M: 2 bcn + 1 bptn
-
- Pohjasakan hämmentäjä
M: 2 bcn + 1 bptn
Joo olen funtsinut taas pääni puhki ja miettinyt kaikkia seurauksia mun valtavasta koiramäärästä. Se ei periaatteessa ole mikään ongelma, mutta kun olen ottanut koiria vähän kuvien takia eikä niihin koiriin ole sitten syntynyt sellaista kiintymystä.. toivoisin siis uutta kotia ensimmäiselle bordercolliekasvatilleni Neelalle, uudelle bcnartulleni Nelille ja tervukasvatilleni Abille.
MYYTY BH Hk2 Trival Arnica "Neela", bordercollienarttu. Minun pitää vielä jutskailla Petran (Neelan toinen kasvattaja) kanssa hieman millaista kotia Neela etsii, mutta tietysti ehdotuksia saa jo laittaa. Neela kisaa agilityssä MAXI II luokassa, se on suorittanut paimennuksen perusradan ja kisaa PK-haun voittajaluokassa. Neidiltä löytyy myös yksi ykköstulos tokosta. Kuvat eivät tule mukaan
MYYTY BH Onur Around'N Ruyna "Nel", bordercollienarttu on nuori, hieman kisattu ja etsii aktiivista kisakotia. Nel on saanut yhden vkuman täältä: http://www.freewebs.com/banskun-kisat/agility.htm ja loput tulokset löytyvät kisakalenterista. Kuvat eivät tule mukaan, ja toivon ettei uusi omistaja pyytäisi lupia samoihin kuviin, sillä olen suunnitellut käyttäväni samoja kuvia joskus hamaassa tulevaisuudessa. Juttelen vielä Been kanssa Nelin myynnistä, mutta vapaasti saa ostoehdotusta laittaa.
MYYTY BH Jk1 TK1 All Alone of Ashaniar "Abi", belgianpaimenkoira tervueren, ensimmäisestä kasvattamastani pentueesta. Abilla on sujunut hyvin näyttelyissä ja tuloksia on jo muutenkin sopivasti. Abi ei tarvitse mitenkään älyttömän aktiivista kisakotia, koska on jo kisannut ihan hyvin enkä niinkään tältä koiralta ole menestystä odottanut. Abi on hienosta suvusta. (josta en jaksa kertoa tässä enempää, mutta sukutauluista voi klikkailla)
isä: BH Jk2 vAVA vPVA vFBV vKTV EST & N & UKR & FRA & NL & SWE & RUS & KRE & BEL & LT & KANS MVA ESTW-07 RUSV-07 BELW-07 MV-07 Ashaniar Sounds of Fire
emä: BH JK3 vKVA vFIN TVA vPVA vFBV Elite's Amelié
MYYTY Thema Best to Be the Winner "Nenna", bordercollienarttu (kasvattipalautus). Nennaa on ilmoitettu muutamiin kisoihin, voin etsiä ne kisat jossain vaiheessa mikäli ostaja ei itse halua. Googlettamalla varmaankin löytyy ;) Neiti etsii siis oikeasti pysyvää ja kisaavaa kotia. En tarkoita että pitäisi olla jatkuvasti kisaamassa, mutta toivon että koko koiran elämän aikana kisaus olisi saavuttanut ainakin yhden tai muutaman valionarvon. Kuvia ei saa mukaan, ja toivon että ostaja hankkii luvat jostain muualta kun sieltä, mistä Nenna nykyiset kuvat on. ;) Samat kuvat ovat käytössä jo toisella bordercolliella ja samasta paikasta on useammallakin lupia.
i. BH HK2 TK3 VAVA VFBV Pleasure's Joy Attack
e. BH Jk3 Tk3 vFIN KVA vAVA vPVA vFBV vFBVJ-08 vKTV JD Werda Quine
Nenna on hienoista vanhemmista, jotka ovat täysin evm. sukuisia. Nennaa saa käyttää jalostukseen, mutta toivon että mahdollisista isäehdokkaista kerrottaisiin minulle ennen kuin mitään lyödään lukkoon.
