Monirotuiset virtuaalimaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Noemie
Syvällistä

Monirotuiset virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Eli siis. Onko monirotuisia paljon virtuaalimaailmassa? Itse en ole törmännyt ja tahtoisinkin tietää, löytyykö niitä. Itselläni on yksi. Varmaan eivät ole niin suosittuja, kun kasvattamismahdollisuutta ei oikein ole. Ja tahtoisin myös tietää, että voiko monirotuinen valioitua? Missä lajeissa voi, missä ei (siis virtuaalimaailmassa)? Joskus törmäsin virtuaalikenneliin, jossa oli monirotuisia, mutta osoite on hukkunut mielestäni. Ja kannatatko monirotuisia virtuaalimaailmassa? Miksi kannatat tai miksi et?
//juu, vähän sekavaa, mutta toivottavasti saitte selvää... x)//
I summer! classic, but so true.
whisperer
Nakkisotilas

Re: Monirotuiset virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Meiltä löytyy kaksi vanhaa sekarotuista, toinen on koiratanssivalio. Sekarotuisethan voivat valioitua lähes jokaisessa käyttölajissa.
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Noemie
Syvällistä

Joo, kiva kuulla :) Tahdoin nimittäin kovasti tietää missä voi valioitua ^^
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Paitsi että. Monissa säännöissä on valioitumiselle saatava näyttelyistä yksi kertaa vähintään H, mutta joitain poikkeuksia sallitaan. Luulisin kuitenkin että sekarotuisuus olisi tällainen hyväksyttävä poikkeus.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Itselle tämän vuoden puolella (kesän aikana) toivottavasti tulossa sekarotuinen tai parikin. :) Ja luulen samaa kuin Joana, eiköhän se sekarotuisuus kelpaa perusteeksi puuttuvalle näyttelytulokselle.
Joana
Floodari

Mäkin ajattelin itsellenki kennelin maskotiksi hommata sekarotuisen, kun mulla on niin söpön koiran kuvatkin &.&
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Mullakin on jossain tosi mukavan näköisen koiran kuvta, mutta missä, se on sitten eri asia. Sen takia en olekkaan vielä saanu sekarotuista hankittua kun en löydä niitä kuvia. xD

OT // Mulla taasen tulossa "maskotiksi" eräs mukavan näkönen englanninbulldoggi. Melkeimpä vain maskotiksi sen takia, että ei se näyttelyissä pärjää (ei ole ulkonäöllisesti (niin) pilattu kuin näyttelymenestyjät) enkä tiedä kuinka paljon muissa viitsin kisata.
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Mä olen myös lähiaikoina miettinyt, että sekarotuinen virtuaalikoira olisi tosi mukava! Kumminkin silläkin pystyy harrastamaan hyvin ja olisi hauskaa omistaa monirotuinen koira noiden rotukoirien seassa. Kuviakin saisi ehkä helpomalla, kun ei rakennekuvaa välttämättä tarvitse ja niin. Pitää nyt alkaa työstämään tätä ajatusta ja hankkia se sekarotuinen jostain!
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Noemie
Syvällistä

Kiva kuulla, että on innostusta asiasta aika monellakin! ^^ Sekarotuisten kuvia löytää paljon vapaastikopiointisivustoilta, sieltä nappasin Razakin (Silver Apple 3) kuvatkin :) Kuvasivu Alegre tuo oli. Ei tarvitse metsästää rakennekuvia, se on yksi monirotuisten hyvistä puolista. Ja minusta ovat todella veikeitäkin :3

tässä nyt pari sivua, jossa on kopioitavia monirotuisten kuvia:
http://www.freewebs.com/kopsattavat06/index.htm
http://www.geocities.com/kopioitavaa2004/
ja sitten Käräytyksessä on todella suloisia

Enempää en ehdi tähän listata, kyllä niitä helposti löytää kun vain etsii ^^
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Meillä on Lyllerön Pyllerö alias Rölli jonka kanssa kisailen aina kun huvittaa, lähinnä agikoirana tuo pirpana on (:

edit // kiitti Iines, tosin meijjän päiväkirjan päivittely on vähän jäänyt :oops:
Noemie
Syvällistä

Susityttö kirjoitti:Meillä on Lyllerön Pyllerö alias Rölli jonka kanssa kisailen aina kun huvittaa, lähinnä agikoirana tuo pirpana on (:
Tykkään todella paljon tuosta päiväkirja -jutusta ^^
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Mä ilmoitinkin nämä koirat jo kysymyksiin, mutta mutta. Dora & Jaska

Mietin, olisiko jollakulla aikaa ja kiinnostusta kehittää jonkinlainen järjestö/liitto/kerho/joku sekarotuisille. Ei mitään ultravirallista, mutta sellainen, joka listaisi virtuaalisia monirotuisia koiria ja pitäisi silloin tällöin kisoja monirotuisille. Mä en valitettavasti uskalla itse tähän hommaan ryhtyä, koska mun innostus on niin häilyväistä, mutta ehkä joku muu on halukas?
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Noemie
Syvällistä

Timberwolf kirjoitti:Mä ilmoitinkin nämä koirat jo kysymyksiin, mutta mutta. Dora & Jaska

Mietin, olisiko jollakulla aikaa ja kiinnostusta kehittää jonkinlainen järjestö/liitto/kerho/joku sekarotuisille. Ei mitään ultravirallista, mutta sellainen, joka listaisi virtuaalisia monirotuisia koiria ja pitäisi silloin tällöin kisoja monirotuisille. Mä en valitettavasti uskalla itse tähän hommaan ryhtyä, koska mun innostus on niin häilyväistä, mutta ehkä joku muu on halukas?
Hey, tuo liitto voisi olla hyvä idea! : ) En tiedä onko minusta siihen, mutta jos joku on halukas tulla ylläpitämään sitä kanssani, niin olen heti valmis! Eli, onko kukaan halukas tulla perustamaan monirotuisten liittoa kanssani? ^^ Olen kyllä tosi innoissani tosta.

muoks // vMRL? Virtuaalinen Monirotuisten Liitto
Joana
Floodari

Mulla on jo muutenkin sata rautaa tulessa, mutta en usko että yksi seropiyhdistys paljoa mun energiaa veis :D Eli jos otat mut mukaan niin tulen mielelläni, olen meinaan hankkimassa itselleni seropia kun kuvatkin jo löytyvät. Mun ehdotukseni olis virtuaalinen Seropikerho, kun kerran sekarotuisia ovat niin sen ei tarvinne olla niin virallisen kuuloistakaan.

// multa löytyykin kohta tällainen söpöliini, kun keksin sopivan nimen &.&
Noemie
Syvällistä

Joana kirjoitti:Mulla on jo muutenkin sata rautaa tulessa, mutta en usko että yksi seropiyhdistys paljoa mun energiaa veis :D Eli jos otat mut mukaan niin tulen mielelläni, olen meinaan hankkimassa itselleni seropia kun kuvatkin jo löytyvät. Mun ehdotukseni olis virtuaalinen Seropikerho, kun kerran sekarotuisia ovat niin sen ei tarvinne olla niin virallisen kuuloistakaan.

// multa löytyykin kohta tällainen söpöliini, kun keksin sopivan nimen &.&
Hey, kiva! : D Tietenkin voit tulla mukaan ; ) vSK lyhenteeksi?
Vastaa Viestiin