Virtuaalinen lappalaiskoiraliitto
-
Ellu
- Keilapallo
- Viesti:
Virtuaalinen lappalaiskoiraliitto
Eli googlasin yhtenä päivänä ja löysinkin toimivan vLappalaiskoiraliiton. Onko Elina ja Satmi antaneet homman jollekkin toiselle vai onko joku tehnyt omin päin. ko. liitto löytyy vFCIn listalta. tälläinen oli aikaan saatu.
-
Anri
- Syvällistä
Re: Virtuaalinen lappalaiskoiraliitto
Satmilla oli jotain viritystä, en vain tiedä onko enää : )
-
sasu.
- Sumopainija
^^ Toi on minusta aika vanha liitto koska se oli jo sillon netissä ku alotin virt. hommat eli jotain kolme vuotta sitten.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Satmi
- Kriisissä
- Viesti:
Ei ollu. -05 ei ollu pystyssä yhtään mitään lappalaiskoiraliittoa mun tietääkseni, VSL(L):n perustin kai -06 ja myös vLKL tuli kuvioihin sillon, tais tosin kuolla pystyyn vielä saman vuoden aikana.sasu. kirjoitti:^^ Toi on minusta aika vanha liitto koska se oli jo sillon netissä ku alotin virt. hommat eli jotain kolme vuotta sitten.
Mutta mitä itse liittoon tulee niin joo, ollaan me sitä edelleenkin perustamassa Elinan kanssa.. Suomenlapinkoiraliittoa. Jos jotain kiinnostaa pitää lappalaiskoiraliitosta toista puolikasta porokoirille ja ruotsinlapikkaille niin siitä vaan, tehdään toki yhteinen liitto.
His brain is gone!
-
sasu.
- Sumopainija
^ Aijaa no sitten muistan vaan väärin. ^^
Mua voisi kiinnostaa toi porokoiraliiton pitäminen, jos tehdään yhteinen ja saisin siihen jonkun kaveriksi. Eiköhän noi ruotsinlapparit menis kans mulla.
Jos rupeaisin liittoa pitämään kanssanne mitä taitoja ja muita juttuja vaadittaisiin?
Mua voisi kiinnostaa toi porokoiraliiton pitäminen, jos tehdään yhteinen ja saisin siihen jonkun kaveriksi. Eiköhän noi ruotsinlapparit menis kans mulla.
Jos rupeaisin liittoa pitämään kanssanne mitä taitoja ja muita juttuja vaadittaisiin?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Satmi
- Kriisissä
- Viesti:
Käytännössä toimittais ihan vaan yhteistyössä, saman etusivun alla, käytännössä kuitenkin erillisinä liittoina. Ei siis ihan kauheesti vaatimuksia, lähinnä kielioppi sais olla hallussa ja tottakai on tärkeetä että intoa pitää liittoa pitempäänkin löytyy.
His brain is gone!
-
sasu.
- Sumopainija
^ Okei. Mulla kyllä toi yläaste tuppaa alkamaan syksyn mittaan niin varmaan virtuaalipuuhat jää vähäks aikaa pois. Kattelen sitten myöhemmin ton porokoiran ja ruotsinlapparin liittoa, joten en itse ainakaan ole lähdössä tekemään tätä yhteistä. Joku muu toki saa.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
mulla on monta kertaa käynyt tää mielessä mutten viitsi koska sitä ei tultaisi päivittelemään, ainakaan en minä. olisi kummimkin todella mukavaa saada se pystyyn, ollaankin ooteltu sitä. (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
MURH! : D
Onko tällä hetkellä _minkäänlaista_ liittoa lapinkoirille, yhteisenä tai erikseen? Onko tulemassakaan lähiaikoina (siis ihan oikeasti joskus viim. tammi-helmikuus ois kiva saaha pystyy tämä) ?
Jos ei niin minäpäs pistän pystyyn koko hökkelin x'> Jos suomenlappareille on jo joku liitto virikkeillä (joka myös tulee valmistumaan), niin sitten voisisisin ruotsinlappareille ja porokoirille tehdä oman liiton, josko tuossa jtn järkeä on. Mutta voinpa väkertää kaikille roduille yhteisenkin liiton, ei siinä mitään.
Ja miksi? 1. Siksi koska suorastaan rakastan lapinkoirarotuja, 2. koska on kurjaa, ettei liittoa olla saatu edelleenkään pystyyn, 3. olen valmis tähän hommaan.
^Tuo kuulosti ehkä vähän tylyltä/syyttävältä, mutten sitä nyt kuitenkaan tarkoittanut, oon vaan nyt niin tarmokkaalla päällä :'D Mut joo, mulla on innostusta tehrä tää hommeli vaikka sitten yksinkin.. Ku tän liiton kans on venyny ja venyny.
