Lukko

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Lukko

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Kaikki saivat kodin! Kiitos :)
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: M: Kemroesin kasvatteja (bortsut ja belgit)

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Äh tuo Mitya houkuttelisi... :c Ei edes tekis tiukkaa kisakoodien kanssa. Ööää.

// Oho, nyt vasta tarkistelin ja Mityan siskohan on miun Twinkypinkyn emän sisko. :/ Ehken mie sit viittikkään sitä ottaa...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
rust
Kanada

Viesti Kirjoittaja rust »

Saisinko tuon Kajakin Rajutiin? Tarviin käyttöbortsun! :mrgreen: Kisaakin sopivasti vielä viestissä missä mulla ei ole muita koiria. Kisautusta jatkettaisiin aktiivisesti ainakin pk:n, paimennuksen ja tokon saralla. Myöhemmin sit jalostukseenkin toki.
feel love before it's gone
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Juinttu, mulle käy ihan miten vaan. :mrgreen: Mitya on kyllä tosi hieno!

rust, tietty sulle lähtee Kajak! Kutsumanimen saa vaihtaa. Kuulostaa ooooikein hyvältä. Laita vaan sivuja tulemaan tässä viikon sisään!
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

Voisko kummankaan noiden sun bortsukasvattien väri mahdollisesti olla tricolour? Vai oletko tarkka värien kanssa?
Piirtelin yks päivä pari kuvaa bordercollienartulle ja värinä sillä tosiaan tricolour. Olisin näes kiinnostunut ottamaan bortsua näyttely-, paimen-, agi- ja tokokaveriksi.

// Enemmän mua kiinnostaisi Kemroes Skitnica Mitya, nimi on vähän inspiroivampi kisautuksen suhteen. Ja näköjään sen vanhemmat on molemmat väriltään tri colour.. hihiuu! :D Mitya pääsisi siis yksityiseksi samanlaiseksi kuin Hexa ja Günther. Yksityiset on kylläkin muuttumassa vkennel Bendigoksi, ulkoasu ei vain vielä ole sivuilla. :)
Kuva
rust
Kanada

Viesti Kirjoittaja rust »

Kajak sai pitää myös kutsumanimensä. :)
feel love before it's gone
poisonsky
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Onko tuo Kemroes Crusader minkä värinen? Kiinnostusta ois mutta en saa sivua toimimaan.

// Kiitos!
  • alchemy
Räksä
Lepakkojen yöhyökkäys

Viesti Kirjoittaja Räksä »

K. Crusader on soopeli. Meidän domain on taas vaihteeksi alhaalla, sivujen pitäisi kyllä alkaa toimia pian.
magic, madness, heaven, sins
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Yatsu kirjoitti:Voisko kummankaan noiden sun bortsukasvattien väri mahdollisesti olla tricolour? Vai oletko tarkka värien kanssa?
Piirtelin yks päivä pari kuvaa bordercollienartulle ja värinä sillä tosiaan tricolour. Olisin näes kiinnostunut ottamaan bortsua näyttely-, paimen-, agi- ja tokokaveriksi.

// Enemmän mua kiinnostaisi Kemroes Skitnica Mitya, nimi on vähän inspiroivampi kisautuksen suhteen. Ja näköjään sen vanhemmat on molemmat väriltään tri colour.. hihiuu! :D Mitya pääsisi siis yksityiseksi samanlaiseksi kuin Hexa ja Günther. Yksityiset on kylläkin muuttumassa vkennel Bendigoksi, ulkoasu ei vain vielä ole sivuilla. :)
Kyllä Mitya lähtee sulle ja ihan trikkinäkin tietty! Mä en jaksa kasvattipalautusten kohdalla väreistä enää nipottaa, koska a) en näiden värikarttoja pitempään muista ellen ole ylös raapustanut ja b) aina yhden kasvatin takia fiksummilta kysely tuntuu jotenkin niin yliampumiselta. :D
Ota ihmeessä tämä neiti, tulevaisuushaaveet kuulostavat oiiikein kivoilta! Ja mä rakastan aina näitä pivikokasvatteja.

Jos Flynn ei Crusaderia aio ottaa, niin myös Crusader voi olla trikki!
rust kirjoitti:Kajak sai pitää myös kutsumanimensä. :)
Hän on aivan mieletön! Upea! Kiitos sivuista, ihanaa, että herra sai hyvän kodin näin nopsasti. Kaikkea hyvää teille jatkoon!
Flynn kirjoitti:Onko tuo Kemroes Crusader minkä värinen? Kiinnostusta ois mutta en saa sivua toimimaan.

// Kiitos!
Crusader on tosiaan black sable eli mustasoopeli. Kuvat saa vaihtaa, ja uutena värinä voi olla joko black sable (soopeli, mustasoopeli), black tri, red sable (punasoopeli) tai red tri! :) Crusader kyllä lähtee sulle, jos vain sen haluat.
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

^ Jahu! yritän saada neidille sivut tämän illan tai huomisen aikana :)
Kuva
poisonsky
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Sparkle kirjoitti:Crusader on tosiaan black sable eli mustasoopeli. Kuvat saa vaihtaa, ja uutena värinä voi olla joko black sable (soopeli, mustasoopeli), black tri, red sable (punasoopeli) tai red tri! :) Crusader kyllä lähtee sulle, jos vain sen haluat.
Udomiélessä ois kyllä just sopivasti tilaa yhdelle, että kyl mä voisin tyttösen meille majoittaa. Kahlaan läpi kaikki paikat joihin mulla on kuvaluvat, niin eiköhän jostain jotkut kivat kuvat löydy. :) Sivuja tänään myöhemmin.
  • alchemy
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Noni, kiva juttu, kiitos molemmille!
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Hän sai nimen Magda!
Kuvat tulee myöhemmin kun saan otettua niistä kuvat. =)
Kuva
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Noni, oikein kivalta näyttää! :) Kiitos kovasti sivuista ja nopeasta toiminnasta, heittelen pentusivuille ylös. Hyvää jatkoa vaan sulle ja Magdalle!
NeaS
Nakkisotilas

Re: M: Kemroesin kasvatteja (belgien laku ja pari tervua)

Viesti Kirjoittaja NeaS »

Lähtisikö Ledi Cinnamon Circlesiin? Vaikka mulla on myös sen veli :-D
Vastaa Viestiin