M: Corusant'sin asukkaita
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
M: Corusant'sin asukkaita
Corusant's ei toki ole tullut tiensä päähän - näin vähällä ettei meistä eroon pääse, mutta koskan olen hurahtunut nyt aivan täysin vinttikoiriin, ja koiramäärän hipoo kattoa, on lauman kokoa valitettavasti pienennettävä.
Kaikille etsitään pysyvää ja hyvää kotia, jota en itse valitettavasti enää pysty tarjoamaan.
Pitkäkarvainen collie, narttu JASSU
Summerbreezen Eternal Flame
Pitkäkarvainen collie, narttu SPYRO
Corusant's Aimé
Pitkäkarvainen collie, uros
Spring Aikainen Ajatus
Siperianhusky, uros
Gendarme Wild Xinner
Borderterrieri, narttu
Corusant's Bruýere
Kaikille etsitään pysyvää ja hyvää kotia, jota en itse valitettavasti enää pysty tarjoamaan.
Pitkäkarvainen collie, narttu JASSU
Summerbreezen Eternal Flame
Pitkäkarvainen collie, narttu SPYRO
Corusant's Aimé
Pitkäkarvainen collie, uros
Spring Aikainen Ajatus
Siperianhusky, uros
Gendarme Wild Xinner
Borderterrieri, narttu
Corusant's Bruýere
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: M: Corusant'sin asukkaita
Mua saattaisi kiinnostaa tuo husky. Millainen suku sillä on? Se on kyllä mun ikääntymisellä jo kuollut (:D periaatteessa virt.koirani elinikä on yksi IRL-vuosi), mutta jos mahdollisesti sen ottaisin, niin uros eläisi aikamäärän x jonka jälkeen sitten siirtyisi sateenkaarisillan toiselle puolellel. Ei lähtisi ainakaan enää kiertoon.
Jos tuo käy, niin tässäpä vähän infoa: tulisi Devoniaan (ak) aktiiviseen kisaukseen. Mulla on joskus ollut husky jonka kanssa harrastin valjakkoajoa, joten rekihommatkaan eivät ole niin vieraita. Haluan tuosta suvusta tosin ensin tietää lisää mahdollista jalostuskäyttöä ajatellen (haluaisin teettää yhden pentueen). Ja tietty jos Kuunsirpille käy :D.
Ja sanon aina tämän kun uuttaa koiraa olen hankkimassa: en voi luvata kauan viihdyn virtuaalikoirien parissa, mutta ainakaan sitä ennen koiraa ei tulla myymään eteenpäin.
Jos tuo käy, niin tässäpä vähän infoa: tulisi Devoniaan (ak) aktiiviseen kisaukseen. Mulla on joskus ollut husky jonka kanssa harrastin valjakkoajoa, joten rekihommatkaan eivät ole niin vieraita. Haluan tuosta suvusta tosin ensin tietää lisää mahdollista jalostuskäyttöä ajatellen (haluaisin teettää yhden pentueen). Ja tietty jos Kuunsirpille käy :D.
Ja sanon aina tämän kun uuttaa koiraa olen hankkimassa: en voi luvata kauan viihdyn virtuaalikoirien parissa, mutta ainakaan sitä ennen koiraa ei tulla myymään eteenpäin.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Vuohenruokaa
Olisin kiinnostunut Summerbreezen Eternal Flamesta (ainakin).
Kasvatan virtuaalikenneli Rupatellenissä shetlanninlammaskoiria ja pk. collieita (aloitin juuri, ja niitä ei ole vielä kennelissäni). Harrastaisin pk. collieiden kanssa näyttelyitä, agilitya, paimennusta, tokoa ja osa suorittaisi BH-kokeen. Minulla on myös virtuaali koirien oma eläinlääkäri klinikka VELK ja olen tekemässä VSSELkiä eli virtuaalista saksanseisojaliittoa.
Voin kirjottaa myös enemmänkin jos tahdot : )
Kasvatan virtuaalikenneli Rupatellenissä shetlanninlammaskoiria ja pk. collieita (aloitin juuri, ja niitä ei ole vielä kennelissäni). Harrastaisin pk. collieiden kanssa näyttelyitä, agilitya, paimennusta, tokoa ja osa suorittaisi BH-kokeen. Minulla on myös virtuaali koirien oma eläinlääkäri klinikka VELK ja olen tekemässä VSSELkiä eli virtuaalista saksanseisojaliittoa.
Voin kirjottaa myös enemmänkin jos tahdot : )
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mona: Xinner on kyllä periaatteessa suvuton. Molemmat vanhemmista olivat evm-koiria, joiden nimistä ei ole valitettavasti enää tietoa. Niin siis Xinnerhän ei ole Kuunsirpin kasvatteja, ei Gendarme'sin vaan Gendarmen, joskus vuonna nakki ja muusi pystyssä ollut paikka.
Mun puolesta herra kyllä lähtee sun mukaasi.
jassu: Kyllä Flanttu sulle lähtee jos lupaat sillen pysyvän kodin. Haluatko kuvat mukaan? (:

jassu: Kyllä Flanttu sulle lähtee jos lupaat sillen pysyvän kodin. Haluatko kuvat mukaan? (:
-
- Höpsö veitikka
Mulla on Xinnerin sisko ja veli.Ember kirjoitti:Mona: Xinner on kyllä periaatteessa suvuton. Molemmat vanhemmista olivat evm-koiria, joiden nimistä ei ole valitettavasti enää tietoa. Niin siis Xinnerhän ei ole Kuunsirpin kasvatteja, ei Gendarme'sin vaan Gendarmen, joskus vuonna nakki ja muusi pystyssä ollut paikka.Mun puolesta herra kyllä lähtee sun mukaasi.
