M: 2 malinois narttua ja yksi uros

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

M: 2 malinois narttua ja yksi uros

Viesti Kirjoittaja Feiwen »

Olen pikkuhiljaa tekemässä comebackia virtuaalikoirien pariin. En edes muista, milloin taukoni aloitin, mutta vuoden alussa piti sen loppua - no, ei loppunut. Nyt laitan myyntiin koiriani, joille minulla ei riitä aika.

Otan kasvattajiin yhteyttä ennen koiran luovuttamista uuteen perheeseen, josko vaikka haluavat koiran takaisin itselleen.
Koiran saa "varata", mutta varsinaisesti itselleen sen saa vasta kasvattajan luvan kautta.

Kisakalenterit eivät välttämättä ole ajantasalla, mutta paljoakaan lisäyksiä niihin tuskin on. Laiskuuttani en ala niitä perkaamaan, mutta halutessasi voin lähettää sinulle linkit suosikeihini tallennettuihin kisaosallistumisiin.

BH Hk2 Tk2 vFBV vFIN JVA RH-E Noutajan Bige Bam

eli Bam on jo vanhemmanpuoleinen tolleriuros, jolle on elämänsä aikana ehtinyt kerääntyä jo mukavasti tuloksia. Myydään ajanpuutteen takia ja myös siksi, ettei kiinnostus rotuun ole riittävä.

Bamilla on teetetty yksi pentue, johon voi tutustua seuraavien linkkien kautta:
http://www.freewebs.com/fantasy14806/cpentue1.htm
http://www.geocities.com/kennel_shadows/eetu.html
http://www.freewebs.com/fantasy14806/age.htm
http://geocities.com/sessiyk/una.html
Tästäkin syystä olisi toivottavaa, ettei Bamia enää käytettäisi jalostukseen.

Bamille toivon rauhaisaa, mutta tasaisen aktiivista "eläkekotia" loppuiäkseen.

Kuvan voi ottaa käyttöön, mikäli saa yhteyden asianomaiseen ja häneltä luvan kuvan käyttöön.
Luonteen saa pitää, copyrightiksi Essi (eessi@hotmail.com).
Kasvattajaan en saa yhteyttä, joten koiran saa "heti mukaan".
J A N I T A

BH Hk1 SchH1 RH-E Bella Bambino

eli yksinkertaisesti Bella oli minulla alunperin sijoituksessa, mutta siirtyi sittemmin omistukseen, vaikkei pentuetta tullutkaan.

Bellallakin tuloksia on mukavasti (verraten siihen, että paria muuta ei ole kisattu tippaakaan) ja iältään nuori malinoisnarttu on täydellinen otus harrastukseen kuin harrastukseen. Syynä myyntiin ajanpuute.

Evm. sukuinen Bella on myös oiva koira jalostukseen.

Luonnetta en ole koiralle kirjoittanutkaan, kuvat saa jälleen kerran ottajan luvalla ja kuvan ottajaan täytyy yhteyttä ottaa itse.
Kasvattaja myöntänyt luvan koiran myymiseen.
F R I S K Y

BH RH-E RH-F A Hulttion Arpaonni

eli vielä toistaiseksi Dewi edustaa myös rotua malinois, mutta on sukupuoleltaan uros. Muutamia tuloksia, ikää koiralla hieman enemmän. Syynä myynnille myöskin ajanpuute.

Koiran kutsumanimi on itselleni jokseenkin mieluinen ja omanlaiseni, joten toivoisin, että se muutettaisiin, eikä käytettäisi jatkossa.

Luonteen saa pitää, copyrightiksi vain Essi (eessi@hotmail.com), kuvia ei koiralta löydykään.
Kasvattaja myöntänyt luvan koiran myymiseen.

Viimeisenä, vaan ei vähäisimpänä sijoitusnarttu
Tk1 RH-E Geewas Celdien

lyhyemmin Celdy, annetaan kasvattajan päätöksen mukaisesti omistukseen eli sijoitussopimus on purettu. Rotuna siis malinois.

Celdylle ei ole erityisen ruhtinaallisesti tuloksia tullut, syynä ajanpuute ja vähäinen kisautus.

Luoteen saa pitää, kunhan muistaa copyrightit Essi (eessi@hotmail.com).
Kasvattaja myöntänyt luvan koiran myymiseen, sijoitussopimus purettu.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä. Kerro ainakin kuka olet, minne koira tulisi ja annan mahdollinen kisanäyttö. Tulevaisuudensuunnitelmistakin olisi mukava kuulla / keskustella.
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: CB tyhjennys - kisattu tolleri u. & 3 x malinois

Viesti Kirjoittaja Toller »

Hei, olinsin tuosta tolleri uroksesta kiinnostunut. Kisa näyttöä ei ole kamalasti, mutta itselläni on kyllä kaksi sijoitus koiraa ternestä. Toivottavasti saisin tuon ihanan koiran. Minulla on ternen toisella sijoitus koiralla kaksi kisaa takana kummastakin sijoitus kahden parhaan joukkoon. Bam pääsisi rauhaisaan eläke muitten tollereitten kanssa.
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Re: M: Kisattu tolleri u., 2x malinois n. ja malinois u.