MYYTY BH Hk2 Trival Arnica "Neela", bordercollienarttu. Minun pitää vielä jutskailla Petran (Neelan toinen kasvattaja) kanssa hieman millaista kotia Neela etsii, mutta tietysti ehdotuksia saa jo laittaa. Neela kisaa agilityssä MAXI II luokassa, se on suorittanut paimennuksen perusradan ja kisaa PK-haun voittajaluokassa. Neidiltä löytyy myös yksi ykköstulos tokosta. Kuvat eivät tule mukaan
MYYTY BH Onur Around'N Ruyna "Nel", bordercollienarttu on nuori, hieman kisattu ja etsii aktiivista kisakotia. Nel on saanut yhden vkuman täältä: http://www.freewebs.com/banskun-kisat/agility.htm ja loput tulokset löytyvät kisakalenterista. Kuvat eivät tule mukaan, ja toivon ettei uusi omistaja pyytäisi lupia samoihin kuviin, sillä olen suunnitellut käyttäväni samoja kuvia joskus hamaassa tulevaisuudessa. Juttelen vielä Been kanssa Nelin myynnistä, mutta vapaasti saa ostoehdotusta laittaa.
MYYTY BH Jk1 TK1 All Alone of Ashaniar "Abi", belgianpaimenkoira tervueren, ensimmäisestä kasvattamastani pentueesta. Abilla on sujunut hyvin näyttelyissä ja tuloksia on jo muutenkin sopivasti. Abi ei tarvitse mitenkään älyttömän aktiivista kisakotia, koska on jo kisannut ihan hyvin enkä niinkään tältä koiralta ole menestystä odottanut. Abi on hienosta suvusta. (josta en jaksa kertoa tässä enempää, mutta sukutauluista voi klikkailla)
isä: BH Jk2 vAVA vPVA vFBV vKTV EST & N & UKR & FRA & NL & SWE & RUS & KRE & BEL & LT & KANS MVA ESTW-07 RUSV-07 BELW-07 MV-07 Ashaniar Sounds of Fire
emä: BH JK3 vKVA vFIN TVA vPVA vFBV Elite's Amelié
MYYTY Thema Best to Be the Winner "Nenna", bordercollienarttu (kasvattipalautus). Nennaa on ilmoitettu muutamiin kisoihin, voin etsiä ne kisat jossain vaiheessa mikäli ostaja ei itse halua. Googlettamalla varmaankin löytyy ;) Neiti etsii siis oikeasti pysyvää ja kisaavaa kotia. En tarkoita että pitäisi olla jatkuvasti kisaamassa, mutta toivon että koko koiran elämän aikana kisaus olisi saavuttanut ainakin yhden tai muutaman valionarvon. Kuvia ei saa mukaan, ja toivon että ostaja hankkii luvat jostain muualta kun sieltä, mistä Nenna nykyiset kuvat on. ;) Samat kuvat ovat käytössä jo toisella bordercolliella ja samasta paikasta on useammallakin lupia.
i. BH HK2 TK3 VAVA VFBV Pleasure's Joy Attack
e. BH Jk3 Tk3 vFIN KVA vAVA vPVA vFBV vFBVJ-08 vKTV JD Werda Quine
Nenna on hienoista vanhemmista, jotka ovat täysin evm. sukuisia. Nennaa saa käyttää jalostukseen, mutta toivon että mahdollisista isäehdokkaista kerrottaisiin minulle ennen kuin mitään lyödään lukkoon.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: bordercollienarttu aktiivisesti kisaavaan kotiin!
//OT, oisiko mitenkään mahdollista, että tuolta kennelistä, mistä Nennan kuvat ovat, ei välttämättä kysyttäisi lupaa käyttää kuvia, kun mun lisäksi muutamalla muullakin oli tuolta luvat ja omalla koirallani on tuon koiran kuvat käytössä. Niin ei tule EVA:a näyttelyistä.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
- Nakkisotilas
Kennel tacoon Nenna olisi tervetullut. Tagolla on jo yksi bordercollie ja yksi akita ja nennakin olisi tervetullut keneliin. http://tago.suntuubi.com Sivu on kesken eräinen ja ulko asukin on tulossa pian.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Kuunsirppi, juu, itseasiassa huomasin että Nennalla on samat kuvat kun Cazralla. Pitikin mainita siitä tuossa ekassa viestissä mutta se nyt vain pääs unohtumaan :D Laitan kuitenki tuohon nyt!
