Nyt olis haussa taas samalle nartulle uusi koti. Toivottavasti joku voisi tällä kertaa tarjota vähän aktiivisempaa ja kisatäytteisempää elämää neidille ;) Kyseessä on Nenna, Thema Best To Be The Winner, kisaamaton n. vuoden ikäinen (IRL ajassa) bortsunarttu. Koiran suku on vanhempia lukuunottamatta täysin evm. Vanhemmat olivat hyvin menestyneitä käyttölajeissa, ja saaneet näyttelyistä muutaman sertin.
Nennan nykyiset sivut: http://www.freewebs.com/omnenna/
M: bcn (voi lukottaa)
-
- Pohjasakan hämmentäjä
- mio
- Floodari
Re: M: bcn
jerry tietkö, mä oisin kiinnostunut!
nenna pääsis käyttökoiraksi, tietty sit se yks näyttelytulos pitäis varmaan hakea valioitumiseen mut joo. paimennus, pk ja agi näin ihan ekaksi, sitten kun saan nuo muut koirat tokon alosta pois ni sit myös tokoa ja semmosta. tällä hetkellä mulla on vaan yks koira joka kisaa paimennuksessa ja pkssa ja agissa joten niissä kisailu ei tuota ongelmaa. mä on kyllä sitten tosiaan menossa tässä kahden viikon päästä kuukaudeksi sinne britteihin joten ihan heti me ei päästä kyllä kisaamisen makuun mutta jos vielä sen verran jaksat odottaa niin sitten aloiteltaisiin kunnon kisailu.
mut kuvista ja muustakin voidaan vaikka mesessä sopia tarkemmin tai jotain. kunhan nyt ilmaisin kiinnostukseni. niin ja yksityiseksi neiti pääsisi.
nenna pääsis käyttökoiraksi, tietty sit se yks näyttelytulos pitäis varmaan hakea valioitumiseen mut joo. paimennus, pk ja agi näin ihan ekaksi, sitten kun saan nuo muut koirat tokon alosta pois ni sit myös tokoa ja semmosta. tällä hetkellä mulla on vaan yks koira joka kisaa paimennuksessa ja pkssa ja agissa joten niissä kisailu ei tuota ongelmaa. mä on kyllä sitten tosiaan menossa tässä kahden viikon päästä kuukaudeksi sinne britteihin joten ihan heti me ei päästä kyllä kisaamisen makuun mutta jos vielä sen verran jaksat odottaa niin sitten aloiteltaisiin kunnon kisailu.
mut kuvista ja muustakin voidaan vaikka mesessä sopia tarkemmin tai jotain. kunhan nyt ilmaisin kiinnostukseni. niin ja yksityiseksi neiti pääsisi.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: M: bcn
Eiköhän Nenna sulle lähde, ei haittaa vaikket heti pystyisi kisaamaan, oonhan tässä tuota Nennan kisaamista venaillut jo pidemmän aikaa :D Enkä mitään hyperaktiivista kisaamista odota, mutta ois kyllä ihan jees jos sen paimennus- ja käyttövalioksi saisit :) Jos sulle ei ole nlymenestys niin tärkeää, niin multa voisi löytyä joitain kuvia. Linkitä sivut mulle vaikka mesessä sitten, kun saat valmiiksi.
- mio
- Floodari
Re: M: bcn (voi lukottaa)
joo, voinhan mä kattoa mitä sullakin on. :----)
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::