Kisanäyttö merkitsee minulle jotain vasta silloin, kun ihminen on omistanut koiran jo kohta vuoden päivät ja koiralla on vasta kaksi tulosta - nekin jostain puolen vuoden takaa.

Vaikutat innokkaalta tolleriharrastajalta ja oikein lupaavalta, tulevalta omistajalta.
En kuitenkaan tahdo luovuttaa Bamia teille tietymättömille, joten vaikka sinulla ei olisikaan esiteltäväksi kaiken kattavaa kisakalenteria, tahtoisin silti nähdä sivut, joille Bam muuttaisi loppu elämäkseen.

muoks // Valitettavasti useampi henkilö oli kiinnostunut Bamista ja minun paheisiini kuuluu se, että minuun vetoaa "nopeat syövät hitaat" -periaate, joten Bamille on koti jo löytynyt.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: M: 2 malinois narttua ja yksi uros

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Hei, voitasko mulle ilmotella Bamin uus osote niin voisin lisäillä sen tuonne C-pentueen sivuille sekä ilmoitella mahollisesti myös Bamin kasvattajalle (kun hän löytyypi minun meselistalta)? (:
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Bamin koti tulisi olemaan osoitteessa www.freewebs.com/new-kennel-of-redrose
Koira jolla on kisa näyttöä on siis ternen, mutta toista tulosta en ole vielä kalenteriin laittanut. olisi mukavaa jo Bam kenneliimme tulisi.
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Susityttö // Bam asusteleepi nyt täällä.
Olisi mukava, jos sinä voisit Bamin kasvattajalle asiasta ilmoittelemaan, kun häneen näköjään yhteydenkin saisit. : >

Toller // Kuten ylempänä jo mainitsin, Bamille löytyi jo koti. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta. : >
Kennelisi vaikuttaa kuitenkin oikein mukavalta maikalta. Ei malinois kiinnostaisi? ; >
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Juu. Malinoiskin olisi kiva. Ajattelin noita bvelggareita kasvattaa, eli siis jos voisit antaa sen niin kiiitos.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Bella olis kyllä kiinnostanu, mutta en viiti nyt ottaa pentua ku on noi omatkii pennut tulossa. :S
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Toller // Tuossa olisi nyt kolme yksilöä tarjolla, joten kerro toki, kuka heistä eniten kiinnostaisi / sopisi juuri sinulle.

hayano // Sääli. :\ Mutta onnea pentujen kanssa !
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Mua voisi Bella mahdollisesti kiinnostaa, mutta pitää vielä harkita ja sitten vielä Hobulta kysyä noiden kuvien perään, sillä multa ei tällä hetkellä malikka nartulle kuvia löydy ^^
Tässä samalla voisin mainita, että Inkkun (Ajanhukan Arveluttava Arvoitus) kanssa alkaa kisaaminen edistyä; BH vPVA RH-F B Jk2 TK3 RH-FL A. Näyttelyistä lähinnä EH'ta, niitä en ole kalenteriin jaksanut laittaa.
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Celdy ja Bella kummatkin kiinnostaisivat. Bella kyllä ehkä enemmän..
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Frisky // Voin pitää Bellaa sinulle alustavasti varattuna. Kerro päätöksestäsi kuitenkin niin pian kuin vain suinkin voit. : >

Toller // Kuten ylemmästä tekstinpätkästä voit päätellä, Bellasta ovat kiinnostuneita muutkin, mutta jos laitan sinulle Celdyn varaukseen, mutta voit vaihtaa sen Bellaan, mikäli Frisky ei sitä haluakaan?
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Juu. Saanko käyttää Celdyn sivuja, vai teenkö sille uudet?
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Joo, enköhän mä voi Bellan ottaa kunhan et mitään yltiökisautusta vaadi. Kuitenkin vähän aktiivisempaa varmaan luvassa kuin Inkkun kanssa, sillä mä olen kisaamista sillai nyt järkkäillyt, että niitä tuloksia nopeammin syntyy. Suurinpiirtein tiedätkin millainen koti on tulossa joten tuskimpa tässä sen enempää tarvitsee höpötellä. Jatketaan ainakin niissä lajeissa missä olette jo Bellan kanssa aloitelleet.
Anri on siis se alkuperäinen omistaja, jolle mä niitä kuulumisia laittelen, eikös? =)
Kiitti muuten Tollerille, että tämän tyttösen mulle jätit.. Celdyä, kun en olisi siitäkään syystä voinut ottaa, että mulla on sen veli.
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Toller // Sinun olisi parempi tehdä omat, sillä poistelen Celdyn sivut itseltäni sekoittamasta systeemejä lähiaikoina (ei huolta, en kuitenkaan ennen kuin olet ehtinyt kopioida kaikki tiedot : >). Ilmoittelehan, kun sivut ovat valmiit ja laitapa vielä linkkiä.

Frisky // Hyvältä kuulostaa, pahapa mun olisi tässä mitään himokisautusta vaatia, kun omani on ollut (ja on vieläkin) ihan retuperällä. :p Anrille juu kuulumiset, varmasti riemastuu kuullesaan, että Bella on päässyt hyvään kotiin. : >
Vastaa Viestiin