eimi.v, valitettavasti et nyt vakuuttanut. Varmasti olisi ihan ok koti sinullakin, mutta Nenna hakee nyt jotain parempaa kun joutuu kotia vaihtamaan :)
eimi.v, valitettavasti et nyt vakuuttanut. Varmasti olisi ihan ok koti sinullakin, mutta Nenna hakee nyt jotain parempaa kun joutuu kotia vaihtamaan :)
-
- Nostaa rautaa
Voisin olla kiinnostunut Nennasta. Se tulisi siis Arandaan, jossa asustelee tällä hetkellä kaksi suomenlapinkoira narttua. Bordercollien otto on ollut suunnitelmissa, ja tämä tapaus näyttäisi ihan lupaavalta. Kuvalupia en omista vielä mistään, mutta enköhän kuvat jostain hanki. Ainakin aluksi siis ilman kuvia kisattaisiin. Helmen kanssa olemme päässeet kisaamaan jo ihan mukavasti, vaikka suurin osa ei ole kalentereissa (tuloksia ei ole tullut). Helmen kanssa olemme kisanneet paimennuksessa, agissa, tokossa, koiratanssissa, flyballissa, suorittaneet BH-kokeen, RH-E:n ja näyttelyihin olemme ilmoittautuneet mukaan. Paikka olisi Nennalle pysyvä, vaikka olen suunnitellut että jossain vaiheessa muutan ehkä kennelin nimeä ja kasvatusrodusta luovuttaisiin, eli ei kasvatusrotua. Olen myös useamman kerran ihastellut varsinkin Nennan emää, ja isäkin oli oikein komea ilmestys! Riippuu miten saadaan tuloksia, niin tuota pentuettakin voi sitten myöhemmällä iällä miettiä tarkemmin.
Mutta miltäs kuulostaa, koitan niitä kuvia hankkia ja antaa sitten näytille, mikäli mahdollisesti Arandaan olisi tulossa. :)
edit// kyselin äsken bordercollie kenneleihin kuvia, ja olen suunnitellut myös bordercollieiden kasvatusta hieman myöhemmin kylläkin. Ilmoittelethan sitten, kenelle Nenna menee. Itse tiedät sen parhaiten :)
Mutta miltäs kuulostaa, koitan niitä kuvia hankkia ja antaa sitten näytille, mikäli mahdollisesti Arandaan olisi tulossa. :)
edit// kyselin äsken bordercollie kenneleihin kuvia, ja olen suunnitellut myös bordercollieiden kasvatusta hieman myöhemmin kylläkin. Ilmoittelethan sitten, kenelle Nenna menee. Itse tiedät sen parhaiten :)
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Dream, koti kuulostaa ihan mukavalta mutta odottaisin silti vielä muita halukkaita. Jos mistään ei löydy parempaa niin Nenna on sinun :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Hei! Myös minä olisin kiinnostunut Nennasta. Se tulisi siis Hopeapolun kenneliini. Olen vasta aloittanut, mutta pyrkinyt lukemaan tosi paljon tietoa ja olenkin nyt perillä asioista. :) En ole omien koirieni kanssa harrastanut kuin näyttelyitä. Eli siis hakusessa on ollut joku ykkösryhmän koira jonka kanssa sitten panostettaisiin enemmän noihin muihinkin harrastuksiin. Eli siis harrastuslistalta löytyisi ainakin agilityä, paimennusta, koiratanssia ja tokoa. Ja koti olisi myöskin pysyvä, sillä kiirettä ei varmaan missään vaiheessa tule kun suunnitelmissa on ollut kauan alle kymmenen koiran pitäminen.
Olisin kovin kiitollinen jos minä ja kennelini vaakuttaisivat. Ja juuri Nenna kuulosti unelmieni harrastusbortsulta. Kuvia ei muuten vielä ole minullakaan, mutta hommaan kyllä jos vakuutan enemmän kuin Dream.