Niin ja se vielä, että tierän notta mun ranskisliitto näyttää tosi miinusta mun puuhista, mutta rodun edustajia on niin samperin vähän eikä ketään ollutkaan sitte kiinnostunu koko liitosta yhtikäs mitenkään.
JA, kielioppi on hallussa enkä käytä murrettä tuommoosis sivustois yms... 8'> Täs oli teille romaani.
Onko tällä hetkellä _minkäänlaista_ liittoa lapinkoirille, yhteisenä tai erikseen? Onko tulemassakaan lähiaikoina (siis ihan oikeasti joskus viim. tammi-helmikuus ois kiva saaha pystyy tämä) ?
Jos ei niin minäpäs pistän pystyyn koko hökkelin x'> Jos suomenlappareille on jo joku liitto virikkeillä (joka myös tulee valmistumaan), niin sitten voisisisin ruotsinlappareille ja porokoirille tehdä oman liiton, josko tuossa jtn järkeä on. Mutta voinpa väkertää kaikille roduille yhteisenkin liiton, ei siinä mitään.
Ja miksi? 1. Siksi koska suorastaan rakastan lapinkoirarotuja, 2. koska on kurjaa, ettei liittoa olla saatu edelleenkään pystyyn, 3. olen valmis tähän hommaan.
^Tuo kuulosti ehkä vähän tylyltä/syyttävältä, mutten sitä nyt kuitenkaan tarkoittanut, oon vaan nyt niin tarmokkaalla päällä :'D Mut joo, mulla on innostusta tehrä tää hommeli vaikka sitten yksinkin.. Ku tän liiton kans on venyny ja venyny.
Niin ja se vielä, että tierän notta mun ranskisliitto näyttää tosi miinusta mun puuhista, mutta rodun edustajia on niin samperin vähän eikä ketään ollutkaan sitte kiinnostunu koko liitosta yhtikäs mitenkään.
JA, kielioppi on hallussa enkä käytä murrettä tuommoosis sivustois yms... 8'> Täs oli teille romaani.
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Satmi
- Kriisissä
- Viesti:
Niinno onhan tässä vaikka ketä tota pystyyn laittamassa mut kukaan ei oo oikeen tehny varsinaista alotetta. Mut sanoisin että kyllä se tässä kevään aikana hoituu.
His brain is gone!
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Joo, no tahdon tosiaan tietää, onko se nousemassa pystyyn, kun itse olen sataprosenttisen valmis tekemään :'>>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Niiin (; Empä usko että kukaan on tekemässä sellaista.Satmi kirjoitti:Käytännössä toimittais ihan vaan yhteistyössä, saman etusivun alla, käytännössä kuitenkin erillisinä liittoina. Ei siis ihan kauheesti vaatimuksia, lähinnä kielioppi sais olla hallussa ja tottakai on tärkeetä että intoa pitää liittoa pitempäänkin löytyy.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Ellu
- Keilapallo
- Viesti:
Kyllä se on nousemassa. Anrilta ja vivltä pitäisi saada kuvia että saisi jonkinmoista ulkkaa sivuille ja tekstejä vois alkaa suunnittelemaan. Ja on sitten nousemassa lappalaiskoirayhdistys joka kuulemma(?) on tulossa satmin sivutilalle. Älkää alkako tekemään mitään homma on hallussa jos kuvia Anrilta ja vivltä tulee!
-
Satmi
- Kriisissä
- Viesti:
Edelleenkin mun sivutilalle saa upattua asioita vaan ftp-ohjelman kautta, ja en myöskään oo jakamassa salasanaa kenellekään tai korkeintaan jollekin joihin tiedän voivani luottaa (Anri, viv). Tai siis toki sit jos keksin miten saan erilliselle kansiolle oman salasanansa ni ei oo toki ongelmaa.
Mut siis toki sen saa aina jotenkin järkättyä, siitä ehkä voi jutella mesen puolella tarkemmin.
Erilaisia vanhoja ulkoasujakin löytyy multa koneelta et niitäkin vois ehkä harkita?
Mut siis toki sen saa aina jotenkin järkättyä, siitä ehkä voi jutella mesen puolella tarkemmin.
Erilaisia vanhoja ulkoasujakin löytyy multa koneelta et niitäkin vois ehkä harkita?
His brain is gone!
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Täältäkin löytyy kuvia, että saa kysellä. Ja ulkkiahan teen, esimerkikkinä Moonlace's ja pohjat.