M: Corusant'sin asukkaita

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

M: Corusant'sin asukkaita

Viesti Kirjoittaja Ember »

Corusant's ei toki ole tullut tiensä päähän - näin vähällä ettei meistä eroon pääse, mutta koskan olen hurahtunut nyt aivan täysin vinttikoiriin, ja koiramäärän hipoo kattoa, on lauman kokoa valitettavasti pienennettävä.
Kaikille etsitään pysyvää ja hyvää kotia, jota en itse valitettavasti enää pysty tarjoamaan.

Pitkäkarvainen collie, narttu JASSU
Summerbreezen Eternal Flame

Pitkäkarvainen collie, narttu SPYRO
Corusant's Aimé

Pitkäkarvainen collie, uros
Spring Aikainen Ajatus

Siperianhusky, uros
Gendarme Wild Xinner

Borderterrieri, narttu
Corusant's Bruýere
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
Mona
Kriisissä
Viesti:

Re: M: Corusant'sin asukkaita

Viesti Kirjoittaja Mona »

Mua saattaisi kiinnostaa tuo husky. Millainen suku sillä on? Se on kyllä mun ikääntymisellä jo kuollut (:D periaatteessa virt.koirani elinikä on yksi IRL-vuosi), mutta jos mahdollisesti sen ottaisin, niin uros eläisi aikamäärän x jonka jälkeen sitten siirtyisi sateenkaarisillan toiselle puolellel. Ei lähtisi ainakaan enää kiertoon.

Jos tuo käy, niin tässäpä vähän infoa: tulisi Devoniaan (ak) aktiiviseen kisaukseen. Mulla on joskus ollut husky jonka kanssa harrastin valjakkoajoa, joten rekihommatkaan eivät ole niin vieraita. Haluan tuosta suvusta tosin ensin tietää lisää mahdollista jalostuskäyttöä ajatellen (haluaisin teettää yhden pentueen). Ja tietty jos Kuunsirpille käy :D.

Ja sanon aina tämän kun uuttaa koiraa olen hankkimassa: en voi luvata kauan viihdyn virtuaalikoirien parissa, mutta ainakaan sitä ennen koiraa ei tulla myymään eteenpäin.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Tuuli
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Olisin kiinnostunut Summerbreezen Eternal Flamesta (ainakin).
Kasvatan virtuaalikenneli Rupatellenissä shetlanninlammaskoiria ja pk. collieita (aloitin juuri, ja niitä ei ole vielä kennelissäni). Harrastaisin pk. collieiden kanssa näyttelyitä, agilitya, paimennusta, tokoa ja osa suorittaisi BH-kokeen. Minulla on myös virtuaali koirien oma eläinlääkäri klinikka VELK ja olen tekemässä VSSELkiä eli virtuaalista saksanseisojaliittoa.
Voin kirjottaa myös enemmänkin jos tahdot : )
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Mona: Xinner on kyllä periaatteessa suvuton. Molemmat vanhemmista olivat evm-koiria, joiden nimistä ei ole valitettavasti enää tietoa. Niin siis Xinnerhän ei ole Kuunsirpin kasvatteja, ei Gendarme'sin vaan Gendarmen, joskus vuonna nakki ja muusi pystyssä ollut paikka. :mrgreen: Mun puolesta herra kyllä lähtee sun mukaasi.

jassu: Kyllä Flanttu sulle lähtee jos lupaat sillen pysyvän kodin. Haluatko kuvat mukaan? (:
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Ember kirjoitti:Mona: Xinner on kyllä periaatteessa suvuton. Molemmat vanhemmista olivat evm-koiria, joiden nimistä ei ole valitettavasti enää tietoa. Niin siis Xinnerhän ei ole Kuunsirpin kasvatteja, ei Gendarme'sin vaan Gendarmen, joskus vuonna nakki ja muusi pystyssä ollut paikka. :mrgreen: Mun puolesta herra kyllä lähtee sun mukaasi.
Mulla on Xinnerin sisko ja veli.

