Virtuaalinen bokseriliitto?
-
- Vuohenruokaa
Virtuaalinen bokseriliitto?
Onko siis kellään ollut harkinnassa tälläinen? Vaikken boksereita ole nähnyt montaa olisi kiva jos niillekkin oma yhdistys saataisiin.. Elikkäs olisin itse valmis perustamaan mutta yksin en sitä haluaisi pyörittää jt. tarvitsisin lisäkseni yhden tai kaksi muuta ylläpitäjää :)
-
- Lassien tassuhiki
Re: Virtuaalinen bokseri liitto?
Mun tietääkseni tälläistä ei ole ainakaan tällähetkellä pystyssä. Olisin tätä kiinnostunut kanssa ylläpitämään, jos tulee muitakin ehdokkaita ;) Ja multahan saa näitä boksukuvia ja ulkoasu on mahdollista väkertää jne. pakko viilata, virtuaalinen bokseriliitto kirjoitetaan yhteen + ja tän nimeks tulee varmaan sitten bokseriyhdistys (?)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Kanada
HEI MINÄ. Minäminäminä haluan ehdottomasti jollain tavalla mukaan toimintaan, jos en nyt ylläpitoon asti pääse. Voin väkertää jtn yksinkertasia ulkkia, ja omasta bokserikakarasta kuvata jonkunnäkösiä koristekuvia. Lisäksi kansiot täynnä näyttelyistä otettuja bokserikuvia, niitäkin voin liiton käyttöön luovuttaa : )
// No mun mielestä tällasiin projekteihin ei kauheesti kannata ottaa porukkaa ylläpitoon, toki kuvaamisia ja muita hommia voi tehdä useampikin. Mulla vaan on kokemusta, että liian ison porukan kanssa tällaset suunnittelut kaatuu aika helposti. Ja jos tää nyt rupee nousemaan pystyyn, ni aattelin sitten sellasta hillittyä ja vähän asiallisempaa ulkoasua, ettei mitään brushisotkuja. Onko hyvä idea?
// No mun mielestä tällasiin projekteihin ei kauheesti kannata ottaa porukkaa ylläpitoon, toki kuvaamisia ja muita hommia voi tehdä useampikin. Mulla vaan on kokemusta, että liian ison porukan kanssa tällaset suunnittelut kaatuu aika helposti. Ja jos tää nyt rupee nousemaan pystyyn, ni aattelin sitten sellasta hillittyä ja vähän asiallisempaa ulkoasua, ettei mitään brushisotkuja. Onko hyvä idea?
-
- Lassien tassuhiki
Tosi kiva että saadan tähän projektiin eloa! ;) Ja sikäli kun on mahdollista, voitais yhdessä evyn kanssa suunnitella tuo ulkoasukin. Mie voin autella kuvien lisäksi myös noissa tekstityksissä.
/Nimenomaan, valitkoot Kitu kenet/keidät tähän projektiin haluaa. Mikäli minäkään en tuonne ylläpitäjäksi yltä, niin kumminkin voin nuita kuvia tms. tähän lahjoittaa (:
/evy, itseasiassa ehdin jo tässä jonkunlaista taulukko säätöä kaavailemaan xx (ei toimi mozilalla), eli tuommoista pohjaa vois kokeilla hioa. Ja nuo kuvat on tuossa vaan esimerkkinä, eli niihinkin pitäis jommosta kuvaa asetella.
/Nimenomaan, valitkoot Kitu kenet/keidät tähän projektiin haluaa. Mikäli minäkään en tuonne ylläpitäjäksi yltä, niin kumminkin voin nuita kuvia tms. tähän lahjoittaa (:
/evy, itseasiassa ehdin jo tässä jonkunlaista taulukko säätöä kaavailemaan xx (ei toimi mozilalla), eli tuommoista pohjaa vois kokeilla hioa. Ja nuo kuvat on tuossa vaan esimerkkinä, eli niihinkin pitäis jommosta kuvaa asetella.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Vuohenruokaa
Aattelin ottaa itteni lisäks yhen 2 kamuu ja aattelin et ainaki Evy ku se kasvattaa boksereita ja RiinaN:) Eli me voitas kolmistaan se bokseriliitto perustaa :)
-
- Kanada
Joo, ja toivon etteivät muut ota oikeasti nokkiinsa tästä, etteivät ylläpitoon päässeet. Ainakin tähän ilmoittautuneet saavat osallistua vahvasti bokseriliiton toimintaan, vaikka eivät ylläpitoon kuulukaan. Saiskos teiltä vaikkapa meseosotteita, niin sais sitten helpommin suunniteltua?
// Voi luoja RiinaN, toi on tosi hieno. Vähän hienosäätöä ja kuvat, täydellinen! Mä lisäilin Kitun äsken. Mut tosiaan mun on eve_liina_sainio@hotmail.com : )
// Voi luoja RiinaN, toi on tosi hieno. Vähän hienosäätöä ja kuvat, täydellinen! Mä lisäilin Kitun äsken. Mut tosiaan mun on eve_liina_sainio@hotmail.com : )
-
- Vuohenruokaa
Juup mun mese ossa on japan_girl96@hotmail.comevy- kirjoitti:Joo, ja toivon etteivät muut ota oikeasti nokkiinsa tästä, etteivät ylläpitoon päässeet. Ainakin tähän ilmoittautuneet saavat osallistua vahvasti bokseriliiton toimintaan, vaikka eivät ylläpitoon kuulukaan. Saiskos teiltä vaikkapa meseosotteita, niin sais sitten helpommin suunniteltua?
Saisinkos teijän molempien?
Evy// Juu eli kaikki saavat sanoa mielipiteitänsä vaikkeivat tuonne ylläpitöön pääsekkään. Juups ihanaa saada boksereille yhdistys kun ovathan ne niin lutusia :)
-
- Lassien tassuhiki
Jep ^ Minut saa myös lisäillä Riina.nieminen[at]hotmail.com
/Kitu, kaikki varmaankin on nyt paikalla mesessä, että voitais siellä jutella ettei tätä turhaan täytellä? ;)
/Kitu, kaikki varmaankin on nyt paikalla mesessä, että voitais siellä jutella ettei tätä turhaan täytellä? ;)
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Vuohenruokaa
Jaa tehdäänkö työjakoa vähäsen tässä vaiheessa. Mulla ei oo ainakaan nyt mahd. ottaa kuvia boksereista mut tekstiä voisin kirjustaa sit jaaps nii ehdotelkaapas mitä haluisitte/voisitte tehä :)
- Ines
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Virtuaalinen bokseriliitto?
Mäkin voisin jotain pientä tehä jos tarviitte apua :)
Usvatarha -Tipsuihin hurahtanut
-
- Lassien tassuhiki
Eiköhän ;) Kuvia ja rotuesittelyitä tässä lähinnä tarvittais, eli niitä voi lähetellä vaikka yksärillä Kitulle minulle tai Evelle.Ines kirjoitti:Mäkin voisin jotain pientä tehä jos tarviitte apua :)
/Okei :D
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Ines
- Le-ppä-ker-ttu
Joo no Kitu on mun sisko niin voin vaikka sen kanssa sitten pölistä jos osaisin jossain auttaa :D
Usvatarha -Tipsuihin hurahtanut
-
- Vuohenruokaa
jep jep