Duskarra on kenneleistäni se joka eniten järjestää näitä kisoja, siksi tein vain Duskarralle tämän topicin kuin muissa ei yhtensä ole ollut kuin yksi kisa. Olen yleensä todella tarkka näiden osallistumiskoodien ja muiden härpäkkeiden kanssa eli kannattaa lukea ohjeet tarkkaan että vältytään turhilta riidoilta. Yleensä lähetän osallistumisvahvistuksen jokaiselle, mutta joissakin tapauksissa kun kisa/näyttely on erittäin suuri niin en sitten viitsisi. Ja mulla on tuolla postilootassa erittäin vahvat suodattimet eli jos viestisi tuppaavat usein tulemaan roskapostikansioon niin kannattaa lähettää viestiä jos seuraavalla päivityskerralla ei ole lisätty ja olet varma että koodi on ollut oikein. Ja tuomariksi saa ilmoittautua tähän tai kisasivulla mainitun vastuuhenkilö(ide)n sähköpostiin, kun ei kaikkea jaksa yksin tuomaroida. Mutta parhaani toki teen aina ja tulokset kisoistani tulevat aina (joo, unohtakaa jo toi Comma Chaos actions). Uudet kisat on ensimmäisinä listassa.
~KV-näyttely Nyt olisi tosiaan vuorossa kansainvälinen koiranäyttely, kaikki oleellinen löytyy näyttelysivulta. Mainittakoon kuitenkin että päivämäärähän oli 18.08 ja viimeinen ilmottautumsipäivä 10. päivä samaa kuuta. Mukana kaikki ryhmät ja rodut, näyttelyhän on siis kansainvälinen. Tuomariksi saa ilmoittautua enemmän kuin mielellään, vaikka itse otinkin lähes joka ryhmästä yhden tai pari pienempää rotua!
~Ryhmänäyttely FCI1 Tämä näyttely on jo elänyt ja kuopattu, mutta parilta isolta rodulta vielä tulokset puuttuu. En halua että tätä KV-näyttelyä varten perustettua topicia sotketaan keskustelulla ja kysymyksillä tästä näyttelystä, sillä parin päivän sisään aion vielä nämä ilman tuomaria olevat rodut tuomaroida ihan itse, ellei joku ilmoittaudu tässä ja nyt vapaaehtoiseksi niitä tuokkimaan.
~Pelastus (PESO) Tämäkin kisa on jo pidetty, ja tulokset ovat tulleet. Kiitän syvästi tuomaria eli itseäni. Yritän pitää sivun tuolla mahdollisimman kauan, mutta veikkaan että sen tässä joku päivä poistan, eli toivottavasti kaikki läpäisseet ovat jo tuloksensa matkaan napanneet!
~Agility (ks. luokat kisasivulta) Eräänä päivänä Duskarrassa pompittiin agilityesteitä... Eih, klisee. No jaa, tosiaan tästä agista kaikki tulokset tulleet ja uskon että ainakin vKUMAn saaneet ovat sen jo kalenteriin merkinneet eli tämä sivu tulee kuukauden sisään nyt ainakin poistumaan turhaan sivutilaa viemästä. Kiitos taas tuomarille eli itselleni, joka muistaakseni ne kaikki luokat tuomaroinkin. (:
Lisäähän näitä kisoja on ollut Plain Messyssä, mutta ne eivät varsinaisesti ole Duskarran valloitusaluetta eli en nyt niitä laita tähän topickiin.
En nyt tiedä ilmoittauduinko oikein, en nimittäin ikinä ole ilmoittautunut virtuaalipuolella mihinkään koiratapahtumaan! Toivottavasti nyt kuitenkin tuli oikein, osoitteesta manoloholic@gmail.com, kaksi sammaria! :)
conja, on tullut. :--)
Eros, on tullut sunkin viesti. Hup, hyvin mulla mennyt taas kun on putkahtanut silkkivinttikoiratkin kymppeihin Mä vaihtelen ne kohta ja lisään ilmoittautumiset.