Carabeen viidennet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Camilla
Vuohenruokaa

Carabeen viidennet

Viesti Kirjoittaja Camilla »

• CARABEEN VIIDENNET
Minun täytyy saada omaa koiralaumaani hieman karsittua, jotta mokoma on hallinnassa ja saisin taas innostuksen v-piskeihin takaisin, mutta sitä ennen tahdon teettää ainakin muutaman pentueen koirilla, jotka ovat siihen sopivia. Nyt vuorossa olisi näiden kaikkien ihanien käyttöbortsujen keskellä oikeastaan kokonaan näyttöpuolen pentue - siltä ulkokuoreltaan. Olen päättänyt tämän yhdistelmän jo aikaa sitten, oikeastaan voin sanoa että yli vuosi sitten! Katsotaan saadaanko näille pennuille nyt ollenkaan kiinnostuneita.
Kuva
  • VANHEMMAT
Pentueen isän kunnian saa yksi rakkaimmista virtuaalikoiristani eli BH JK3 HK1 vFIN KVA TVA vPVA vAVA RH-E RH-F A vKTV-HFS vFIN MVA vNLJW-11 vjESTW-12 Borderweld Cadillac Camaro, Riemu. Uros on kisannut menestyksekkäästi monessa lajissa ja taitaa olla historian ensimmäinen koira, joka saavutti kaksoiskoiratanssivalion arvon (freestyle & htm) ja myöhemmin kisasimme vielä erikoiskilpailuissakin valioksi saakka! Paimennuksen, agilityn, palveluskoiralajien ja tottelevaisuuden lisäksi Riemulta löytyy uraa myös pelastuksen ja vesipelastuksen osalta. Näyttelyistä Riemu on kutakuinkin aina saanut erinomaista ja ollut muutaman kerran ROP-juniori sekä sijoittunut paras uros -kehissä, ja kyllähän niitä SERTejäkin on Suomen muotovalion arvoon vaadittava määrä saatu kerättyä. Riemu on avoin ja toimelias tapaus, nimensä mukaisesti riemukas ja aina valmiina toimimaan, oli päivä millainen tahansa.

Emäksi olen päättänyt oman kasvattini Carabeen ensimmäisestä pentueesta; BH JK2 vFIN TVA vPVA vAVA RH-E vKTV-H vjESTW-12 vjGBRW-12 vTOTBC-12 Carabee Ja Yöllä Ahmat Tulevat eli Takti. Myöskin tätä lasta on kisattu ahkerasti useammassa lajissa, ja kun neiti saavutti viimein agivalion arvon (ei vielä päivitetty sivuille), omistajakasvattaja on tyytyväinen ja valmis teettämään pentueen. Takti on kisannut valioitusmislajien lisäksi palveluksessa (kasassa tosiaan JK2), vepessä ja suorittanut pelastuksen soveltuvuuskokeen hyväksytysti. Flyballista on kasassa 40 pistettä ja ennen pentuetta yritän kisata koiran vielä valioksi koiratanssin freestylessa. Näyttelyistä Takti on saanut yhden SERTin, sijoittunut paras narttu -kehissä ja ollut kerran näyttelyn kaunein juniori. Luonteeltaan neiti on perusiloinen ja energinen, varsin toimiva koira, joka kantaa äidiltään perittyä uskollisuutta ja suurta miellyttämisenhalua. Se tulee erinomaisesti toimeen muiden koirien kanssa ja on siinä mielessä rohkea, etteivät uudet tilanteet juurikaan hetkauta.
  • NIMET
Nimiteemana piti olla joku Happis2-teema, mutta otan tähän väliin sittenkin ajankohtaisesti Musea ja heiltä sen imo kamalimman biisin eli Ruled By Secrecyn, jota en itse pysty ollenkaan kuuntelemaan mutta silti se on niin hieno että siitä saa hienoja nimiä!

