Duskarran tapahtumakalenteri: KV! SAA TUOMAROIDA

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Vastaa Viestiin
Janina
Höpsö veitikka

Duskarran tapahtumakalenteri: KV! SAA TUOMAROIDA

Viesti Kirjoittaja Janina »

Duskarra on kenneleistäni se joka eniten järjestää näitä kisoja, siksi tein vain Duskarralle tämän topicin kuin muissa ei yhtensä ole ollut kuin yksi kisa. Olen yleensä todella tarkka näiden osallistumiskoodien ja muiden härpäkkeiden kanssa eli kannattaa lukea ohjeet tarkkaan että vältytään turhilta riidoilta. Yleensä lähetän osallistumisvahvistuksen jokaiselle, mutta joissakin tapauksissa kun kisa/näyttely on erittäin suuri niin en sitten viitsisi. Ja mulla on tuolla postilootassa erittäin vahvat suodattimet eli jos viestisi tuppaavat usein tulemaan roskapostikansioon niin kannattaa lähettää viestiä jos seuraavalla päivityskerralla ei ole lisätty ja olet varma että koodi on ollut oikein. Ja tuomariksi saa ilmoittautua tähän tai kisasivulla mainitun vastuuhenkilö(ide)n sähköpostiin, kun ei kaikkea jaksa yksin tuomaroida. Mutta parhaani toki teen aina ja tulokset kisoistani tulevat aina (joo, unohtakaa jo toi Comma Chaos actions). :mrgreen: Uudet kisat on ensimmäisinä listassa.

~ KV-näyttely
Nyt olisi tosiaan vuorossa kansainvälinen koiranäyttely, kaikki oleellinen löytyy näyttelysivulta. Mainittakoon kuitenkin että päivämäärähän oli 18.08 ja viimeinen ilmottautumsipäivä 10. päivä samaa kuuta. Mukana kaikki ryhmät ja rodut, näyttelyhän on siis kansainvälinen. Tuomariksi saa ilmoittautua enemmän kuin mielellään, vaikka itse otinkin lähes joka ryhmästä yhden tai pari pienempää rotua!

~ Ryhmänäyttely FCI1
Tämä näyttely on jo elänyt ja kuopattu, mutta parilta isolta rodulta vielä tulokset puuttuu. En halua että tätä KV-näyttelyä varten perustettua topicia sotketaan keskustelulla ja kysymyksillä tästä näyttelystä, sillä parin päivän sisään aion vielä nämä ilman tuomaria olevat rodut tuomaroida ihan itse, ellei joku ilmoittaudu tässä ja nyt vapaaehtoiseksi niitä tuokkimaan.

~ Pelastus (PESO)
Tämäkin kisa on jo pidetty, ja tulokset ovat tulleet. Kiitän syvästi tuomaria eli itseäni. Yritän pitää sivun tuolla mahdollisimman kauan, mutta veikkaan että sen tässä joku päivä poistan, eli toivottavasti kaikki läpäisseet ovat jo tuloksensa matkaan napanneet!

~ Agility (ks. luokat kisasivulta)
Eräänä päivänä Duskarrassa pompittiin agilityesteitä... Eih, klisee. No jaa, tosiaan tästä agista kaikki tulokset tulleet ja uskon että ainakin vKUMAn saaneet ovat sen jo kalenteriin merkinneet eli tämä sivu tulee kuukauden sisään nyt ainakin poistumaan turhaan sivutilaa viemästä. Kiitos taas tuomarille eli itselleni, joka muistaakseni ne kaikki luokat tuomaroinkin. (:

Lisäähän näitä kisoja on ollut Plain Messyssä, mutta ne eivät varsinaisesti ole Duskarran valloitusaluetta eli en nyt niitä laita tähän topickiin.
essi
Syvällistä
Viesti:

Re: Duskarran tapahtumakalenteri: KV! (VIP 10.08.)

Viesti Kirjoittaja essi »

Mie voisin tuosta KV:sta ottaa ykkösistä tuomaroitavaksi kaikki belggarit ja vitosesta alaskanmalamuutit, amerikanakitat ja basenjit. :)
Janina
Höpsö veitikka

^ Oi kiitos! Merkkaan sut tuomariksi ;)
Mimmu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

minä voisin ottaa vuorostaan koko FCI6 kontolleni :)
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Mä voisin ottaa australiankarjakoirat, hollanninpaimenkoirat, pulin ja pumin tuolta KV'sta. :)
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Janina
Höpsö veitikka

Kiitos teille, lisään tuomareiksi vielä tänään :)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Ku nyt vaa saisit sen ryhmiksen alta pois ennen vielä isompaa näyttelyä :F Mutta joo toivotaan tosiaan että saat ne tuomarit.
Janina
Höpsö veitikka

^ Niin no, kolme rotuahan siellä enää on ja niitä rupeen nyt itse ihan tuokkimaan :)

/AUSSIEIDEN JA SCHIPPERKEJEN TULOKSET!

/TUOMAREITA ILMOITTAUTUMAAN, EN MUISTA ENÄÄ KUKA ON TUOKKINUT MITÄKIN!
Misu
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Misu »

Tarkistan, että tulihan ilmot perille os. hautala.anni(at)gmail.com? Ku mulla lagas vähän kone, niin en tiiä tuliko perille asti.
Keep your head high and your middle finger higher.
Janina
Höpsö veitikka

^ Kulla sulta tuolla näyttää yksi viesti olevan. :)
Samantha
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Samantha »

En nyt tiedä ilmoittauduinko oikein, en nimittäin ikinä ole ilmoittautunut virtuaalipuolella mihinkään koiratapahtumaan! Toivottavasti nyt kuitenkin tuli oikein, osoitteesta manoloholic@gmail.com, kaksi sammaria! :)
Janina
Höpsö veitikka

^ Ihan oikein ne on, lisäilen loput jossain vaiheessa. :-)
conja
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja conja »

Onkohan multa tullut osallistumiset, kun yritin kyllä lähettää mutten tiedä oliko netti nyt ihan yhteistyössä : D
( conja@suomi24.fi osoitteesta )
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Silkkivinttikoirat kuuluu EFR:ään. Mä voisin tuokkia nelosen, onkos muuten mun osallistuminen tullut perille (eros.erkku@luukku.com)?
Janina
Höpsö veitikka

conja, on tullut. :--)
Eros, on tullut sunkin viesti. Hup, hyvin mulla mennyt taas kun on putkahtanut silkkivinttikoiratkin kymppeihin :mrgreen: Mä vaihtelen ne kohta ja lisään ilmoittautumiset.
Vastaa Viestiin