Venakko/borderpupseja heinäkuulle! sivuja kun ehditte

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Venakko/borderpupseja heinäkuulle! sivuja kun ehditte

Viesti Kirjoittaja Ember »

Nyt olisi Corun toisen pentueen aika, rotuna olisi (kuten otsikko toivottavasti kertoo) borderterrieri.
Pentuetta olin suunnitellut vielä ihan heinäkuun puolelle ja varauksia otan neljästä viiteen, jos vain kiinnostuneita löytyy. Tarkka ajankohta ei ole vielä selvillä. Pentujen hintana olisi 700v€ jos joku kiinnostuneista omistaa Welho-tilin ja olisi halukas maksamaan ;) Mutta tästäkin voidaan keskustella mahdollisten varaajien kanssa.

Pentueen isänä toimii whispererin Tuulenpuuskan Oskar "Osku", komea uros jonka kanssa on kisattu agilityssä (2x vKuma), koiratanssissa ja luolakokeissa (LUT E) sekä näyttelyissä.

Emänä on sitten oma narttu Hymyhuulen Anastacia, eli Cilla. Cilla kisautus on keskittynyt pääasiassa näyttelyihin, mutta myös luolakokeissa on käyty ja Bh suoritettu. Näyttelymenestystä neidille on kertynyt kohtuullisen hyvin, Cilla on ollut ROP x 9, VSP x 6. RYP sijoituksia on yhteensä kuusi. Tittelit: Bh LUT E Gbrw-07 Nlw-07 Rusw-07 Ww-07 Zbw-07 vGbr Mva vLt Mva vFin Mva* vNl Mva* vEst Mva* vRus Mva* vBel Mva* vKans Mva*. Kuten näkyy, suurin osa valionarvoista on vielä vahvistamattomia. Lisäksi Cilla sai juuri äskettäin Nw-08 Ww-08 tittelit ;)

Varaukset 3/4
*Juulia, Geewas - narttu --> Corusant's Beau Temps, Peppi
*Ember, Corusant's - narttu ---> Corusant's Bruýere, Cayla
*Hayano, Rasget's - narttu ---> Corusant's Bijou

------

Nyt liitettiin venakotkin samaan viestiin.. Uusi yritys. :D

Miplianin toinen pentue olisi ensimmäisen tapaan venäjänvinttikoira. Myös tällä pentueella pentujen hinta olisi 700v€ samoin kuin yllä. Eli jos omistat Welho-tilin ja olet halukas maksamaan.

Pentueen isä on evm, emä on Miplissä asusteleva vennakoneiti Slavenka Yulka eli Yulka. Tittelit: Bh Zbw-07 vGbr Mva. Vahvistamattomia valionarvoja: Lt Mva, vKre Mva ja vFin Mva. Käyttöpuolella Yulkan kanssa on suoritettu kaikki tarvittavat koejuoksut, radalta on yksi käyttövalionaika. 3x ROP, 7x VSP, RYP-3 ja RYP-2.

Varauksia ottaisin viisi, jos kiinnostuneita riittää ja olisin myös kiinnostunut antamaan yhden nartun sijoitukseen. Eli jos joku on vielä kiinnostunut..

Varaukset (5/5):
-Hayano & Ember / Miplian, uros, Miplian's Bullet For My Valentine, Toshi hätäsivut..--
-Kuunsirppi / Gendarme's, narttu, Miplian's Black Sheep, Zaria, sijoitus
-Nath / Helluva, narttu, Miplian's Bare Grace Misery, Vovo
-mio / Wyrda, narttu, Miplian's Blessed Are You, Taika
-Henji / Free Dragon, narttu, Miplian's Breath of Life,Rapido, sijoitus
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Borderterrieri- ja venakkopupseja heinäkuun lopulle!

Kukaan kiinnostunut borderterriereistä?
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Voi ei.. En saisi missään nimessä tehdä tätä, muttaah: Minkälaista kisautusta toivot venäläisten saavan?
Free Dragoniin on mietinnässä joskus yksi ottaa, aivan ihanat kuvat kun (mun mielestä) on säästössä. :) En vain tiedä onko juuri nyt se otollinen hetki, koiria on sen verran paljon eikä kaikille FD:n koirien kisautus riitä..
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Jes, muistit laittaa mulle varauksen :D Muun sanomisen puutteessa voisin esitellä pennun tulevan kuvan. Kattelin tossa, kuka sen oli mulle lahjoittanut, se on sun ottama :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

olisin tosi kiinnostunut venakosta! kuten mainitsin virtuaalisten vinttikoirien topikissa tuolla jossain, niin olen aikomuksissa pistää pystyyn Brincon rinnalle kennelin, jossa siis venakoita ja afgaaneja kasvattaisin. vaikka idea on vielä ihan alkutekijöissään, niin haluaisin silti oman virtuaalivenakon, kyllä ne niin upeita koiria ovat.