Carabee Repress And Restrain
Carabee Wash The Blood Off Your Hands
Carabee This Time She Won't Understand
Carabee Change In The Air
Carabee They'll Hide Everywhere
Carabee Rebuild And Supress
  • VARAAJAT 3/3
Pentue voisi olla kooltaan sen 3 pentua, kahdellakin pärjätään mikäli kysyntää ei löydy. Taktin sisaruksilla on allaan pari pentuetta, Riemun sukulaisista minulla ei ole juurikaan tietoa. Etsin haukuille edes kohtuullisesti kisaavia koteja, jotka jaksavat pitää koiraa koko sen eliniän.

Camilla, n. Carabee Your Death Creates Success
Juinttu, n. Carabee No One Knows Who's In Control
Kendra, u. Carabee Steal The Pressure And The Pain
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Kendra
Höpsö veitikka

Re: Carabeen viidennet

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Taisin Twitterissä ilmottaa halukkuuteni pupsiin. :D

Pitää funtsia!
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mullemullemullemulle! Vaikka tuolla nyt onkin jotain F. Green Helliä ja muita samoja kuin Pennyroyalin C-pentueessa jossain 10. polvessa, niin ei haittaa. Tahtooooooo. :)))

(Ai mikä käyttökasvattaja minä. Hihi. Löydänköhän tälle pennulle mitään nättiä näyttökuvaa. :c)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Pitikö mun ottaa se penska tästä vai vasta Tzinin penskoista? Äää en tiiä :DD Ku Tzinillä (& Badi-mammalla) on edelleen paikka mun sydämmessä, mutta Takti on myös niin <3 Mä pohdin, mutta jos kaikki pennut nyt menee jo kaupaks niin ei tarvi mulle jäädä varailemaan ;)
Camilla
Vuohenruokaa

Jos Kendra tahtoo tästä niin saat kyllä, samoin Juinttu saa kakaran! Mä aattelin sittenkin jättää tästä yhden ittelleni, koska keksin kuvat ja onhan nämä kuitenkin niin hienot vanhemmat. Että jos Peppi otat Tzinin pennun sitten kun niiden aika on? Tai mikäli Kendra päättää olla ottamatta niin saat toki tästäkin. :D Laittelen nimiä ihan hetken päästä.

// Nyt on nimiä!
i meet my fate
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Joo, mulle sopii loistavasti Tzinin kakara, tosin hieman riippuen uroksesta ;))
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Mulle vois kelvata narttu nimeltä Carabee No One Knows Who's In Control. :)
Kendra
Höpsö veitikka

Joo haluun mä! Carabee Steal The Pressure And The Pain olkoon hän ja hmm taidan sanoa, että otan uroksen! :)
Camilla
Vuohenruokaa

Jei, ne teille! Kivat nimet otitte. Ja Peppi saa Tzinin pennun. Millainen synttäripäivä kelpaisi? Olisiko pikapuoliin ensi viikolla vai mieluummin vasta sitä seuraavana?
i meet my fate
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Mun pennulle tämä kuva! Ehehhehheee okei ei.

Mietin tämän koiran kuvia, tosin en tiedä onko tuo tarpeeksi nätti. En mä tiedä mikä on nätti ja vielä turkiltaan ok rajoissa oleva näyttöbc. :D
Camilla
Vuohenruokaa

IHANA TOI EKA LAITA SE!!!
ok laita tuon millyn kuvat se on sievä lapsi
i meet my fate
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Kendra
Höpsö veitikka

Quirk

Piti sitä nyt vähän lätkänimiä etsiä :D Katotaan vaihtuuko kuvat joskus...

// Ja pikapuoliin! :)
Camilla
Vuohenruokaa

Minulla on vielä sivut vaiheessa, mutta kävisikö synttäripäiväksi ihan tämä päivä? Hyvin ehtivät syntyä ennen huomista! Pääsette kisailemaan sitten. :)
i meet my fate
Kendra
Höpsö veitikka

Mulle ainakin OK :)
Vastaa Viestiin