Olisin kovin kiitollinen jos minä ja kennelini vaakuttaisivat. Ja juuri Nenna kuulosti unelmieni harrastusbortsulta. Kuvia ei muuten vielä ole minullakaan, mutta hommaan kyllä jos vakuutan enemmän kuin Dream.
-
- Nakkisotilas
Tyttöhän oli minun omistuksessani, anteeksi kuvaselkkauksista, en tiennyt että nämä ovat jo jollain muulla käytössä. Toivottavasti ei koitunut harmia!
Nenna on ilmoitettu seuraaviin kisoihin:
http://kuuaika.net/virt/kesakisat/pai.html (nyt siis hyväksytty perusrata!)
http://kuuaika.net/virt/kesakisat/pkl.html (pakk, ei vielä tuloksia)
http://www.pehko.net/wolftame/kisat/paimennus11.html
Myös toinen hyväksytty perusrata, en muistanut että olin sen tähänkin kisaan ilmoittanut. :')
Nenna on ilmoitettu seuraaviin kisoihin:
http://kuuaika.net/virt/kesakisat/pai.html (nyt siis hyväksytty perusrata!)
http://kuuaika.net/virt/kesakisat/pkl.html (pakk, ei vielä tuloksia)
http://www.pehko.net/wolftame/kisat/paimennus11.html
Myös toinen hyväksytty perusrata, en muistanut että olin sen tähänkin kisaan ilmoittanut. :')
You saved my life, now maybe it's my time to save yours
-
- Le-ppä-ker-ttu
Käyvätkö nämä kuvat Nennalle? ( Ehdotan kuvia vaikken tiedä edes saanko Nennaa!
)

-
- Pohjasakan hämmentäjä
HP, et valitettavasti vakuuttanut tälläkertaa. Ihanaa että saadaan uusia harrastajia, mutta en silti uskalla laittaa kasvattiani täysin uudelle, vaikka uskon kyllä että kisaisit koiralla. Johtuu siitä, kun Nenna joutuu vaihtamaan kotia niin pyrin etsimään sille parhaan mahdollisen :)
En kyllä kauheasti vakuuttunut tuosta kuvajutustakaan. Ensinäkin Winpara ei anna kuvalupia virtuaalikenneleille, kuten voit sivun lopusta lukea: "*** Pictures are not to be used for Sim Game Kennels ***".
En kyllä kauheasti vakuuttunut tuosta kuvajutustakaan. Ensinäkin Winpara ei anna kuvalupia virtuaalikenneleille, kuten voit sivun lopusta lukea: "*** Pictures are not to be used for Sim Game Kennels ***".
-
- Le-ppä-ker-ttu
No harmi :( Mä oisin kyllä kysynyt lupaa sitten ja vaihtanu kuvia kun en olisi saanut lupaa. Meneekö koira siis Dreamille? Mä en ikinä saa mitään. :(
- matty
- Ei enää ikinä uudestaan
^ Kuvia ei saa laittaa sivuille ennen vastausta, ei edes vaikka vastaus olisi lopulta ollutkin myöntävä ;o Mä yritän pitää nassuni erosta tästä, tekisi niin mieli heittää tarjous ;p
olin kerran herranterttu
-
- Pohjasakan hämmentäjä
HP, saat varmasti hyvästäkin yhdistelmästä ja vaativalta kasvattajalta pennun kunhan kennelisi on valmis ja sinulla on jonkinlaista kisanäyttöä :) Nykyään niin useat haluavat jonkinlaista esimakua siitä, millaiseen kotiin pentu on lähdössä. Monet kuitenkin myy pennun vähän pienemmillä vaatimuksilla. Kannattaa olla korvat jatkuvasti pystyssä tai vaihtoehtoisesti pyytää jotain tuomaan sinulle evm. sukuinen koira ^^
-
- Toistolla tehoa
Tämä ei vissiin ole vielä kenellekkään mennyt?
