Pakko kysyä että olisiko sulla antaa pennulle kuvia mukaan? Mulla on ihan älyttömän vähän greykuvia ja viime näyttelyssäkin kaikki paikalla olleet greyt oli narttuja...
No worries! :) Poistan sun varauksen ja greynaperot saa jäädä odottamaan varauksia rauhassa.Juinttu kirjoitti:Joo sori että unohdin ilmoitella. Mulla tosiaan on tällä hetkellä kiinnostus vähän sitä luokkaa, että päätin vinttikoirista luopua, joten en viitsi tätäkään pentua ottaa. :(
Oi mahtavaa, ilmomielin sulle lähtee greynapero! :) Kuvat saa multa, http://www.varjosielu.kuvat.fi/ voit käydä katsomassa. Vuodelta 2016 löytyy hyvinkin kattava määrä greykuvia, jotkut niistä on korvamerkitty mulle käyttöön, mutta laitat rohkeesti mistä kuvista tykkäisit. Mullakaan niin paljoa koiria tule olemaan, että kaikkia kuvia saisin käyttöön :DDile kirjoitti:Hei mä mielelläni voisin ottaa yhen greylapsen mun yksityisiin :) Pääsisin hieman sisälle tohon vinttarimaailmaan johon ei oo oikeen koskaan saanut aikaiseksi tutustua näiden monien virtuaalivuosien aikana! Mä tosin tarvitsisin koiralle kuvat kun itsellä ei ole varastossa yhden yhtäkään vinttarikuvaa, että mikäli se onnistuis niin olis ihan mahtavaa!
Kisautus mulla on aika tasaisesti etenevää, välillä tulee hiljaisempia ja välillä taas aktiivisempia kausia virtmaailman parissa mut enköhän mä täällä mukana pysy! Jalostussuunnitelmia ei ole minkäännäköisiä (eli jos haluat sijoitukseen antaa niin sekin passaa mulle).