Yoldian Jouluputki/AGILITYA!

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Vera
Vuohenruokaa

Re: Yoldian Jouluputki/KAIKKI TULOKSET ERKKARISTA JA MEJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja Vera »

Nyt on tullut kaikki tulokset tähän mennessä pidetyistä lajeista.

Nyt minulla on hirveä into pitää Yoldian Jouluputki ihan loppuun, mutta en tiedä onko siinä mitään järkeä, koska kisaputken nimi Yoldian Jouluputkihan viittaa siihen, että se pidetään jouluna.
Jos saan tuomarointiapua, pidän putken täysin loppuun vaikka mikä olisi.

Mutta sanokaapas nyt, pidänkö loput lajit vai en? Nyt on jäljellä vain "helposti" tuomaroitavia kisoja (esim. agility, koiratanssi ja PAKK), mutta on myös hieman vaativimpia (esim. SPA).

Eli pidänkö vai en?
the weather changes
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Pidä vaan :) Ajattelitko järjestää agista mitä luokkia, ja kuinka isot luokat? Ja PAKK, kuinka isot luokat? Mä voisin ainakin koiratanssin tuomaroida kokonaan ja sit luokkakoosta riippuen myös BH-kokeen ja agilityä. (;
Et hätt noch immer jot jejange.
Vera
Vuohenruokaa

Nora: Kiitos aivan valtavasti, jos auttaisit tuomaroimisessa :D Elikkä, aion pitää putken loppuun.
Tänään saan poikkeuksellisesti olla koneell vähän aikaan, joten teen nyt kisasivuja, anon kisat perjantaina ja odotan että ne hyväksytään. Nyt pistän kaiken peliin ja pidän putken loppuun vaikka mikä olisi :mrgreen:

Tuomareita otetaan vastaan jo nyt! Laitan kohta (syötyäni) listan tuomarointia tarvitsevista lajeista.

edit// en laitakkaan mitään listaa. Kaikki saavat itse tulla kyselemään, mitkä lajit/luokat ovat vielä vailla tuomaria. Sry.
the weather changes
Noemie
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Njoo laita mulle tokosta alo, paimennuksesta perusrata ja maastoesteistä minit niiku jo aikasemmin puhuttiin :>
I summer! classic, but so true.
Vera
Vuohenruokaa

Re: Yoldian Jouluputki/AGILITYA!

Agility hyväksytty!
the weather changes
Vera
Vuohenruokaa

Maxi II-III:sen tulokset odottavat sähköpostissani. Valitettavasti arvontakone ei ole toiminut moneen päivään (ainakaan minulla), joten en ole voinut tuomaroida Midejä. Sama juttu on kai Norallakin.
the weather changes
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

^ei toimi mullakaan, mutta se ei estä tuomaroimasta, sillä mä oon jopa arponu nopan kanssa niitä tuloksia :) Mut mä voin ottaa kyllä tuomaroitavaks jotain teidän luokkia, miel joitain pieniä joissa on vähän koiria kun en pidä yli neljänkymmenen koiran luokista.
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Nyt arvontakone toimii, ja oon noi MINI-tulokset lähetellyt jo yksärillä, joten mä ainakaan en tarvitse apua enää. (:
Et hätt noch immer jot jejange.
Vastaa Viestiin