LUKKOON
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: M: bcn, clkn ja clku
Toi Toni kiinnostaisi toisen (ja toistaiseksi ainoan) nahkan Fantan seuraksi. : D
Elikkäs herra menisi Psychoon, joka kasvattaa belggareita (malinos, tervu) ja kumpaakin collielaatua. Muitakin mönkijöitä toki löytyy, niin kuin kuuluukin. ;) Sivu-sekä kisanäyttöä voit katsoa erityisesti Isabellan sekä Peacemakerin sivuilta. Koiran kanssa kisaisimme näytössä sekä käytössä. Näyttelyissä pyörittäisiin aina kun mahdollista ja käyttöön panostettaisiin, kuitenkin. : D Käytössä kisaisimme tokossa, agilityssa, koiratansseissa, paimennuksessa, flyballissa ja palveluksessa. Kaikista näistä pyrimme valioitumaan. Tonilla on kuitenkin kisaus hyvällä pohjalla ja siitä on todella hyvä jatkaa tähtäimessä olevien valionarvojen toteutukseen. Jälkeläisiäkin mielelläni teettäisin hänella, yhden pienen pentueen (2-3 pentue) ainakin soisin hänelle. :)
Lopuksi vielä se, että koira saisi pysyvän kodin meiltä : D
Elikkäs herra menisi Psychoon, joka kasvattaa belggareita (malinos, tervu) ja kumpaakin collielaatua. Muitakin mönkijöitä toki löytyy, niin kuin kuuluukin. ;) Sivu-sekä kisanäyttöä voit katsoa erityisesti Isabellan sekä Peacemakerin sivuilta. Koiran kanssa kisaisimme näytössä sekä käytössä. Näyttelyissä pyörittäisiin aina kun mahdollista ja käyttöön panostettaisiin, kuitenkin. : D Käytössä kisaisimme tokossa, agilityssa, koiratansseissa, paimennuksessa, flyballissa ja palveluksessa. Kaikista näistä pyrimme valioitumaan. Tonilla on kuitenkin kisaus hyvällä pohjalla ja siitä on todella hyvä jatkaa tähtäimessä olevien valionarvojen toteutukseen. Jälkeläisiäkin mielelläni teettäisin hänella, yhden pienen pentueen (2-3 pentue) ainakin soisin hänelle. :)
Lopuksi vielä se, että koira saisi pysyvän kodin meiltä : D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Juu minuakin tuo Toni kiinnostaa.
Olen aloittanut virtuaalipuuhat tämän vuoden alussa ja kasvatan pehkoja ja nahkoja. Mulla on tallaisessa kennelissä http://www.geocities.com/kennuwolfie nyt jonkun verran koiria. Pyrin saamaan kaikilla tietyt arvot ja kaikille annan tarpeeksi aikaa.
Koiralle mulla olisikin jo kuvat valmiina ja kisaisin sen kanssa erilaisissa näyttelyissä, olen myös kisaillut paljon käyttö puolella ja aikoisin koiralla varmastikkin saavuttaa monia titteleitä esin vFBV VAVA vPVA yms.
Jos haluat kisa näyttöä katso koiran Comie's Davendelin kisasivua näin esimerkiksi, huomio olen aloittanut virtuaalipuuah tvasta muutama kuukausi sitten joten minulla ei ole vielä niin paljoo tuloksia.
Jälkeläisiä aikoisin teettää yhden tai kahden pentueen verran ja huolehtisin että jokaiselle pallerolle löytyy hyvä koti. Mä kanssa tietty tarjoaisin koiralle kaikki mitä voisin sille antaa ja pitkä aikaisen kodin meiltä saisi. En siis pistä kiertoon.
Ilmoita jos kiinnostaa, nimittäin Toni olisi erittäin hyvä lisäys laumaani
Olen aloittanut virtuaalipuuhat tämän vuoden alussa ja kasvatan pehkoja ja nahkoja. Mulla on tallaisessa kennelissä http://www.geocities.com/kennuwolfie nyt jonkun verran koiria. Pyrin saamaan kaikilla tietyt arvot ja kaikille annan tarpeeksi aikaa.
Koiralle mulla olisikin jo kuvat valmiina ja kisaisin sen kanssa erilaisissa näyttelyissä, olen myös kisaillut paljon käyttö puolella ja aikoisin koiralla varmastikkin saavuttaa monia titteleitä esin vFBV VAVA vPVA yms.
Jos haluat kisa näyttöä katso koiran Comie's Davendelin kisasivua näin esimerkiksi, huomio olen aloittanut virtuaalipuuah tvasta muutama kuukausi sitten joten minulla ei ole vielä niin paljoo tuloksia.
Jälkeläisiä aikoisin teettää yhden tai kahden pentueen verran ja huolehtisin että jokaiselle pallerolle löytyy hyvä koti. Mä kanssa tietty tarjoaisin koiralle kaikki mitä voisin sille antaa ja pitkä aikaisen kodin meiltä saisi. En siis pistä kiertoon.
