No niin, hyvät tuwwilaiset, vihdoinkin on tullut sen aika... nimittäin Yoldian Jouluputken!
Lajeina ovat tällä kertaa agility, toko, erkkari, koiratanssi, PAKK, mejä, paimennus, maastoesteet ja spanielikokeet, elikkä lajien valtava kirjo. Ajattelin myös vepeä ja tuholaistorjuntaa, mutta ajattelin sittenkin, ettei tälläkertaa. Seuraavaksi näette, mitkä lajit ovat hyväksytty jo, missä on tilaa ja mitkä on anottu. (sorry lyhyt teksti, mutta olen aika huono kirjoittamaan/keksimään)
Sähköposti on niin täynnä ilmoittautumisia, että niiden lisäämkisessä kestää hieman. Mutta yritän lupailla, että sunnuntaihin mennessä on lisäilty. Tuomareita tarvitaan! Olen lähetellyt ainakin 8.lle tuomarille mailii, mutta kukaan ei ole vielä vastannut Oo
Siis joo, niinhän me sovittiin, kun koira olikin PIVIKO.
Huomenna kouluni loppuu poikkeuksellisesti klo 12, joten minulla on runsaasti aikaa lisäillä ilmoittautumisia.
Mejä hyväksytty! Mutta toivon, etteivät kaikki vielä lähettäisi mejäilmoittautumisia, koska haluan saada ensin näyttelyn loppuun. Laskin, että olen lähetellyt jo 10:lle tuomarille meilii, mutta kukaan ei ole vielä vastannut. Lisään tänään taas ilmottautumisia.
Onko näyttelyyn tullut ilmoittautumista osoitteesta whitetrashcircus [at ] luukku.com? Näen kyllä sivuilla lukevan ilmoituksen että vielä on lisäämättömiä osallistujia mutta olis aika ikävä nähdä vipin jälkeen että jaahas, ilmo ei mennytkään perille.
whokilledbambi: Lisään tämän viikon lopun aikana loput osallistujat, viphän on huomenna. Millä nimellä lähetit osallistumiset?
Olen pyytänyt jo 9:ltä tuomarilta, että voisivatko he tuomaroida, jotkut sanoivat, että "ovat tauolla" ja jotkut eivät ole vielä vastanneet. Yritän parhaani mukaan etsiä tuomareita, mutta voi olla, että tulokset myöhästyvät hieman.
Lisäilen tämän viikonlopun aikana myös mejäilmoittautumiset.
Nora: Tiedän ja olen hyvin pahoillani siitä. Ymmärrätte varmaan, että minulla on ollut parin kuukauden ajan todella paljon kiireitä (harrastukset 5. päivänä, kokeita, dogsitterkurssi...), joten en ole kerinnyt lisäämään kaikkia tuloksia. Mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni ja laitan loput tulokset sivuille.
Vaikka kisaputken nimi on Yoldian Jouluputki, loput kisat pidetään eri kuukausina. Heti kun olen saanut mejän loppuun, anon koiratanssin sekä PAKK:in. Mutta haluan pitää kaikki kisat ja saada niistä tulokset.