M: bcn

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Johanna
Nakkisotilas

M: bcn

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Etsinnässä olisi pysyvä ja rakastava koti bortsutyttöselle, Lasimeren Glendalle (s. 01.04.2008). Ei pelkäksi näyttelykoiraksi! Jos välttämättä haluaa niin pienen pentueen toki saa teettää, mutta ei haittaisi, vaikkei pentuja tulisikaan. Omistajan itse päätettävissä. :)

i. Power Struggle of All The Way (evm.)
e. BH Hk1 Jk3 Ek1 SchH1 FIN KVA VPVA VKTV VFBV VAVA FIN TVA VVPVA jKREW-07 jRUSW-07 jMV-07 CAW-08 N & SWE & BEL & UKR & IS & FIN & GBR & KRE & LT & DK & CA & EST MVA Stristar's Kissing The Devil
Koko suku löytyy pentuesivulta.

Leea kilpailee tällä hetkellä agin 3-luokassa, paimennuksessa 1-luokassa, jäljellä yhden voi1:en päässä valioitumisesta, sekä vepessä oikeus AVO-luokkaan. Tulokset on nähtävissä täällä.

Ja eikun vain tarjousta tulemaan! ;)
Taukoilua.
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Re: M: bcn

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Mua kiinnostais. Bortsusta oon haaveillu mutta hankkimista en oo aikaseks saanu. Pääsisi Koheltajiin shelttien, lappalaisten ja aussien seuraksi. Pentuetta en varmaankaan olisi teettämässä kun ei kasvatusrotuihin kuulu. Kuvia mulla ei varmaankaan ole mutta ehkäpä jostain tulevasta näyttelystä sille saisin näyttelykelpoiset kuvat taikka jos joltain turrilta saisin. Käyttölajeihin panostettaisiin kuitenki enemmän oli kuvat tai ei. Kisanäyttöä Inkalla vaikkapa. Kisauttaisin jo aloitetuissa lajeissa valioksi ja maastoesteissä voitaisiin vielä aloitella. Ehdottomasti pysyvä ja rakastava koti tarjolla!
Johanna
Nakkisotilas

Hyvältä kuulostaa, joten eiköhän Leea sulle lähde! Sivuja sitten tässä parin viikon kuluessa. :)
Taukoilua.
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

no niin : D nyt olisi sivut. Kuvia yritän jostakin kaivella taikka sitten kuvailla.

// kaikki muut tulokset oon lisänny paitsi koiratanssi, flyball & pk-lajit että jos sen verran vielä sivut ois pystyssä.
Johanna
Nakkisotilas

Kiitoksia sivuista! Ilmoittele vaikka s-postilla tai yksärillä sitten, kun olet nuo loputkin tulokset lisännyt, niin voin tuon sivun poistaa. :)

Tämän topickin voi sitten lukottaa.
Taukoilua.
Vastaa Viestiin