Yoldian Jouluputki/AGILITYA!

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Vera
Vuohenruokaa

Yoldian Jouluputki/AGILITYA!

Viesti Kirjoittaja Vera »

Kuva

No niin, hyvät tuwwilaiset, vihdoinkin on tullut sen aika... nimittäin Yoldian Jouluputken!
Lajeina ovat tällä kertaa agility, toko, erkkari, koiratanssi, PAKK, mejä, paimennus, maastoesteet ja spanielikokeet, elikkä lajien valtava kirjo. Ajattelin myös vepeä ja tuholaistorjuntaa, mutta ajattelin sittenkin, ettei tälläkertaa. Seuraavaksi näette, mitkä lajit ovat hyväksytty jo, missä on tilaa ja mitkä on anottu. (sorry lyhyt teksti, mutta olen aika huono kirjoittamaan/keksimään)

Erikoisnäyttely (FCI3, FCI8 & FCI9) (FIN VNL) Kaikki tulokset tulleet!

Mejä Kaikki tulokset tulleet!

Agility Hyväksytty!
the weather changes
Vera
Vuohenruokaa

Re: Yoldian Jouluputki

Sähköposti on niin täynnä ilmoittautumisia, että niiden lisäämkisessä kestää hieman. Mutta yritän lupailla, että sunnuntaihin mennessä on lisäilty. Tuomareita tarvitaan! Olen lähetellyt ainakin 8.lle tuomarille mailii, mutta kukaan ei ole vielä vastannut Oo
the weather changes
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Poistatko sä tuon mun cockerspanielin nyt tuolta?
It lurks behind you.
Vera
Vuohenruokaa

Siis joo, niinhän me sovittiin, kun koira olikin PIVIKO.
Huomenna kouluni loppuu poikkeuksellisesti klo 12, joten minulla on runsaasti aikaa lisäillä ilmoittautumisia.

TUOMAREITA HAETAAN!
the weather changes
Vera
Vuohenruokaa

Mejä anottu!
the weather changes
Vera
Vuohenruokaa

Re: Yoldian Jouluputki/MEJÄÄ

Mejä hyväksytty! Mutta toivon, etteivät kaikki vielä lähettäisi mejäilmoittautumisia, koska haluan saada ensin näyttelyn loppuun. Laskin, että olen lähetellyt jo 10:lle tuomarille meilii, mutta kukaan ei ole vielä vastannut. Lisään tänään taas ilmottautumisia.
the weather changes
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Onko näyttelyyn tullut ilmoittautumista osoitteesta whitetrashcircus [at ] luukku.com? Näen kyllä sivuilla lukevan ilmoituksen että vielä on lisäämättömiä osallistujia mutta olis aika ikävä nähdä vipin jälkeen että jaahas, ilmo ei mennytkään perille.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Vera
Vuohenruokaa

whokilledbambi: Lisään tämän viikon lopun aikana loput osallistujat, viphän on huomenna. Millä nimellä lähetit osallistumiset?

Olen pyytänyt jo 9:ltä tuomarilta, että voisivatko he tuomaroida, jotkut sanoivat, että "ovat tauolla" ja jotkut eivät ole vielä vastanneet. Yritän parhaani mukaan etsiä tuomareita, mutta voi olla, että tulokset myöhästyvät hieman.

Lisäilen tämän viikonlopun aikana myös mejäilmoittautumiset.
the weather changes
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Jigsaw-nimimerkin alla laitoin ilmoittautumiset. Ilmoitin mm. 2 ranskista(Sh*t Happens When You Party Naked of WTC sekä New Tattoo of WTC).
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Vera
Vuohenruokaa

^ Ei valitettavasti löydy saapuneet-kansiostani. Mutta voit yrittää lähettää uudelleen, koska vip on vasta huomenna.
the weather changes
Vera
Vuohenruokaa

Re: Yoldian Jouluputki/TULOKSIA!

Näyttelystä on tullut runsaasti tuloksia. Puuttuu vielä kolmoset, ysistä tiibetinspanielit & shih tzut + ryp sekä tietysti bis-kehä.

Mejästä on tullut tulokset vain Ruotsista. Olen pahoillani laiskuudestani, mutta lupaan, että loput tulokset tulevat joululoman aikana :)
the weather changes
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Ei kyllä miua kismittää tuo virhe... väärän sukupuolen olin laittanut ja sieltä tuli EVA.
It lurks behind you.
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olivia »

FCI3 staffordshirenbullterrieri Sivukaistan Evonnelle ei ole merkitty SERTiä, vaikka sillä on VSP. Ajattelin vaan ilmottaa.
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Tuleeko mejästä loput tulokset?

// juu, okei, ajattelin vaan, kun on ollut aika kauan ilman tuloksia. :D
Et hätt noch immer jot jejange.
Vera
Vuohenruokaa

Nora: Tiedän ja olen hyvin pahoillani siitä. Ymmärrätte varmaan, että minulla on ollut parin kuukauden ajan todella paljon kiireitä (harrastukset 5. päivänä, kokeita, dogsitterkurssi...), joten en ole kerinnyt lisäämään kaikkia tuloksia. Mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni ja laitan loput tulokset sivuille.

Vaikka kisaputken nimi on Yoldian Jouluputki, loput kisat pidetään eri kuukausina. Heti kun olen saanut mejän loppuun, anon koiratanssin sekä PAKK:in. Mutta haluan pitää kaikki kisat ja saada niistä tulokset.
the weather changes
Vastaa Viestiin