M: bpgn ja bptu MYYTY LUKKOON

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lukittu
Wolfie
Höpsö veitikka

M: bpgn ja bptu MYYTY LUKKOON

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Ajattelin, että olisi kiva saada Bakemonostakin muutama kasvatti etiäpäin. koirat ovat kokonaan evm, antaisin mielelläni molemmat koirat sijoituksiin. Kodin ei tarvitse olla mikään hyperaktiivinen, kunhan on huolehtivainen ja kisaava. Toinen ei ole koskaan esiintynyt virt. maailmassa, mutta toisella on pieniä tuloksiakin.

Sinun täytyy ola valmis täyttämään kaikki toiveeni sijoituskoiraa ottaessasi, onko sinulla tosiaankin aikaa sijoituskoiralle ja sen huolenpitoon ja kisaamiseen. En myöskään anna ihan kennelle tahansa sijoitukseen koiraa vaan harkitsen tarkasti oletko varmasti sopiva ottamaan sijoitukseen koiraa minulta. Ensimmäinen pentue tulee minun nimiini, jonka jälkeen saat koiran omaksesi.

Kyseessa on siis belgianpaimenkoira groenendael narttu Bakemonon Koumei wa Hyena, joka tunnetaan myös nimellä Rin. Rin on muutamissa kisoissa ollut ja olisi mukavaa, jos uusi koti jatkaisi kisaamistaan tytöllä. Lempinimen saa vaihtaa. Koiralla on perusrata hyväksytysti läpi ja 20p. koiratanssista. Muita tuloksia ei tytöllä taidakaan olla. Rinin vanhat sivut ovat tässä josta näkee kaikki perustiedot. Hänet mielellään antaisin sijoitukseen kisaavaan ja rakastavaan kotiin, ja ennen kaikkea pysyvään kotiin. Luonteen saa mukaan, kunhan copyt pysyvät. Kuvia ei tytöllä enää ole, joten uuden kodin pitää ne itse hankkia. Rinillä olisi hyvä kisata PK-lajeissa ja agilityssä, monipuolinen kisaaminen olisi ihan jees homma, mutta agi, pk ja tottis ovat ehkä ne pääasiat. En kuitenkaan vaadi 24/7 kisausta, mutta suht aktiivinen olisi toivottavaa. MYYTY NISHALLE

Seuraavana olisi siis kokonaan keksitty tervu uros tai narttu, uusi koti saisi itse päättää, kumpaa skp:tä tervu on.
Tämänkin kanssa olisi suotavaa kisata, hänetkin voisin antaa mielelläni sijoitukseen, mutta ei ole ollenkaan pakko. Kuitenkin kisaavaa kotia toivon tällekin.
Nimeä ei ole, tässä on muutamia nimivaihtoehtoja. Kuitenkaan näistä ei ole pakko päättää, vaan saa keksiä itse, kunhan nimen edessä on liite Bakemonon ja nimi saisi mielellään olla englantia tai siansaksaa tai jotain vierasperäistä kieltä. MYYTY SVEALLE bptu Bakemonon Discharge

Bakemonon Jibun Kakumei
Bakemonon Rumor
Bakemonon Shadow VI II I (voi lyhentää yksinkertaisemmaksikin)
Bakemonon Discharge
Bakemonon Silly God Disco
(keksin lisää pian)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
nisha
Vuohenruokaa

Re: M: bpgn ja bpm

Viesti Kirjoittaja nisha »

Minäminä! Just kuulosti sopivalta mulle, ku en kuitenkaa ihan 24/7 aina kisaile, mutta pyrin aina pääsemään toko ja pk- kisoihin.
Mulla ei nyt ole kamalasti kisanäyttöä, mutta ensinnäkin, tulisi Värisuoraan shelttieni sekaan. Ja tosiaankin kesän aikana tässä V-suoraan tulossa myös suomenajokoira sekä pehkonarttu. Ja kesällä mulla olisi enemmän aikaa kisailla! Ja nyt NOLO kisanäyttöni: Besta. Bestalle olen kisannut RH-E ja RH-FL A arvot, ja just ollaan koittamassa RH-FL B:tä hakea. Ja kaikkia tuloksia ei ole kalenterissa. Mutta ehkäpä "vanhimmallani" sheltilläni eli Iiriksellä olisi hieman laajempaa näyttöä, BH haettu ja just saalistamassa TK1- arvoa. Yksi sertikin liettuasta haettu, ja kisaillaan paimennuksen A2- luokassa. Ja tosiaankin näyttelyihin osallistun aina, ja jos nyt grontun saisin niin sillä ahkerasti agilityyn menisin! Ja tietenkin muinakin lajeina siis palvelus ja pelastus, toko ja mitä muita belgeille suunnattuja lajeja onkaan!
Jaja, mulle käy sijoituskoira vallan mainiosti.
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Wolfie
Höpsö veitikka

Jees, kyllä mä Rinin uskallan sulle sijoitukseen antaa.
Mukavaa, että olet halukas kisaamaan monissa eri lajeissa. En vaadi mitäänm 24/7 kisausta tietenkään, mutta suht ahkera kisaaminen Rinillä olisi toivottavaa. Hienoa, että aijot kisata agissa, sillä se sopii hyvin nartun luonteeseen. Jos aijotte nlyihinkin suunnata, niin kuvia mulla ei oo siihen antaa, joten sun täytyisi ne itse jostain repästä. Kunnollita rakennekuvaa ei tarttee olla, koska on ymmärrettävää että edustavia kuvia on vaikea löytää. Paimennukseen pääsettekin heti A1 -luokkaan, ja toivottavasti jatkatte myös siinä.

Sivuja mahd. nopeasti ;> viimeistään kahden viikon sisään. Sijoitussopimuksesta voidaan sopia yvllä tmv.

//niin ja tosiaan, koska narttu menee sijoitukseen eli osaomistukseen, mä pystyn auttamaan sua kisaamisessa hiukan.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
nisha
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja nisha »

Kyllä mä kuvat hankin ku kumminkin tuhanteen ja sataan näyttelyyn sen kanssa menen :'D

Jes, A1:sestä on helppo jatkaa, yritän nyt saalistella kisoja joihin ehtisin osallistua. Ja sivut voin tehdä tässä vaikka heti. :)
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Wolfie
Höpsö veitikka

Joo, sillä pitäisi olla enemmän koiratanssi ja flyball pisteitä, mitä en ole lisännyt, joten mä voin niitä yrittää kaivella. Jos mulla jää tilaa johonkin paimennuksen A1:seen tai toko ALO:on niin voin auttaa siinä.
Luonteen saa mukaan, joka lukeekin ykkösviestissä, kunhan copyt säilyvät eli (c) Wolfie.
hienoa että haluat näytössäkin kisata, toivottavasti menestytte siinäkin

Vielä tervubelgi vapaana, onko hänellekin kiinnostusta?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: M: bpgn ja bpt

Noh niin molemmat Baksulaiset ovat löytäneet kodit, joten tän voi lukottaa tai jotain :>
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Lukittu