Kirsi kirjoitti:Ihan pientä, korkeintaan kolme varaajaa (enkä ota itse pentua).
Kiva juttu. :) Olen ajatellut, että saatan käyttää Josieta joskus myöhemminkin, mutta en ole siitä vielä varma.. Mutta Josie on kuitenkin evm sukuinen, joten ei tule yleistymään ainakaan liikaa. Kolmen pennun pentue kuitenkin kuulostaa hyvältä. (:
(joo sori, vähän sekavaa tekstiä)
And you thought the world might end if you just looked the other way
Ottaa pennun :) Mutta sukupuolta en vielä tiedä. Kattoo nyt kumman koiran kuvat Fanni kelpuuttaa.
// It's a male!
It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
Lainaan nyt itseäni vielä tuolta toisesta topicista, jotta pennunottajat saavat vähän tietoa suvusta :-).
Mona kirjoitti:Suku on melko yleinen. ii. Point Out Broken Insiden veljellä Balóolla on ainakin yksi pentue, ja B-pentueen pennut ovat puolisisaruksia Pointin A-pentujen kanssa (yhteinen emä Loquent Aint She Sweet). A-pentueesta jalostukseen on käytetty ainakin Ash Flying In The Windia ja Ashley Grantia, jonka jälkeläisillä on taas teetetty pentueita.
On tulossa, mutta tässähän ei ole vielä mitään kiirettä :D Nimiä voisin alkaa laittelemaan, mutta teiän varaajien päätettävissä on kieli - suomi vai englanti? Loppujenlopuksihan kaikki saa keksiä oman nimen, mutta laitan kuitenkin nimilistaa alkuviestiinkin kielen päätöksen jälkeen :--)
/ Ja siis jos kielellä ei ole väliä, niin sitten tulee suomenkieliset. Jotenkin mä löydän suomenkielestä enemmän tunnelmallisempaa jouluteemaa kuin englanninkielestä.