Pehkolapsosia jouluksi, SIVUJA! Yksi pentu vapaana!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kirsi
Höpsö veitikka

Pehkolapsosia jouluksi, SIVUJA! Yksi pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Olen suunnitellut Rainvalleyyn kolmatta pentuetta, joka olisi pitkäkarvainen collie. Isänä tulisi olemaan vFIN & vSWE & vF & vPOHJ PMVA BH JK3 vFIN KVA RH-F A vPVA vKTV Mémoires Au Revoir London.

Emä on Fannin kuvan kaunis BH vFIN TVA vPVA vKTV Jk3 Ek1 Tunturisuden Blue Lady.

Varaajat 2/3:
Kendra x u. Rainvalleyn Joulurauhan Rikkoja x Fummen
Snoe x n. Rainvalleyn Korkeat Nietokset x Harhaluulo
- x - x -

Nimet
Rainvalleyn Lahjan Odotus
Rainvalleyn Suklaalahja
Rainvalleyn Yllätyspaketti
Rainvalleyn Korkeat Nietokset - Snoe
Rainvalleyn Pikku Tonttu
Rainvalleyn Petteri Punakuono
Rainvalleyn Joulun Tähti
jne.

Siinä on nimiä, joista valita. Tietysti voi keksiä myös itse, mutta samalla rakenteella. Nimissä auttoi vivskis :)

Syntymäpäivä on 25.12.
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Re: Pehkolapsosia, alustavaa kyselyä

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Harmi kun Mulla on Londonin sisko Frida, muuten olisin voinut olla kiinnostunut =). Ajattelin kuitenkin, että jos sua kiinnostaisi, voisin tarjota emäksi omakeksimääni, eli täysin evm sukuista Tunturisuden Blue Ladya. Josie on jo paimen-, koiratanssi-, toko- ja maastoestevalio, sekä viittä vaille aglity, flyball ja palvelusvalio :>.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Kirsi
Höpsö veitikka

No mikäs siinä, Josiehan on oikein kaunis :D Evm. suvullaankin on juuri perfecto. Muokkailenkin aloitusviestiä.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Minäminä!

Ottaisin Fummeniin yhden pehkolapsosen. Kisattaisiin varmaankin agilityssä, maastoesteissä, tokossa ja näyttelyissä. Jalostuskäyttöönkin mahdollisesti voisin käyttää, mutta vasta tarvittavien tulosten jälkeen. Sukupuolesta en vielä tiedä, pitää katsoa.

Onkos tolle nimelle mitään tiettyä kirjainta? Voisin nimeä nimittäin jo miettiä xD

// Ja hää olis sitte Rainvalley's...
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Kirsi
Höpsö veitikka

Kyllähän sulle pentu lähtisi :) Nimiteema on aloitusviestissä kerrottu, eli joululla mennään. Laitan noita sitten tarkemmin, kun itse pentue on varmaa.
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Mä ottaisin tästäkin pentusen : D

Mää nyt en ala listaamaan tässä mitään kun tuolla nahkatöpässä jo kerroin, saat sieltä lukaista uudemman kerran jos et muista (; Mutta narttupentu pääsee siis Tuhkaniittyyn (joskaan nimi ei ole vielä täysin varma). Ja mä haluisin pentelin nimeksi Rainvalley's Christmas Song. Aww<3
Kirsi
Höpsö veitikka

Vasta alustavaa kyselyä, joten en ota varmoja varauksia tai nimitoiveita vielä vastaan ;> Mutta hyvä jos on innostusta. Haluaisin zankulta kuitenkin sitä sivunäyttöä ennen pentuetta. En vaatinut Tiaran pentueessa, mutta eiköhän sulla jo jotain koiraa ole näytettävänä tässä vaiheessa. Jos ei muuta, niin tuo Tiaran pentu jonka sivut olisi pitänyt olla jo tehtynä 31. päivä.
Erika---