Sukutaulustahan löytyy siis
isä vPVA Myrskynmerkki
ja emä Murano Ginga Fuji
Myrskynmerkki on minun keksimä uros jolla on 64rankingpistettä ja Carita on sen kisannut paimennusvalioksi. Oli Caritalla mutta palautui takaisin minulle. Nykyään ei ole oikeastaan sivuja, koska valjakkoajossa niitä ei tarvitse jossa satunnaisesti kisaillaan. Mutta vanhat sivut on nuo mitkä linkittelin.
Tälläistä tietoa minulla oli teille kertoa Xinnerin suvusta ja sisaruksista :)
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Oi ihanaa, kiitos Susitytölle! Siinä siis Monalle pojan sukuselvitys (:
-
- Kriisissä
- Viesti:
Aa, kato en edes tajunnut tota kasvattajajuttua :D. No, mutta mä nyt mietin vielä jonkun aikaa, ettei tule tehtyä päätöstä hetken mielijohteesta :D. Xinnerin saa kyllä myydä, jos joku herrasta tekee tarjouksen (:
// Kiitosta Susityttö!
// Kiitosta Susityttö!
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mieti ihan rauhassa (:
-
- Vuohenruokaa
^Kyllä, lupaan sille pysyvän kodin. Teen sivut huomenna ja haluan kuvat mukaan.
Lupaan pitää siitä hyvää huolta : )
//Sivut täällä. Käykö?//
Pistänkö muuten kuvien copyihin Ember? Ja onko jossain Flamen sukutaulua?
Lupaan pitää siitä hyvää huolta : )
//Sivut täällä. Käykö?//
Pistänkö muuten kuvien copyihin Ember? Ja onko jossain Flamen sukutaulua?
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Ei lähtisi Corusant's Aimé asustamaan Acardeen? Olen nimittäin sopivaa pehkotyttöä metsästänyt jo kauan, meillä kun on nyt neljä saksanseisojaa ja kaksi pehkopoikaa, niin pehkotyttöä olen ajatellut sitten seuraavaksi. Pahoittelen Acarden koirien kilpailukalentereiden päivittämättömyyttä, mutta enköhän minä kohta saa niitä kilpailuja sinne laitettua, kunhan otan itseäni nistasta kiinni ;)
Joka tapauksessa, tyttö pääsisi kilpailemaan ainakin paimennuksessa ja palveluksessa, mahdollisesti myös tokossa. Toki muitakin lajeja käytäisiin ainakin kokeilemassa, mutta ensisijaisesti nyt näin. Vaikka koiriemme kalenterit ovat nyt pahasti jäljessä, niin voisin antaa sinulle näytille Eetun, toisen pehkopojistamme. Kilpailukalenteri on todellisuudessa vähintään puolet pidempi, mikäli se lohduttaa.
Tytölle olisi loistavat kuvatkin.
Joka tapauksessa, tyttö pääsisi kilpailemaan ainakin paimennuksessa ja palveluksessa, mahdollisesti myös tokossa. Toki muitakin lajeja käytäisiin ainakin kokeilemassa, mutta ensisijaisesti nyt näin. Vaikka koiriemme kalenterit ovat nyt pahasti jäljessä, niin voisin antaa sinulle näytille Eetun, toisen pehkopojistamme. Kilpailukalenteri on todellisuudessa vähintään puolet pidempi, mikäli se lohduttaa.
Tytölle olisi loistavat kuvatkin.
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
jassu - Sukutaulusta ei ole mulla harmaintakaan hajua. Ja juu, kuviin copyright Ember ja linkitys mailiin corusants@netti.fi, kiitoksia (:
Spyro - Aimi lähtee sulle. (Eetu on muuten Aimin siskonpoika, että sukulaisiakin löytyy).
Nyt kun on oma kasvattini kyseessä, niin haluiaisin että sillöin tällöin kertoilisit Aimin kuulumisia ja muuta mukavaa. Inhottavaa luopua näistä, mutta uskon että Aimi saa sun luotasi hyvä ja pysyvän kodin. Sivuja olisi kiva saada viikon sisään (:
Spyro - Aimi lähtee sulle. (Eetu on muuten Aimin siskonpoika, että sukulaisiakin löytyy).

Nyt kun on oma kasvattini kyseessä, niin haluiaisin että sillöin tällöin kertoilisit Aimin kuulumisia ja muuta mukavaa. Inhottavaa luopua näistä, mutta uskon että Aimi saa sun luotasi hyvä ja pysyvän kodin. Sivuja olisi kiva saada viikon sisään (:
-
- Vuohenruokaa
^Muokkasin : )
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
jassulle ja Emberille sen verran, että Summerbreezen Eternal Flamen tytär Corusant's Afrodite asuu nykyään täällä, että jos noi vanhat osoitteet voisi vaihtaa tähän nykyiseen?
Emberille vielä sen verran, että Afrodite valioitui vähän aikaa sitten viimeinkin paimennuksessa. (: /0T
Emberille vielä sen verran, että Afrodite valioitui vähän aikaa sitten viimeinkin paimennuksessa. (: /0T
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
- Vuohenruokaa
^Kiitos Fanni, vaihdoin osoitteen.
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Fannille ja Afroditelle onnea (jälleen kerran) valioitumisesta, ootte te niin hyvii!
Mäkin vaihtelen tuota osoitetta sitten Corun sivuille.