Ettoreen cockerspanieleita - rekisteröinneistä

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
caza
Syvällistä
Viesti:

Ettoreen cockerspanieleita - rekisteröinneistä

Viesti Kirjoittaja caza »

Päätinpä pistää topikin pystyyn, kun kiinnostusta on jonkun verran tuntunut jo alustavasti löytyvän. Pentuetta olisi suunnitteilla yhdistelmästä Vann Rouge Ballet Les Dauphins x Spick And Span At Ettore. Molemmat ovat menestyneet sekä käyttö- että näyttelypuolella, joten sekalinjaisia koiria olisi luvassa. Huomioikaa, että en ole futuronista johtuen päässyt päivittämään sivuja muutamaan kuukauteen, joten tuloksia uupuu vanhempien sivuilta.

Toivon, että harkitset ennen kuin pennun otat. Minulla on antaa kuvat mukaan sekä nartulle että urokselle, mutta toivoisin, että tämä ei olisi ainut syy, miksi pentu otetaan. Tietenkin tämän pitäisi helpottaa päätöstä, jos pennunotto on tosiaan siitä kiinni, että kuvia ei löydy eikä jaksaa kiertää kenneleiltä kyselemässä lupia. Pennulla tulisi ainakin käväistä näyttelyissä, mikäli kuvat sen sallivat, minkä lisäksi olisi kiva, jos pennuilla kokeiltaisiin mejää mahdollisesti JVA:ksi asti ja muitakin lajeja, kuten tokoa, agiltiya, koiratanssia ja flyballia. Sohvaperunoiksi ei ole näitä lapsukaisia tarkoitettu.

I : vFIN JVA & AVA MV-07 KREW-07 GBRW-07 Spick And Span At Ettore
-- sivujen tietojen lisäksi ainakin muutama serti lisää.

E : Vann Rouge Ballet Les Dauphins
-- sivujen tietojen lisäksi tokosta tuloksia EVL:ään asti, minkä lisäksi muutama serti ja VKUMA on myös plakkarissa sivuilla mainittujen lisäksi. Mejässäkin on tainnut voittajaluokkaan tyttö päästä jo kilpailemaan.

VARAUKSET (4 / 4)
-- minä, Ettore, narttu -> Duvet Day At Ettore "Dunja"
-- irkkulikka, Point Break, uros -> Dance Attendance At Ettore "Aksu"
-- Eros, Sawquen/Filyra, uros -> Dust Up At Ettore "Diego"
-- neean, Helmineidon, uros -> Done A Runnet At Ettore "Leo"

NIMET
Dance Attendance At Ettore -> irkkulikalle
Daylight Robbery At Ettore
Designer Stubble At Ettore
Done A Runner At Ettore -> neean
Doom And Gloom At Ettore
Draw A Blank At Ettore
Dust Up At Ettore -> Eros
Duvet Day At Ettore -> minulle

PENNUT SYNTYVÄT JO 30.7.2008!
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka

Re: Ettoreen cockerspanieleita

Viesti Kirjoittaja kirby »

Voi vitsit, oli paha virhe lukea tämä, nyt mä haluun cockerin. :D Eli tulisi Pointbreak'iin viiden muun koirani lisäksi. Sitten riittää mun osalta, alkaa kunnon kisaus :-) Tossa jo muutamat koirat ilmotettu näyttelyihin & agileeraamaan, olen mejästäkin yrittänyt etsiskellä jotain kisoja. Eli ei sohvaperunaksi tulisi.

Liikenisikö siis uros mulle? Pointbreak on siis Blommerin seuraaja, minne Reettakin (Graz Fleet From The Elite) saapui muun joukon kanssa odottelemaan vielä enää hieman keskeneräistä remonttia. Nyt alkaa sitten neidinkin kisaus, jospa nyt päästäis vähän sertejä hakemaan ;) !
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Täytyy tunnustaa että minäkin olisin kiinnostunut! Olen jo pidempään kuolannut cockeria, mutta olen tähän asti pidätellyt itseäni, koska haluaisin suvullisen pennun hyvistä vanhemmista.
Pentu tulisi joko Filyraan taikka Sawqueniin. Näyttelyiden lisäksi kisauttaisin ainakin agilityssä, tokossa, koiratanssissa ja flyballissa. BH-koettakin voisin yrittää. Kisauttaminen ei aina minulla ole mitään huippuaktiivista, koska olen koulussa viisi päivää putkeen ja vapaata on vain viikonloppuisin. Eli änkisin koiria kisoisin aina viikonloppuna ja arkisin ne olisivat ns. "lomalla". Minulla olisi ihana kuva urokselle, joten haluaisin uroksen pentueesta. :mrgreen:
caza
Syvällistä
Viesti:

irkkulikka, sinulle lähtee pentu. :) Tarvitseko kuvia mukaan vai minkälainen mahtaa kuvatilanteesi olla, kun tuolla yhdessä topikissa kysyit?