Olisin siis Nennasta kiinnostunut. Alustavasti sijoittaisin koiran One Minuteen (http://www.freewebs.com/vkom) ja sitten myöhemmin tässä kesän aikana valmistuvaan No Way Backiin, joka tulee kasvattamaan käyttölinjaisia bordercollieita ja belgianpaimenkoiria ainakin näin alustavien suunnitelmien mukaan.
Nenna saisi pitkäaikaisen ja rakastavan kodin. Olen aika paljolti fiiliskisaaja eli Nennan kanssa meitä ei ihan joka kisassa näkisi, mutta mahdollisimman moneen pyrkisin ehtimään. Sen kanssa harrastettaisiin ainakin paimennusta ja palveluskoiralajeja. Mahdollisesti piipahdettaisiin koiratansseissa, toko- ja agilitykentillä sekä flyballissa. Näyttelyihin minulla ei olisi mitään asiaa, sillä olen kaavaillut Nennalle käyttölinjaisen bordercollien kuvia. Toivottavasti tämä ei muodostu suureksi ongelmaksi. Tuoretta kisanäyttöä minulla ei valitettavasti ole, sillä aloitin nämä puuhat puhtaalta pöydältä tuossa tämän vuoden alkupuolella ja kisaamisen olen aloittanut vasta nyt näin kesällä. Mutta voin mahdollisesta antaa kisanäyttöjä vanhojen koirieni sivuilta, jos haluat. Jalostukseen Nennaa tulisin luultavasti käyttämään kun nuin hyvä sukuinen kuitenkin on. Siitä toki keskusteltaisiin vasta sitten kun Nenna on suorittanut tarpeelliset tulokset ja sopiva sulhasehdokas on löynyt ja niin edelleen. (:
Mutta kysy ihmeessä, jos haluat tietää lisää. Vastaan mielelläni ja annan tosiaan sitä kisanäyttöä.
Olisin siis Nennasta kiinnostunut. Alustavasti sijoittaisin koiran One Minuteen (http://www.freewebs.com/vkom) ja sitten myöhemmin tässä kesän aikana valmistuvaan No Way Backiin, joka tulee kasvattamaan käyttölinjaisia bordercollieita ja belgianpaimenkoiria ainakin näin alustavien suunnitelmien mukaan.
Nenna saisi pitkäaikaisen ja rakastavan kodin. Olen aika paljolti fiiliskisaaja eli Nennan kanssa meitä ei ihan joka kisassa näkisi, mutta mahdollisimman moneen pyrkisin ehtimään. Sen kanssa harrastettaisiin ainakin paimennusta ja palveluskoiralajeja. Mahdollisesti piipahdettaisiin koiratansseissa, toko- ja agilitykentillä sekä flyballissa. Näyttelyihin minulla ei olisi mitään asiaa, sillä olen kaavaillut Nennalle käyttölinjaisen bordercollien kuvia. Toivottavasti tämä ei muodostu suureksi ongelmaksi. Tuoretta kisanäyttöä minulla ei valitettavasti ole, sillä aloitin nämä puuhat puhtaalta pöydältä tuossa tämän vuoden alkupuolella ja kisaamisen olen aloittanut vasta nyt näin kesällä. Mutta voin mahdollisesta antaa kisanäyttöjä vanhojen koirieni sivuilta, jos haluat. Jalostukseen Nennaa tulisin luultavasti käyttämään kun nuin hyvä sukuinen kuitenkin on. Siitä toki keskusteltaisiin vasta sitten kun Nenna on suorittanut tarpeelliset tulokset ja sopiva sulhasehdokas on löynyt ja niin edelleen. (:
Mutta kysy ihmeessä, jos haluat tietää lisää. Vastaan mielelläni ja annan tosiaan sitä kisanäyttöä.
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Kate, koti kuulostaa tosi kivalta ja näinollen Nenna lähtee sinulle :) Kisautuksen ei tarvitse olla mitenkään superaktiivista, mutta tosiaan toivon että ainakin käyttövalionarvon Nenna saavuttaisi :) Sivuja parin viikon sisään, jos sopii.
Nyt myynnissä myös 2 bc narttua ja 1 tervueren narttu.
Nyt myynnissä myös 2 bc narttua ja 1 tervueren narttu.