Lukko
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: M: Kemroesin kasvatteja (bortsut ja belgit)
Äh tuo Mitya houkuttelisi... :c Ei edes tekis tiukkaa kisakoodien kanssa. Ööää.
// Oho, nyt vasta tarkistelin ja Mityan siskohan on miun Twinkypinkyn emän sisko. :/ Ehken mie sit viittikkään sitä ottaa...
// Oho, nyt vasta tarkistelin ja Mityan siskohan on miun Twinkypinkyn emän sisko. :/ Ehken mie sit viittikkään sitä ottaa...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Kanada
Saisinko tuon Kajakin Rajutiin? Tarviin käyttöbortsun!
Kisaakin sopivasti vielä viestissä missä mulla ei ole muita koiria. Kisautusta jatkettaisiin aktiivisesti ainakin pk:n, paimennuksen ja tokon saralla. Myöhemmin sit jalostukseenkin toki.

feel love before it's gone
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Juinttu, mulle käy ihan miten vaan.
Mitya on kyllä tosi hieno!
rust, tietty sulle lähtee Kajak! Kutsumanimen saa vaihtaa. Kuulostaa ooooikein hyvältä. Laita vaan sivuja tulemaan tässä viikon sisään!

rust, tietty sulle lähtee Kajak! Kutsumanimen saa vaihtaa. Kuulostaa ooooikein hyvältä. Laita vaan sivuja tulemaan tässä viikon sisään!
-
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
Voisko kummankaan noiden sun bortsukasvattien väri mahdollisesti olla tricolour? Vai oletko tarkka värien kanssa?
Piirtelin yks päivä pari kuvaa bordercollienartulle ja värinä sillä tosiaan tricolour. Olisin näes kiinnostunut ottamaan bortsua näyttely-, paimen-, agi- ja tokokaveriksi.
// Enemmän mua kiinnostaisi Kemroes Skitnica Mitya, nimi on vähän inspiroivampi kisautuksen suhteen. Ja näköjään sen vanhemmat on molemmat väriltään tri colour.. hihiuu! :D Mitya pääsisi siis yksityiseksi samanlaiseksi kuin Hexa ja Günther. Yksityiset on kylläkin muuttumassa vkennel Bendigoksi, ulkoasu ei vain vielä ole sivuilla. :)
Piirtelin yks päivä pari kuvaa bordercollienartulle ja värinä sillä tosiaan tricolour. Olisin näes kiinnostunut ottamaan bortsua näyttely-, paimen-, agi- ja tokokaveriksi.
// Enemmän mua kiinnostaisi Kemroes Skitnica Mitya, nimi on vähän inspiroivampi kisautuksen suhteen. Ja näköjään sen vanhemmat on molemmat väriltään tri colour.. hihiuu! :D Mitya pääsisi siis yksityiseksi samanlaiseksi kuin Hexa ja Günther. Yksityiset on kylläkin muuttumassa vkennel Bendigoksi, ulkoasu ei vain vielä ole sivuilla. :)

-
- Kanada
Kajak sai pitää myös kutsumanimensä. :)
feel love before it's gone
-
- Epätoivoinen katse
Onko tuo Kemroes Crusader minkä värinen? Kiinnostusta ois mutta en saa sivua toimimaan.
// Kiitos!
// Kiitos!
- alchemy
- Räksä
- Lepakkojen yöhyökkäys
K. Crusader on soopeli. Meidän domain on taas vaihteeksi alhaalla, sivujen pitäisi kyllä alkaa toimia pian.
magic, madness, heaven, sins
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kyllä Mitya lähtee sulle ja ihan trikkinäkin tietty! Mä en jaksa kasvattipalautusten kohdalla väreistä enää nipottaa, koska a) en näiden värikarttoja pitempään muista ellen ole ylös raapustanut ja b) aina yhden kasvatin takia fiksummilta kysely tuntuu jotenkin niin yliampumiselta. :DYatsu kirjoitti:Voisko kummankaan noiden sun bortsukasvattien väri mahdollisesti olla tricolour? Vai oletko tarkka värien kanssa?
Ota ihmeessä tämä neiti, tulevaisuushaaveet kuulostavat oiiikein kivoilta! Ja mä rakastan aina näitä pivikokasvatteja.
Jos Flynn ei Crusaderia aio ottaa, niin myös Crusader voi olla trikki!
Hän on aivan mieletön! Upea! Kiitos sivuista, ihanaa, että herra sai hyvän kodin näin nopsasti. Kaikkea hyvää teille jatkoon!rust kirjoitti:Kajak sai pitää myös kutsumanimensä. :)
Crusader on tosiaan black sable eli mustasoopeli. Kuvat saa vaihtaa, ja uutena värinä voi olla joko black sable (soopeli, mustasoopeli), black tri, red sable (punasoopeli) tai red tri! :) Crusader kyllä lähtee sulle, jos vain sen haluat.Flynn kirjoitti:Onko tuo Kemroes Crusader minkä värinen? Kiinnostusta ois mutta en saa sivua toimimaan.
// Kiitos!
-
- Viesti:
^ Jahu! yritän saada neidille sivut tämän illan tai huomisen aikana :)

-
- Epätoivoinen katse
Udomiélessä ois kyllä just sopivasti tilaa yhdelle, että kyl mä voisin tyttösen meille majoittaa. Kahlaan läpi kaikki paikat joihin mulla on kuvaluvat, niin eiköhän jostain jotkut kivat kuvat löydy. :) Sivuja tänään myöhemmin.Sparkle kirjoitti:Crusader on tosiaan black sable eli mustasoopeli. Kuvat saa vaihtaa, ja uutena värinä voi olla joko black sable (soopeli, mustasoopeli), black tri, red sable (punasoopeli) tai red tri! :) Crusader kyllä lähtee sulle, jos vain sen haluat.
- alchemy
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Noni, kiva juttu, kiitos molemmille!
-
- Viesti:
Hän sai nimen Magda!
Kuvat tulee myöhemmin kun saan otettua niistä kuvat. =)
Kuvat tulee myöhemmin kun saan otettua niistä kuvat. =)

-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Noni, oikein kivalta näyttää! :) Kiitos kovasti sivuista ja nopeasta toiminnasta, heittelen pentusivuille ylös. Hyvää jatkoa vaan sulle ja Magdalle!
-
- Nakkisotilas
Re: M: Kemroesin kasvatteja (belgien laku ja pari tervua)
Lähtisikö Ledi Cinnamon Circlesiin? Vaikka mulla on myös sen veli :-D