Sinun virtuaalikennelisi ja mitä rotuja siellä kasvatat??

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Sinun virtuaalikennelisi ja mitä rotuja siellä kasvatat??

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Jos tälläinen samanlainen on jo tehty, niin tämän voi poistaa.

Eli mitä sinun virtuaalikennelisi kasvattaa ja millainen se on? Kasvatus periaatteita, miksi perustettiin, kokemuksi ennen omaa virtuaalikenneliä, onko virtuaalikennelisi muuttunut alkuajoilta?? Entä onko nykyisellä virtuaalikennelilläsi edeltäjiä? Ööh, ja kakkea muuta.

Minulla, Finellä, on virtuaalikennel Novelle, jonka valmistuminen häämöttää jo. Ennen Novellea olen pyörinyt jo yli kolme vuotta virtuaali maailmassa. Ensimmäiset "hoitola" kokemukseni san, kun koulukaverini pyysivät minua heidän virtuaalikenneliinäs hoitajaks. Siellä hoidin valkoista länsiylämaanterrieri narttu Nekkua noin puoli vuotta. Sitten löysin googlen avulla Ice_Castlen (joka on nyttemmin lopetettu). Siellä hoidin vuoden yorkshirenterrieri Adaa. Adaa en unohda koskaan. Ja lopulta olen ostanut Adan itselleni. Ada ei ole vielä muuttanut asumaan Novelleen. Tämän jälkeen siirryin koirista fretteihin. Niistä en jaksa mainita kuin sen, että olin sen hoitolan paras hoitaja. Ja lopuksi perustn oman virtuaalikennelin, Novellen ja tahmatassun edustaja, Glitterin. Se kasvatti valkoisia länsiylämaanterriereitä yhden pentueen verran. Glitter ol aluksi hoitaja kennel, mutta muutin sen noin Glitterin olemassa olon puolessavälissä virtuaalikenneliksi, jossa ei ole hoitajia. Glitter ei ollut vielä virtuaalimaailman ns. virallisella puolella. Glitterin toiminta kaatui luvattomien kuvien takia ja tämän jälkeen olin pitkään ilman vírtuaalikoiria. Puolenvuoden päästä aloin kuitenkn kaipaamaan virtuaalikoiria (tuolloin minulla ei vielä ollut omaa IRL koiraa). Niin minä sitten ajauduin tänne virtuaalimaailman ns. viralliselle puolelle. Perustin virtuaalikennel Tahmatassun, mutta se kaatui viikkoa myöhemmin nmensä takia. Lopulta sain aikaan Novellen, joka on nyt toiminut kesän 2009 alusta lähtien. Se ei ole vieläkään aivan valmis (ulkka puuttuu). Novelle kasvattaa pääasiassa schapendoeseja ja havannankoiria käyttöön, kuin näyttöönkin. Itse olen näyttely intoilija, joten pääasiassa Novellen koirat kisaavat näyttelyissä. Laumaamme kuuluu tällä hetkellä (2.10.2009) 2 schapendoesia, 2 havannankoiraa, 3 valkoista länsiylämaanterrieriä ja 1 yorkshirenterrieri. 3 vlymttiä meiltä löytyy, koska kaksi Glitterin pentueessa syntynyttä narttua palautui minulle.

Mutta mutta, kyselkää, jos haluatte tietää lisää.
Vivienne
Nakkisotilas

Re: Sinun virtuaalikennelisi ja mitä rotuja siellä kasvatat??

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Mun virtuaalikoirailu alkoi jokseenkin tahmeasti :mrgreen:
Eräs kaveri suostutteli mua todella pitkään perustamaan virtuaalikenneliä tämän kanssa, ainakin kuukauden. Väitin että tämä olisi tylsää! :-D Sitten kerran me keinuttiin tossa pihalla ja ilmoitin, että joo me voidaan perustaa virtuaalikennel. Koska omistin todella kivan 400 rodun ensyklopedian, me vietettiin ilta selaillen sitä. Sitten seuraavana päivänä nousi pystyyn suntuubiin hoitajakennel Isokorvan ( rakastamme luvattomia kuvia ) joka "kasvatti" perhoskoiria, salukeja, tollereita, kromfohrländereitä ja.. vaikka mitä. Se kesti jonkin aikaa, mutta sitten se vain loppui, mutten muista mihin. Eksyin jostakin karvaturreihin, vFCI'ihin ja VMKL'ään ja voi että ihailin teidän kenneleitä. Muistan ainakin ihailleeni Helluvaa :] Tänäpäivänä harmittaa kauheasti että tuli poistettua netistä 8/ Hoidin monessa kennelissä ja mulla oli kai sitten joku. Kuitenkin ajauduin sitten taukoilemaan virtuaalikoirailusta todella pitkäksi aikaa ja vasta joulukuussa -08 pääsin uudestaan näiden makuun. Itseasiassa ole varma, että mulla oli siinä välissä jotakin kenneleitä, mutta muisti pätkii niiltä ajoilta todella paljon. Niin jouluna sitten perustin Zarazan, jonka joku varmaan muistaakin. Se oli aika "menestynyt" kennel, mutta oli olemassa vain puolentoista kuukauden ajan.. jälleen pidin tauon, noin puolivuotta kestävän. Sitten oli aika Visaran, Isokorva nro toisen, Rytmitassun ja ties minkälaisten yritysten, jotka eivät kuitenkaan saaneet koskaan tuulta siipiensä alle. Itseasiassa Isokorven jr lopetettiin juurikin viikko-pari taaksepäin.. :/

Edeltäjiä ovat ainakin Isokorvan, Rytmitassun, Furisijan (vai Furisevan?), Zarazan, Kukkakummun, Visaran, Sunset, Mutatassun, Silkkitassun, Lumitassun, Furry ( :::''D) ja sitten nää kaikki tälläiset. Ja sitten mulla oli jotakin Perhosmielen ja tälläisiä.. hmm. Mulla on valehtelematta ollut varmaan sata kenneliä D:
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viesti:

Re: Sinun virtuaalikennelisi ja mitä rotuja siellä kasvatat??

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

esim:
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=3&t=2919

ja muitakin hyvin samankaltaisia aiheita löytyy.
Kuva Kuva
Lukittu