Ilmoita jos kiinnostaa, nimittäin Toni olisi erittäin hyvä lisäys laumaani
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Sikko
- Floodari
Tonin siskolla on jälkeläisiä pari, jotka myös jatkavat sukua, joten ei mielellään mitään kahta pentuetta. Yksi pentue, ja siihenkin vain 2-3 pentua, sopisi minulle. (-:
Luulempa, että peace sells saa Tonin. Vaikea valinta kyllä oli! Pohdin tässä tovin kummalle koiran luovutan. : D Sivuja sitten kun kerkeät. Kunhan ei sitten kovin monien viikkojen päähän jää se tekeminen. (-;
// Hetkonen, kuinka paljon sinä peace sells meinaat nuita koiria ottaa kenneliisi? o: Oot nimittäin aika hurjalla vauhdilla koiria ottamassa.
Luulempa, että peace sells saa Tonin. Vaikea valinta kyllä oli! Pohdin tässä tovin kummalle koiran luovutan. : D Sivuja sitten kun kerkeät. Kunhan ei sitten kovin monien viikkojen päähän jää se tekeminen. (-;
// Hetkonen, kuinka paljon sinä peace sells meinaat nuita koiria ottaa kenneliisi? o: Oot nimittäin aika hurjalla vauhdilla koiria ottamassa.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
En enään ole ottamassa yhtäkään näiden lisäksi, mitä olen nyt ostanut. : > Tässä tuli vain tehtyä tavallaan "spurtti".. :´D
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Tässä kuitenkin Toni ^^
- Sikko
- Floodari
^ Luulin ettet otakkaan tätä ja tarjosin jo Wolfiellekin, mutta ilmeisesti ei hänelle sitten kelvannut, kun ei yksäriin vastannut. o: Mutta kiitoksia paljon sivuista. (-: Onnea kisakentille ja silleensä! Kuulumisia saa tulla sitten kertomaan Just Kiddingiin
their dogs
their dogs
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: M: bcn ja clkn
Sikko, tähän nyt vaan sanon että olen matkalla ja siksi en voinut vastata pyyntöösi. Ja olisin mielelläni ottanut Tonin muttah..
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Sikko
- Floodari
^ No kuten yksärissä jo sanoin, niin mielelläni olisin sinulle antanut. Luulin ettet vastaa yv:n ollenkaan ja päätin sitten antaa peace sellsille koiran. )-: Harmi juttu.
their dogs
their dogs
-
- Kanada
olisiko bordercollie vielä vapaana? Kiinnostaisi kovasti!
- Sikko
- Floodari
-
- Nakkisotilas
Minua kiinnostaisi Nymfadora's fear is the key, kennelliini Blak Pearliin sivut ovat keskeneräiset joten linkkiä en vielä anna.
Koira pääsisi aktiiviseen kisaavaan kotiin bortsu-uroksen ja nahkanartun kaveriksi.
Eli minkään ison lauman jatkoksi koira ei joudu.
Kisannut olen koirieni kanssa, ja olemme olleet monenlaisissa kisoissa.
Pysyvään ja pitkäikäiseen kotiin koira pääsisi. Jalostuskäytöstä en ole mitenkään varma.
Koira pääsisi aktiiviseen kisaavaan kotiin bortsu-uroksen ja nahkanartun kaveriksi.
Eli minkään ison lauman jatkoksi koira ei joudu.
Kisannut olen koirieni kanssa, ja olemme olleet monenlaisissa kisoissa.
Pysyvään ja pitkäikäiseen kotiin koira pääsisi. Jalostuskäytöstä en ole mitenkään varma.
- Sikko
- Floodari
^ Mielelläni tsekkaisin jotain sivunäyttöä kyllä! Onko sulla koska tää kennel valmistumassa? (-8
their dogs
their dogs
-
- Floodari
Re: M: clkn
Nymfadoran Ei tänään, kiinnostaisi kovasti jollei se ole vielä mennyt!
Tällä hetkellä en omista kenneliä, joten olen ajatellut että jos vain yksityiseksi koiraksi saisin yhden karvanaaman. :)
Olen aiemmin omistanut kenneleitä ja useita koiria eri roduista, sekä kisannut aktiivisesti ennen taukoani. Nyt tauolta palattuani olisi kiva saada taas kokeilla yhden virt. koiran pitoa.
Valitettavasti minulla ei ole enää sivu tai kilpailunäyttöä tallessa, mutta jos muistat kasvatin aikoinaan bracco italianoita kennel nimellä Huhtikuu.
Hmm.. Joka tapauksessa Nymfadoran Ei Tänään pääsisi kotiin jossa kisataan eri lajeissa suhteellisen aktiivisesti.
Tällä hetkellä en omista kenneliä, joten olen ajatellut että jos vain yksityiseksi koiraksi saisin yhden karvanaaman. :)
Olen aiemmin omistanut kenneleitä ja useita koiria eri roduista, sekä kisannut aktiivisesti ennen taukoani. Nyt tauolta palattuani olisi kiva saada taas kokeilla yhden virt. koiran pitoa.
Valitettavasti minulla ei ole enää sivu tai kilpailunäyttöä tallessa, mutta jos muistat kasvatin aikoinaan bracco italianoita kennel nimellä Huhtikuu.
Hmm.. Joka tapauksessa Nymfadoran Ei Tänään pääsisi kotiin jossa kisataan eri lajeissa suhteellisen aktiivisesti.
- Sikko
- Floodari
Re: M: clkn
Ei ole vielä mennyt! Mielelläni tytskän sinulle annan. (-: Ilmoittele sivuja tässä joku päivä!
their dogs
their dogs