Sukutaulustahan löytyy siis
isä vPVA Myrskynmerkki
ja emä Murano Ginga Fuji

Myrskynmerkki on minun keksimä uros jolla on 64rankingpistettä ja Carita on sen kisannut paimennusvalioksi. Oli Caritalla mutta palautui takaisin minulle. Nykyään ei ole oikeastaan sivuja, koska valjakkoajossa niitä ei tarvitse jossa satunnaisesti kisaillaan. Mutta vanhat sivut on nuo mitkä linkittelin.

Tälläistä tietoa minulla oli teille kertoa Xinnerin suvusta ja sisaruksista :)
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Oi ihanaa, kiitos Susitytölle! Siinä siis Monalle pojan sukuselvitys (:
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Aa, kato en edes tajunnut tota kasvattajajuttua :D. No, mutta mä nyt mietin vielä jonkun aikaa, ettei tule tehtyä päätöstä hetken mielijohteesta :D. Xinnerin saa kyllä myydä, jos joku herrasta tekee tarjouksen (:

// Kiitosta Susityttö!
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Mieti ihan rauhassa (:
Tuuli
Vuohenruokaa

^Kyllä, lupaan sille pysyvän kodin. Teen sivut huomenna ja haluan kuvat mukaan.
Lupaan pitää siitä hyvää huolta : )

//Sivut täällä. Käykö?//
Pistänkö muuten kuvien copyihin Ember? Ja onko jossain Flamen sukutaulua?
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Ei lähtisi Corusant's Aimé asustamaan Acardeen? Olen nimittäin sopivaa pehkotyttöä metsästänyt jo kauan, meillä kun on nyt neljä saksanseisojaa ja kaksi pehkopoikaa, niin pehkotyttöä olen ajatellut sitten seuraavaksi. Pahoittelen Acarden koirien kilpailukalentereiden päivittämättömyyttä, mutta enköhän minä kohta saa niitä kilpailuja sinne laitettua, kunhan otan itseäni nistasta kiinni ;)

Joka tapauksessa, tyttö pääsisi kilpailemaan ainakin paimennuksessa ja palveluksessa, mahdollisesti myös tokossa. Toki muitakin lajeja käytäisiin ainakin kokeilemassa, mutta ensisijaisesti nyt näin. Vaikka koiriemme kalenterit ovat nyt pahasti jäljessä, niin voisin antaa sinulle näytille Eetun, toisen pehkopojistamme. Kilpailukalenteri on todellisuudessa vähintään puolet pidempi, mikäli se lohduttaa.

Tytölle olisi loistavat kuvatkin.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

jassu - Sukutaulusta ei ole mulla harmaintakaan hajua. Ja juu, kuviin copyright Ember ja linkitys mailiin corusants@netti.fi, kiitoksia (:

Spyro - Aimi lähtee sulle. (Eetu on muuten Aimin siskonpoika, että sukulaisiakin löytyy). :mrgreen:
Nyt kun on oma kasvattini kyseessä, niin haluiaisin että sillöin tällöin kertoilisit Aimin kuulumisia ja muuta mukavaa. Inhottavaa luopua näistä, mutta uskon että Aimi saa sun luotasi hyvä ja pysyvän kodin. Sivuja olisi kiva saada viikon sisään (:
Tuuli
Vuohenruokaa

^Muokkasin : )
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

jassulle ja Emberille sen verran, että Summerbreezen Eternal Flamen tytär Corusant's Afrodite asuu nykyään täällä, että jos noi vanhat osoitteet voisi vaihtaa tähän nykyiseen?

Emberille vielä sen verran, että Afrodite valioitui vähän aikaa sitten viimeinkin paimennuksessa. (: /0T
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Tuuli
Vuohenruokaa

^Kiitos Fanni, vaihdoin osoitteen.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Fannille ja Afroditelle onnea (jälleen kerran) valioitumisesta, ootte te niin hyvii! :mrgreen: Mäkin vaihtelen tuota osoitetta sitten Corun sivuille.
Vastaa Viestiin