kisaamisnäyttöä voisin antaa vaikka Niirulta. eipä tuossa paljon ole, olen tälläinen fiilispohjalta kisaava ihminen. en ilmoittaudu verenmaku suussa jokaiseen eteen tulevaan kisaan, vaikka joskus saankin innostuksenpuuskan ja osallistun kerralla todella moneen kisaan. kuten ehkä huomaat, kisautus pyrkii olemaan mahdollisimman monipuolista. BH-kokeen kaikki koirani suorittavat, joten niin tulisi myös tuleva borzoikin suorittamaan. yritän myös kisailla rata- ja maastojuoksussa mahdollisimman paljon, sillä sehän on ihan omiaan noille vinttikoirille. jos näyttelymenestystä sattuu siunaantumaan, niin sitäkin varmasti tullaan harrastamaan. sitten on myös nämä flyballit ja koiratanssit, jotka ovat kisautuksessa mukana lähinnä huvin ja monipuolisuuden tähden.

sukupuolesta en osaa vielä sanoa, riippuu vähän siitä mitkä kuvat koira saa. mitä mieltä olet tämän nartun kuvista? entäs tämän uroksen kuvista?

eipä tässä kai muuta, toivottavasti meille pieni venakkopupsi lähtee. :D
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Kuunsirppi -- :lol: Ajattelinkin sun käyttävän noita kuvia, sen verran vähän olen kuvia jakanut että muistin antaneeni sulle venakkokuvat..

Henji -- No olisi hyvä jos jaksaisit kisailla VVUL:än kisoissa, muuten ei ole niin väliä. Muutkin lajit (toko, agility) toki käyvät, mutta juuri fiilis pohjainen kisautus käy hyvin. Itsekin olen venakoitteni kanssa kisannut vain näyttelyissä ja radalla, osalla on Bh hyväksytty joten ei tässäkään olla mitään himokisaajia :D Ja kun kerta Corusant's Allegrekin on sulta saanut hyvän kodin niin kyllä varmasti venakkokin. Voisin laittaa sut ainakin alustavasti varaajiin jos sopii? ;)

mio -- Hyvältä kuulostaa, sulle pentu :) Molemmat kuvat ovat oikein sopivia, ihan itse saat valita kumpi miellyttää enemmän.
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

no jos mä vaikka uroksen otan. :D ja kennelin nimihän tulee olemaan Wyrda, jos sitä tietoa kaipaat.
poissa 15.-22.7.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Ember kirjoitti: Henji -- No olisi hyvä jos jaksaisit kisailla VVUL:än kisoissa, muuten ei ole niin väliä. Muutkin lajit (toko, agility) toki käyvät, mutta juuri fiilis pohjainen kisautus käy hyvin. Itsekin olen venakoitteni kanssa kisannut vain näyttelyissä ja radalla, osalla on Bh hyväksytty joten ei tässäkään olla mitään himokisaajia :D Ja kun kerta Corusant's Allegrekin on sulta saanut hyvän kodin niin kyllä varmasti venakkokin. Voisin laittaa sut ainakin alustavasti varaajiin jos sopii? ;) .
Oi joo, toi kuullostaa ihanalta! Kiitti. <3 Eli pennun voisin mukaani napata kun aika tulee.
Juoksuihin ja näyttelyihin ajattelinkin painottaa menon. :D Muita lajeja silloin tällöin, katotan miten Magnun (Free Dragonin uusi, toinen ylläpitäjä) kanssa saadaan toi kisautus-systeemi järjestettyä. TOKOa yritän kaikilla koirilla yrittää päästä kisaamaan. Ja tietysti BH! ;)
Toivon urosta, mutta pitää vielä kysellä Rotu- ja sukupuolikysymykset -topickissa mitä kuvieni koiran sukupuolesta ollaan mieltä. Valitettavasti taitaa olla narttu.. Mutta katsotaan skp:tä vähän myöhemmin. :D
Ja kun nyt tuli puheeksi, Corusant's Allegre voi hyvin. :) TOKOssa oon sitä kisauttanu valtavasti, mutta tuloksia ei vain tule. :D Uudet kuvat on hankinnassa.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Hienoa, sulle siis pikkuinen! :D
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

.. huomasitko mun viestiä?
poissa 15.-22.7.
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Ember kirjoitti: Varauksia ottaisin viisi, jos kiinnostuneita riittää ja olisin myös kiinnostunut antamaan yhden nartun sijoitukseen. Eli jos joku on vielä kiinnostunut..
Mikäli kuvissani on narttu (kuten luultavastikkin on), voisin ottaa sijoitusnartun mikäli kelpaa tällanen maalaiskoti. Sijoitusnartut menee mulla yleensä edelle kisautuksessa joten se helpottaisi tulosten saantia koiralle. :D
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Mäkin voin ottaa sen sijoitusnartun^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

mio -- Oho, meni vissiin ohi! :oops: Selvä, uros sulle! :D

Henji & Kuunsirppi -- Argh! :lol: Olin ikäänkuin päättänyt antaa yhden sijoitusnartun Yulkan pentueesta.. mutta jos molemmat välttämättä haluatte sijoitusnartun niin voi niitä kaksikin tulla. ;)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Borderterrieri- ja venakkopupseja heinäkuun lopulle! NIMET!

Voisinko saada ton nimen Miplian's Black Sheep
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

mio
Floodari

Re: Borderterrieri- ja venakkopupseja heinäkuun lopulle! NIMET!

Viesti Kirjoittaja mio »

nimeksi mulle vaikka toi Miplian's Blessed Are You.
poissa 15.-22.7.
Vastaa Viestiin