Piirretyt virtuaali koirat

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Jael
Söi navetan kaksi nautaa

Piirretyt virtuaali koirat

Viesti Kirjoittaja Jael »

Mietin tässä että kaikki jotka piirtää virtuaali koirat.Niin piirrättekö ne millä ohjelmilla?Itse piirrän käsin ja otan niistä kuvat kun skanneri ei toimi.Niin ja mitä mieltä olette siitä että jollain koiralla ei ole näyttely kuvia ja sitä ei edes käytetä näyttelyissä ,mutta sillä on esim kuva jossa se istuu ? ;)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
Kristel
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Piirretyt virtuaali koirat

Viesti Kirjoittaja Kristel »

^Jokaisella on tuon piirtämisen suhteen vähän oma tyylinsä. Joku piirtää käsin, joku koneella. Joku värittää koneella tai käsin. Joku saattaa piirtää paintilla tai joku jollain huippu ohjelmalla. Silloin kun minä piirrän, piirrän yleensä käsin ja väritän sitten yleensä koneella. Väritin ennen jollain paint shop pro photo XI (en muista aivan miten se oli), mutta nyt tuo ohjelma onkin kadonnut koneelta.

Minä en suhtaudu mitenkään erityisemmin virtuaalikoiriin, jolla on pelkästään joku istumakuva. Onhan täällä virtuaalimaailmassakin monia koiria, jotka ovat vaan käyttökoiria. Mutta parempi mielestäni edes jonkunlainen kuva, kun ei kuvaa laisinkaan. ;)
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Itse teen kuvani 100% käsin lyijy- ja puuvärikynien avulla. Olen yrittänyt myös koneella piirtämistä ja/tai värittämistä, mutten saa mielestäni noilla konstein kovinkaan hyvää jälkeä :P

Vaikka painotan paljon näyttelyitä, en näe ei-rakennekuvallisissa koirissa mitään vikaa. Toisinaan pää-, istuma- makuu yms. kuvat näyttävät jopa kivemmilta kuin rakennekuvat. Itsellänikin on koiria, joilla on esim. pelkkä pääkuva. Rakennekuvan puuttuminen ei sinänsä ole mikään haitta itselleni, koska kisaan koirillani enemmän "ulkomailla", missä muiden kisojen ohella myös näyttelytulokset arvotaan (: Piirtäessä kuvia pistän tietenkin ensisijalle rakennekuvat, koska piirroskoiranäyttelyt ovat olemassa oleva vaihtoehto.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Carlyon
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Itse en käytä piirrettyjä kuvia koirillani, mutta yleensä annan mielelläni piirtämäni rakennekuvat pivikoharrastajien käyttöön. Kuvia piirtäessäni yritän keskittyä mahdollisimman hyvin koiran oikeanlaiseen rakenteeseen, ilmeeseen ja ylipäätään hyvään jälkeen. Kaikki kuvani väritän kokonaan käsin puuvärikynillä.

En kiinnitä huomiotani mitenkään erityisesti koiraan, vaikka sillä ei olisikaan rakennekuvaa. Koirille on virtuaalimaailmassa niin paljon erillaisia lajeja joissa voi kisata näyttelyiden sijasta.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
A.t
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja A.t »

Mä olen myös piiirroskoirien kannalla, siinä on hyvätkin puolensa kun ei tarvitse huolehtia kuvalupa asioista. Aikasemmin mulla oli valokuvallisia, mutta luovun niistä kun innostuin itse piirtämään ja niimpä suurimmaksi osaksi koiristani nyt omistaa piirretyt kuvat. Nyt pyrinkin tästä lähtien tuleville piskeille laittamaan ainoastaan piviko-kuvat. Pivikoharrastajat ovat lisääntyneet ihan mukavasti, ainakin mitä olen itse seurannut pivikonäyttelyitä niin porukkaa siellä on, mutta silti lisää kaivataan. Piirrettyjen kanssa voi yhtä lailla harrastaa lajeja kuin lajeja, mutta mikäli näyttelyissä haluaa käväistä niin kannattaa silloin rakennekuvat piirtää tai jos ei itse osaa niin voi pyytää jotakuta P&T topicissa.

Itse olen tosi huono piirtämään koneella, tai no tekemällä oppii, mutta olen muutaman kerran yrittänyt onnistumatta. Varmaan photofiltrelläkin saa tehtyä, jos vaan hallitsee sen käytön. Tykkään siis piirtää käsin, yleensä vain ihan tavallisella lyijikynällä ja väritykset puuväreillä, mut ois tietty ihan kiva omistaa paremmat kynät. Melkein aina tulee katsottua mallia, etenkin silloin jos haluan mahdollisimman rodunmukaisen ja rakenteen osuvan melkein kohdalleen. Jos kysessä on käyttökoira, olen piirtänyt vain pelkän päänkuvan tai sitten kokonaan kuvaton ja rakennekuvat tulee yleensä piirrettyä koiramme-lehden niistä pikkurotukuvista, tiiätte varmaan mitä tarkoitan tuolla:D
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
redroses
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja redroses »

Minä piirrän 99% kaikista piirroksistani koneella, apuna Adobe Photoshop CS3, jossa on minusta just hyvät toiminnot koneellapiirtämiseen tälläselle "vasta-alkajalle". Kyllähän on ihmisiä jotka piirtää paintilla ihan mielettömän upeita töitä, mutta mulla ei taas riitä kärsivällisyys paintilla tuhertamiseen :p eikä myöskään taidot...

Ite tykkään piirretyistä enemmän, kun on sitten itsepiirretyillä ainenkin tekijänoikeudet kunnossa eikä tarvitse kuvalupatappeluita aloittaa ; ))
Vastaa Viestiin