Super Fast - vinttipimeitä pentuja! - enkkuvinttejä!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Super Fast - vinttipimeitä pentuja! - englanninvinttikoira

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Miulle kelpaisi yksi uros greynapero Joyyn! Tulisi kisaamaan pääasiassa näyttelyitä ja vinttijuoksuja, mahdollisesti myös hupilajiksi jotain rally-tokoilua jos saan kisalistoja yhtään karsittua. Vähän suunnittelin että käyttäisin tulevaisuudessa kasvatukseen Herpin ja Varjon tyttärelle (jolle en ole vieläkään saanut sivuja tehtyä :mrgreen: mutta sinun Gigon sisko kyseessä), ellei sinulla sitten ole Gigolle samantyyppisiä suunnitelmia - ettei tulisi liian samansukuisia pentueita.
Pakko kysyä että olisiko sulla antaa pennulle kuvia mukaan? Mulla on ihan älyttömän vähän greykuvia ja viime näyttelyssäkin kaikki paikalla olleet greyt oli narttuja...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Ilomielin luovutan sulle greypenskan! Suunnitelmat kuullostaa hyville, en ole vielä Gigon jalostusta pahemmin miettinyt, sen ehkä yhdistän omaan evm-sukuiseen narttuun, eli voit huoletta käyttää suunnittelemallesi nartulle.

Sun onneksi mä olen kiertänyt kaikki lähialueen näyttelyt joihin vaan olen päässyt, eli kuvia löytyy tosi kattavasti :) Voit vilkaista mun kuvasivuilta http://www.varjosielu.kuvat.fi/kuvat/ kansioista miellyttävän näköisestä otuksesta kuvia. Siellä on "köyhemmin" kuin todellisuudessa kuvia löytyy, varsinkin sellaisista koirista, jotka esiintyy joka galleriassa, löytyy varmasti enemmän kuvia, jos vaan tahdot kattavan kuvagallerian.
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds

life is not life without sighthound
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Valitettavasti just Northern Narenin kuvat on suunnitelmissa yhdelle tulevalle pennulle, ja siitä multa ei löydy enempää kuin nuo Riksun kuvat.

Noista muista, tuon White Amberin kuvat on juuri Gigolla (tai kuva), Take No Prisonersin kuvat mun Aartjella ja tuon brindlen uroksen kuva pentueen isällä. Mutta kaikista löytyi lisää kuvia, kokosin niitä tähän albumiin. Ovat ladattu muokkaamattomina ja alkuperäiskoossa, joten voivat latautua hitaasti.

Esim. tuon brindlen uroksen kuvan voin toki poistaa isältä, sillä kun on noita rakennekuvia jo ihan tarpeeksi :lol: Ja tuon valkoisen junnun (Snow Cloud) kuvat on täysin vapaat enkä niitä ole suunnitellut itse käyttäväni :) Tuo Jet's Take No Prisoners oli mun suosikki ja siitä löytyy ihan tsiljoona kuvaa, vaarana vaan että ne ovat kovin samanlaisia, ei varmaan näyttelyissä katsota hyvällä vaikka esittäjän käsi olisikin erilailla?

eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Hupsista keikkaa, melkein meinasi unohtua tämä pentue. Siirsin syntymäajan 20. päivälle, varauksia siis otetaan siihen asti, jos joku mielii. Sivut saa tehdä ja mielellään olisikin valmiina, jotta rekisteröinti voidaan laittaa menemään heti kaikkien sivujen ollessa kasassa.

eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Hah, ehkä vähän noloa, mutta huudellaan vielä viimeisen kerran. Juintun tilanteesta virtuaalijuttujen kanssa päättelen, että hänen varaus peruuntuu, joten haluisko joku toinen greypennun? En millään viitsisi vain itselleni ottaa pentua, eli jos joku ei viikon sisällä ilmoita haluavansa greypentua, D-pentue vedetään takaisin. Ottakaa nyt joku söpö vinttikaveri &.&

eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Meniskö afgaanit paremmin kaupaksi? :roll:

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Super Fast - vinttipimeitä pentuja! - greyhound, afgaani

Joo sori että unohdin ilmoitella. Mulla tosiaan on tällä hetkellä kiinnostus vähän sitä luokkaa, että päätin vinttikoirista luopua, joten en viitsi tätäkään pentua ottaa. :(
eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Juinttu kirjoitti:Joo sori että unohdin ilmoitella. Mulla tosiaan on tällä hetkellä kiinnostus vähän sitä luokkaa, että päätin vinttikoirista luopua, joten en viitsi tätäkään pentua ottaa. :(
No worries! :) Poistan sun varauksen ja greynaperot saa jäädä odottamaan varauksia rauhassa.