No sivujahan mulla on ollut vaikka kuinka paljon hyviä mutta kaikki lakkasi näkymästä kun vaihdoin Freewebsin HTML-versioon. :-( Kokeilen tehä jotain asialle.
Snoe

Viesti Kirjoittaja Snoe »

Minäkin olisin pehkosta kiinnostunut. Minullahan on jo ennestään yksi Rainvalleyn kasvateista, ja vaikkei kisatuloksia ole, kisoissa ollaan Roudan kanssa käyty. Eli Harhaluuloon voisin ottaa pehkolapsosen ;D
KuvaKuvaKuva
Kirsi
Höpsö veitikka

Snoelle lähtisi ehdottomasti, tiedän sun juttus niin tarkkaan :)
Zankku... Mä kyllä mietin vielä pitkään. Älä ota henkilökohtaisesti, mutta sun kennelies aloitus ja lopetusmäärän takia mua pelottaa, että innostus lopahtaa taas parissa viikossa ja kasvatti myyntiin. Ja jos ei ole mitään sivu-, tai kisanäyttöä, niin aika pahalta näyttää. Haluan edes jotain, jos koiriesi sivut eivät toimi (ovat olleet toimimattomina kuinka kauan?), niin ethän sä edes pysty kisaamaan saatika tehdä uusia sivuja. Haluan toimivat sivut, ennen kuin luovutan pennun.
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Kuinka isoa pentuetta olet muuten ajatellut tästä?
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Kirsi
Höpsö veitikka

Ihan pientä, korkeintaan kolme varaajaa (enkä ota itse pentua).
Erika---

Kirsi kirjoitti:Snoelle lähtisi ehdottomasti, tiedän sun juttus niin tarkkaan :)
Zankku... Mä kyllä mietin vielä pitkään. Älä ota henkilökohtaisesti, mutta sun kennelies aloitus ja lopetusmäärän takia mua pelottaa, että innostus lopahtaa taas parissa viikossa ja kasvatti myyntiin. Ja jos ei ole mitään sivu-, tai kisanäyttöä, niin aika pahalta näyttää. Haluan edes jotain, jos koiriesi sivut eivät toimi (ovat olleet toimimattomina kuinka kauan?), niin ethän sä edes pysty kisaamaan saatika tehdä uusia sivuja. Haluan toimivat sivut, ennen kuin luovutan pennun.
Ok.
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Mua kiinnostaisi kamalasti x) Oon luvannut jo itelleni, että nyt en sitten ota enempää koiria, mutta kyllä meillä olisi tilaa vielä yhdelle pehkopupelolle <;

Eli Halyyn tulisi, 10 koiran seuraksi. Mulla on jo yksi pehko, joten pikkunen voisi tulla seuraksi hänelle sitten. Narttua olin kaavaillut. Saisi aktiivisen ja todellakin pysyvän kodin Halysta. Pennun kanssa harrastettaisiin pk-lajeja, paimennusta, tokoa ja agilityä näin päälajeina. Lisäksi kuhan noista valioidutaan, voidaan koittaa vaikka flyballia tai koiratanssia. Myös näyttelyissä tietty käytäisiin (kuhan pölläsen jostain kuvat ;D), mutta kumminkin näin käyttölajeihin painottaen. Kisanäyttöä voit katsella koiriltani, kumminkaan kaikkien koirien kaikki kisat eivät ole itse kisaamiani.

Tietysti voisi pentua käyttää jalostukseenkin, koska vanhempien suku ei kumminkaan ihan niiiin yleiseltä näyttänyt, tietty sitten katsotaan miten sisaruksilla teetetään pentuja jne.

Mutta siis. Toivottavasti tällä löpinällä lähtisi pentu meille =)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Kirsi
Höpsö veitikka

Kyllähän Halyyn pentu lähtee ja tällä sitten varmistui pentue. Jos joku ei haluakaan, niin ilmoittakoot :D Laitan nyt kuitenkin varaajat tuonne aloitusviestiin, vaikka kyselyä vasta olikin. Kuitenkin kaikki näytti varmoilta ja ainahan voi perua.
Vastaa Viestiin