O: koira/koiria / myös väliaikaisesti

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

O: koira/koiria / myös väliaikaisesti

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Onko rakas kasvattisi ollut vailla kotia kauan, kauan aikaa? Joudutko luopumaan rakkaasta koirastasi, mutta kotia ei ole millään löytynyt? Bielke on vastauksesi.
Tarjoudun ottamaan koirasi hellään huomaan, suht aktiiviseen kisautukseen. Toisin sanoen, koiran tilanne on niin huono, että pelastan se bittiavaruudelta. Koiran rodulla, iällä, titteleillä tai millään muullakaan ei ole väliä.
Olisi kiva, jos lukisit Bielken etusivun, esittelyn ja hännänheiluttajat -sivut läpi... :>

Linkki löytyy allekirjoituksesta.

PS. Bielkeen voit tuoda koirasi myös väliaikaisesti asumaan, jolloin se saa kisautusta ja hoitoa, kunnes olet valmis ottamaan sen takaisin.
Carlyon
Analysaattori
Viesti:

Re: O: koira/koiria / myös väliaikaisesti

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Itoshi Andrei "Andi"
u. shiba, s. 5.1.2006

Pikkuhiipan Twist Caramel "Niki"
u. saluki, s. 6.12.2006

Pikkuhiipan Belicelle "Belinda"
n. hovawart, s. 26.9.2001

Pikkuhiipan Tuulen taivuttama "Vilja"
n. vehnäterrieri, s. 18.3.2005

Feather's Corona "Cona"
n. jackrusselinterrieri, s. 1.12.2007

Kaivelin tuolta vanhasta topicistani nämä koirat, joille olen itse yrittänyt saada uutta kotia. Mikäli edes muutama näistä kiinnostaa niin luovutan ne mielelläni siulle. Yhdelläkään noista koirista ei ole kilpailtu virallisissa kisoissa.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Dotin (papillonuros, AVO) voisin teille hoitoon antaa, sillä itselläni ei aika tämän kisautukseen riitä. Toivoisin että kisaisitte ainakin agilityssa ja tokossa, näyttelyihinkin voi poikaa ilmoittaa. Mitään aktiivikisautusta en kumminkaan vaadi, kunhan niin, että joitakin lajeja päästäisiin kokeilemaan. Dotin kuulumisia voi ilmoitella vaikkapa Foundle'sin vieraskirjaan tai ihan yksärillä.

/Mahtava juttu! Olis tosiaan kiva jos silloin tällöin kuulumisia kertoisitte! Mä ilmoittelen kun mulla on taas aikaa kisata Dotin kanssa normaalisti.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Carlyon, oon kattellu Andia vaiks kuinka kauan mut ikinä en oo kehdannu ostaa x'PP Voisin tarjota Andille ja Belindalle kodin. :> Belinda pääsis tuon toisen hovawartin kanssa tekemisiin :D Belindan kanssa painotettaisiin PK-lajeihin pääasiassa, näin ensalkuun.
Andin kanssa perehdyttäisiin sitten agilityyn :>

Riinan, vielä Doti mahtuu mukaan, tosin mä en IKINÄ ehdi tokoon mukaan ja en jaksa edes enää suurinpiirtein yrittää :'D Mutta agilityssä meitä ainakin nähtäisiin sitten. Plus näyttelyt yms. :P
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mahtuiskohan Bielkeen vielä tällainen pieni villakoira, joka on nyt jo parista kodista joutunut lähtemään ja joka tarvitsisi nyt pysyvän ja hyvän kodin?

toyvillakoira n. Gendarme's Eleora, s. 20.07.2007 eikä omista enää sivuja. Joitakin kisatuloksia on ollut, mm. BH ja joitakin vKUMIA sekä muutama serti, mutta kisapaikkoja mulla ei ole yhtäällä. BH löytyy mitä luultavammin listalta kuitenkin. lisää tietoja täältä
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Carlyon
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Hyvä juttu, että Andi ja Belinda saivat uuden hyvän kodin ja kisaaminenkin kuulostaa ihan hyvälle. Sivuja jos viitsit sitten näyttää, kun ne valmistuvat. Niillä tosin ei ole mitään kiirettä.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Carlyon, laitoin YV'tä 8))

Kuunsirppi, en välttämättä uskaltaisi ottaa tuota villistä Bielkeen, koska itseäni ei kiinnsota pätkääkään ko. rotu, joten kisautuskin saattaisi pahasti jäädä huonompaakin huonommaksi... ;//
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mulla olisi tiibetinmastiffi uros Dotempra's Man of Mystery, joka on syntynyt 14.4. Peruutus pentu, joten pojalla ei ole ollut koskaan edes sivuja - ja näin ollen jopa koko nimen voi vaihtaa halutessaa. Sitä kun ei ole rekisteröitykään. Jos siis kiinnostaa rotu, niin saisit tämän pojan aivan vapaasti! Jos et pidä nimestä, niin voit katsella täältä uutta. Sukupuolta en kuitenkaan suostu muuttamaan :D
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Kirsi, tuo rotu kyllä kiinnostaisi, aikaisemminkin kytännyt noita ihania jättejä x'P Varmaankin voisi sitten viimeinen Bielken paikka mennäkin tuolle karvapallolle :D

Kirjoittelen myöhemmin enemmän..
Kirsi
Höpsö veitikka

No jos pojan haluat, niin laita sivuja milloin ehdit. Taukoilen tässä itse koko heinäkuun, joten niillä ei todellakaan mikään kiire ole. Ja kovaa kisautusta en vaadi - kunhan nyt muutama kisa aina välillä.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Sattuisiko sinua kiinnostamaan hyvin alkuun kisattu lk collie narttu :)? Kuvia ei saisi mukaan ja kuvattomaksi voi jäädä, sillä on BH HK2, eli kisaa PAHA VOI:ssa ja toivoisin, että pk hakupuolella tulisitte jatkamaan, ihan väliaikaista kotia sille etsin, koska aikani ei Titulle riitä. Sillä on myös yksi KUPI, eli kisaa A2 luokassa. On sillä koiratanssi pisteitäkin 28, mutta siinä sun ei tarvitsisi kisata, jos et niin koe. Sivut ovat tässä. Toivottavasti tyttönen kiinnostaisi.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Kirsi, tässä sivut. Poijjan nimeksi tuli Dotempra's Map of Your Head, jos tuo käy? :> Kutsumanimi on tuttavallisesti Masi. :>

Rebecca, mietin, mutta en lupaa nyt mitään.. Todennäköisesti voisi tuo karvainen kaveri tulla Bielkeen hetkiseksi.. :>>
Kirsi
Höpsö veitikka

Kiitos paljon (: Nimi kelpaa mainiosti, ja kuvakin on oikein hieno!
Linda
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Linda »

Tulin sitten Bielkeen Jacyan kaveriksi, joten koiriakin mahtuu siten enemmän. Minulla ei ole yhtään väliä rodulla joten luultavasti suurinosa koirista Bielkeen pääsee. En voi nyt vielä luvata ottaa jo tarjottuja koiria koska pitää ensin Jacyan kanssa keskustella kisautuksesta sun muusta.
Spread your little wings and fly away
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Joo, eli minä nDaLin kans nyt sitten hoidetaan Bielkeä yhdessä, meihin molempiin saa ottaa yhteyttä :D
Vastaa Viestiin