Dile
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dile »

Hei mä mielelläni voisin ottaa yhen greylapsen mun yksityisiin :) Pääsisin hieman sisälle tohon vinttarimaailmaan johon ei oo oikeen koskaan saanut aikaiseksi tutustua näiden monien virtuaalivuosien aikana! Mä tosin tarvitsisin koiralle kuvat kun itsellä ei ole varastossa yhden yhtäkään vinttarikuvaa, että mikäli se onnistuis niin olis ihan mahtavaa!
Kisautus mulla on aika tasaisesti etenevää, välillä tulee hiljaisempia ja välillä taas aktiivisempia kausia virtmaailman parissa mut enköhän mä täällä mukana pysy! Jalostussuunnitelmia ei ole minkäännäköisiä (eli jos haluat sijoitukseen antaa niin sekin passaa mulle).
eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Dile kirjoitti:Hei mä mielelläni voisin ottaa yhen greylapsen mun yksityisiin :) Pääsisin hieman sisälle tohon vinttarimaailmaan johon ei oo oikeen koskaan saanut aikaiseksi tutustua näiden monien virtuaalivuosien aikana! Mä tosin tarvitsisin koiralle kuvat kun itsellä ei ole varastossa yhden yhtäkään vinttarikuvaa, että mikäli se onnistuis niin olis ihan mahtavaa!
Kisautus mulla on aika tasaisesti etenevää, välillä tulee hiljaisempia ja välillä taas aktiivisempia kausia virtmaailman parissa mut enköhän mä täällä mukana pysy! Jalostussuunnitelmia ei ole minkäännäköisiä (eli jos haluat sijoitukseen antaa niin sekin passaa mulle).
Oi mahtavaa, ilmomielin sulle lähtee greynapero! :) Kuvat saa multa, http://www.varjosielu.kuvat.fi/ voit käydä katsomassa. Vuodelta 2016 löytyy hyvinkin kattava määrä greykuvia, jotkut niistä on korvamerkitty mulle käyttöön, mutta laitat rohkeesti mistä kuvista tykkäisit. Mullakaan niin paljoa koiria tule olemaan, että kaikkia kuvia saisin käyttöön :D
Pentueen aikataulusta en osaa sanoa, toki tämä kaksikin varausta riittää. Huhtikuun puoliväliin voisi suunnitella, voit tehdä sivut valmiiksi ja laittaa niitä mulle, laittelen sitten syntymäaikaa kun sen olen päättänyt :)

Dile
Alkupalat
Viesti:

Jees, kiva!
Apua mulla ei ole mitään hajua noista vinttareista että onks niillä jotain värejä mitä ei tuu tietystä yhdistelmästä tms. mutta löysin pari silmää miellyttävää yksilöä jos jommankumman kuvat ois ok :lol: Toivottavasti noi molemmat on ees oikeaa rotua :D

Ensisijainen vaihtoehto ois tän nartun kuvat: https://varjosielu.kuvat.fi/kuvat/2016/ ... heck01.JPG
Ja sit tää oli toinen nätti: https://varjosielu.kuvat.fi/kuvat/2016/ ... +grey1.JPG

Jos noista kumpikaan ei jostain syystä käy niin saat antaa mulle vaihtoehtoja niin valitsen niistä :D
eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Re: Super Fast - vinttipimeitä pentuja! - greyhound

Rehellisesti puhuen ei oo mullakaan värien periytyvyydestä mitään käryä, mutta kumpi vain vaihtoehdoista on ok! Tuosta Kimsarin koirasta löytyy sata ja yksi kuvaa, kun juoksee kaikki mahdolliset näyttelyt, jos haluat enemmän kuin rakenteen :) Näillähän on yksi laajimmista väriskaaloista, greyhoundeilla kaikki esiintyvät värit on hyväksyttyjä. Periytyvyydestä en ole katsonut tarpeelliseksi niuhottaa, kun oikeastikin pentueessa voi olla kaikki erivärisiä keskenään ja vanhempiinsa verraten. Ei se näin virtuaalimaailmassa oo niin justiinsa.

Laittele kumaan nartun kuvat haluat, niin laitan yksärillä linkit. Mä laitan myös nimiehdotukset esille, en oo vielä keksinyt pentuenimeäkään näille :D

Dile
Alkupalat
Viesti:

Joo no otan ton Double Checkin kuvat ja toki otan lisääkin koirasta kuvia jos sulla kerran on! :)
Nimeksi houkuttelis toi Easter Chick. Rupeen väsäämään sivuja viikonlopun jälkeen ja linkkailen sitten sulle jo etukäteen vaikkei pennut vielä syntyiskään.
eilwen
Ei riitä.
Viesti:

Mä hätäisenä pistin syntymäajaksi 9.4., unohtui lisätä tuohon ekaan viestiin. Mutta ei oo sivuilla mitään kiirettä, laittelet niitä tulemaan kun on valmiit. Laitan sulle huomenna kuvat tulemaan. Oli ihan hitokseen vaikea keksiä Easter-aiheisia nimiä, kiva jos löytyi mieluinen :)

Vastaa Viestiin