Eros, ehdottomasti sinulle pentu, olet kuitenkin antanut koirillesi pitkäaikaisen ja suhteellisen aktiivisen kodin, mitä olen kenneleitäsi seurannut. Saanko udella minkälaista kuvaa sinulta löytyy? ;)

Niin ja täytyy vielä sanoa, että hienoa, että saadaan uusia harrastajia rodun pariin. Irkkulikalle olen tuon varmaankin jo sanonut, mutta hienoa Eros, että myös sinä ole rodusta kiinnostunut. :)

Nyt etsitään vielä yhtä varaajaa, mahdollisesti sijoitusnartulle.
Ettore & Exceltic
kirby
Höpsö veitikka

Re: Ettoreen cockerspanieleita - enää yksi pentu vapaana

Joo, cockerspanieliuroksen kuvia ei kyllä mitenkään paljoa löydy ;) Eli jos viitsisit vilauttaa. Suoraan vaikka AVO ikäisestä koirasta. (?)
vuoden kadehdituin 2012
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

No jos sitten tästäkin pentueesta ottaisin yhden koiran, nyt kun on hyvät kuvatkin. Eli uros olisi Helmineitoon tulossa, koska kaksi cockeri narttua siellä on, eli miesvaltaa vähän taloon. Koiralla kisattaisiin ainakin näyttelyissä, koska antamasi musta uros on oikein komean näköinen. Myös mejässä ja koiratanssissa. Myös agilityä voitaisiin aloittaa hieman myöhemmin. Muuten en PK-lajeja harrasta, mutta BH tultaisiin kuitenkin koiralla suorittamaan ajankanssa. Kisanäyttöä olisi nämä koirat, sekä nämä koirat. Valmakin on menestynyt jo oikein hienosti, vaikka kisautus aloitettiin vasta. (: Sivunäytönkin näit jo Helmineidon osoitteesta, että ei sitten kai muuta (:

Ja ai niin, eli siis tämä urosken kuva olisi kyseessä !
http://i257.photobucket.com/albums/hh22 ... C_0214.jpg
caza
Syvällistä
Viesti:

neean, sinulle ehdottomasti pentu, Valmankin kanssa kisaus on lähtenyt niin hienosti liikkeelle. Täytyy kyllä sanoa sen verran, että tuossa antamassani kuvassa on junnuluokan narttu Fenbrook Brianna (toivottavasti en ole väittänyt jotain muuta :S), mutta minulla on kyllä uroksellekin antaa jonkunlaiset kuvat mukaan, mikäli tarvitsee. Myös muutamasta mustasta uroksesta kuvat löytyy. :)

Nyt on sitten kaikki varaukset täynnä. Melkein koko ensi viikon olen poissa, joten sitä ennen tulevat sekä nimet että syntymäpäivä, niin pääsee sivuja tekemään ne, jotka haluavat.
Ettore & Exceltic
neean
Nostaa rautaa

No hienoa, että meille tulee pentu (: Saadaan kennelin ainoalle urokselle hieman seuraa ! Jaa, no sinä olet sanonut muuta tuosta kuvasta. Muistaakseni, että uros AVO luokassa, mutta eipä mitään. Tulee sitten joskus seuraavalla junnu nartulle (: Jos voisit jonkun uroksen kuvia näyttää, mutta jos ei nyt ole antaa, niin onko näissä uros vai narttu ..? Sinun antamia kuvia kanssa (:

http://i257.photobucket.com/albums/hh22 ... C_0051.jpg
http://i257.photobucket.com/albums/hh22 ... C_0048.jpg
http://i257.photobucket.com/albums/hh22 ... C_0028.jpg
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Kuvaa en pysty näyttämään vielä, kun en ole omalla koneella mutta Hubble otti kuvan viime vuoden voittajasta ja sain luvan käyttää sitä. :) Näytän sen sitten kun pääsen perjantaina kotiin.
kirby
Höpsö veitikka

En saa tota kuvajuttuu toimiin. Etkö vois jotain hyvälaatusia ja edustavia (vapaita) kuvia näytellä? Se olis iso apu ;) Ei miel. musta cockeri mutta kaikki muut käy.
vuoden kadehdituin 2012
caza
Syvällistä
Viesti:

Neean, noissakin kuvissa on narttu. Pahoittelen, kun olen tuolla tavalla sekoillut. :)

Koitan laittaa molemmille yksärillä joitakin uroksien kuvia, kunhan vain kerkeän (varmaan sunnuntaina).
Ettore & Exceltic
neean
Nostaa rautaa

No ei se haittaa, kaikki mokailee joskus (: Ja tota ei niitten kuvien tarvii mitenkään ihan parhaita koiraltaan, mutta olisihan se kiva, jos edes vaikka EH:ta saataisiin ! (:
caza
Syvällistä
Viesti:

Juu, minulta kyllä löytyy muistaakseni kahdesta hyvin menestyneestä mustasta cockeriuroksesta kuvat, joista toinen on kylläkin veteraani. Lisäksi löytyy ainakin yhdestä valiouroksesta, joka on väriltään blue roan ja sitten noita nuorempien urosten kuvia pitäisi jonkun verran olla. Että jos vaikka laitan neealle niitä mustan uroksen kuvia ja irkkulikalle noita muita, ainakin aluksi. Sitten jos kumpikaan ei löydä mieleisiään niin voin lähetellä ihan sekaisin molemmille? :)

// Niin ja onhan minulla useasta muustakin koirasta, jos vain löytäisin jostain levyn, johon olen tallentanut viime vuoden voittajan kuvat.
Ettore & Exceltic
neean
Nostaa rautaa

Oi minulla valioluokan kuvat ! ((: Tai no ei sillä nyt on ole niin väliä .. Ja tosin musta koira tosiaan miellyttäisi, mutta värilläkään ei nyt ole niin pakkoa, että jos joku haluaa aivan välttämättä juuri sen mustan, niin ei se haittaa (: Onhan mulla jo yksi musta narttukin ...
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Tässä nyt se kuva mitä ajattelin pennulle -> http://picasaweb.google.com/Kivisiili/F ... 2083806834.
Vastaa Viestiin