Monirotuiset virtuaalimaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Noemie
Syvällistä

Re: Monirotuiset virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Henji kirjoitti:No niin, löytyihän ne kuvat! Ei niillä BISsejä voiteta, mutta itse olen aina tykännyt kuvien koirasta paljon kun olen sen nähnyt. Elikkäs Ione on täällä (phalène x grosspitz).
Siis on niin nätti, että alta pois! :> Ei sitä ikinä tiedä, mikä koira BIS:sin voittaa, joten pidetään kaikkien koirien lippu korkealla! :D
I summer! classic, but so true.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Joana kirjoitti:Mä en tiedä, miten toi ranking-homma hoituisi piirretyille, mutta katsellaan, eikä suljeta vielä toistaiseksi mitään vaihtoehtoja pois ;)
Öö, ihan samalla tavallahan se menisi kuin valokuvallisillakin? Oma listansa vaan niille sitten. Mä oon nimittäin joskus miettinyt, että jos seropipentueen teetän, piirrän halukkaille pennunostajille kuvat / piirrän kuvat etukäteen ja annan valita niistä.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Niinniin, mutta niitä ei varmasti tule ainakaan alkuun olemaan monia. Tosin, voihan sen tehdä vaikkei siellä aluksi olisikaan kuin yksi koira.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Noemie
Syvällistä

Mutta voihan piirretyt laittaa samaan? Tai ei... Mutta voihan sinne nyt tehdä vielä yhden taulukon piirretyille, vaikka niitä ei näin alussa paljoa olisikaan. Piirretyille sitten samat pisteet, eikös?
Joana
Floodari

Joo kyllä niiden pitää olla erikseen :)
Timberwolf
Velho
Viesti:

Kannattaahan se ranking-lista tehdä piirretyillekin, sillä jos hankkii koiran tietystä yhdistelmästä, valokuvien hankkiminen voi olla vaikeaa. Ja samallahan se tukee piirrettyjä monirotuisia ja todennäköisesti jopa kannustaa piirretyn kuvan hankkimiseen. ;)
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Timberwolf kirjoitti:Öö, ihan samalla tavallahan se menisi kuin valokuvallisillakin? Oma listansa vaan niille sitten. Mä oon nimittäin joskus miettinyt, että jos seropipentueen teetän, piirrän halukkaille pennunostajille kuvat / piirrän kuvat etukäteen ja annan valita niistä.
Arg, tuun kinuamaan sulta sitten taaperoa! :lol: Piirrettykin näes käväisi tässä tosiaan mielessä, mutta itse en sellaista laatua saa aikaan että viitsisin rustailla... :D
Timberwolf
Velho
Viesti:

^ Älä sitten odota liikoja! :D Mut tuntien se pentue voi tulla tänä vuonna tai kolmen vuoden päästä.
Kuva

Vuoden...
Joana
Floodari

Seropeissa on se hyvä puoli, että kun sillä on pää ja neljä jalkaa, piirros on jo kelvollinen, ja voi jättää otsapenkereet yms. omaan arvoonsa :D
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Äläs nyt Timbe, paremoi vaan ettei tuu heti ja näissä porukoissa mä aijon pyöriä vielä kauan! :D

Toi on juu totta, Joana. :mrgreen:
Noemie
Syvällistä

Joana, touttta turiset. Jopa minä voisin piirtää seropin, kun sellainen on helppo piirtää ^^ Ja voi käyttää paljon mielikuvitusta! Siis en puhu että sille sitten piirtäisi siivet tai mitään, mutta ymmärsitte varmasti x)
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Torahampaat ja kaikki, tietysti. xD
Ehkä sitä vois ittekki kokeilla mitä sais aikaan, epäilyttää tosin valtavasti. :D
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Saanen esitellä Furenzan ensimmäisen seropin, Marcin.
Mua on jo pitempään kiinnostanut ottaa noiden FCI 1'sen käyttökoirien rinnalle joku ihan muun rotuinen otus. Seurakoira tai muu jonka kanssa ei niin aktiivisesti ja monipuolisesti tarvitsisi kisata, voisi keskittyä vain pariin lajiin. Lueskellessani tätä töpöä innostuin sekarotuisesta. Ei kasvattajaa, ei velvoitteita, ei huonoa omaatuntoa, jos kisaaminen ei joskus innostakkaan. Aloin metsästää flickristä sopivia kuvia ja törmäsin tähän ihastuttavaan neitokaiseen. Vielä, kun ihanainen Joana suostui löytökoiran mulle Espanjasta tuomaan, soppa oli valmis. Vaikuttaisi vähän siltä ettei Marci jää viimeiseksi seropikseni varsinkin, jos ja varmasti kun vSK'in pystytetään.
Joana
Floodari

Ja vSK:han se valmistuu kovaa vauhtia, julkaistaan sivut luultavasti parin päivän kuluessa, ja koitetaan saada jonkinmoiset avajaiskisatkin aikaiseksi :)

// Oi kun Marcista tuli söpö <3_<3 Breathtakingiin on vielä tulossa sekarotuiset Kiira ja espanjalainen löytökoira Nacho.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Tehän olette nopeita toimimaan :'D Mä lähden maanantaina asuntovaunulle enkä sitten pääse koneelle ainakaan pariin viikkoon, pidän peukkuja, että saatte avajaiskisat ennen sitä aikaan, olisi nimittäin kiva päästä mukaan.
Vastaa Viestiin