O:Koirakantaa uuteen kenneliin
-
- Alkupalat
- Viesti:
O:Koirakantaa uuteen kenneliin
Elikkäs olisi etsinnässä koirakantaa Solageen, näin alkuun ainakin 3 koiraa. Solage kilpailuttaa koiria ja jos menestystä löytyy teettämme pennut. Lisää löydät Solagensivuilta. Kaikki koirat saavat lailliset kuvat, jotka eivät ole vapaakopiointisivuilta.Koiria ei myydä eteenpäin.Sivut sähköpostiisi tai tänne viikon sisällä. :) (en ole sellainen joka hylkää koirat heti innostuksen loputtua!)
-
- Höpsö veitikka
Re: O:Koirakantaa uuteen kenneliin
Jennalle (Kodan kasvattajalle) puhuin joskus Kodan pennuttamisesta ja olen ajatellut, että kesällä voisi olla aika pienten stabyvauvvojen (: Emänä toimii varmaankin evm. narttu.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Hei toi olis kiva :) mutta mahdollisuutena olisi saada emäksi Sissi Sivut vielä kesken, mutta kisoja on tulossa. Mutta oon ehdottomasti kiinnostunut, evm-emäisistäkin pennuista.
-
- Höpsö veitikka
Mielelläni sinulle pennun annan, jos vain sellaisen haluat.
Olen tuon evm. nartun kanalla, niin saadaan vähän uutta kantaa sitten sinun nartustasi (:
Olen tuon evm. nartun kanalla, niin saadaan vähän uutta kantaa sitten sinun nartustasi (:
-
- Alkupalat
- Viesti:
Lissää otetaan :)
-
- Analysaattori
Sinua näyttää kiinnostavan nuo lintukoirat ja ym. noutajat vain. Mutta ilmottaisin vain, että olisi ajokoiran pentuja kesäksi luvassa. Lisää pennuista voit lukea tässä töpössä.
Montako koiraa on nyt jo kasassa ?? Kannattaa aloittaa pienellä määrällä. Ja sinäkin kun olet vasta aloittanut, niin ei kannata edetä kiireellä. Mutta mielellään voin ajokin pennun antaa, jos on vain kiinnostusta ja aikaa kisata.
Montako koiraa on nyt jo kasassa ?? Kannattaa aloittaa pienellä määrällä. Ja sinäkin kun olet vasta aloittanut, niin ei kannata edetä kiireellä. Mutta mielellään voin ajokin pennun antaa, jos on vain kiinnostusta ja aikaa kisata.
LOPETTANUT!!
-
- Alkupalat
- Viesti:
nyt on kasassa vasta 1 varma ja todennäköisesti 1 stabyhoun pentu. Kyllä on suomenajokoiriin kiinnostusta :) joo uusi olen koirapuolella mutta virtuaalihevospuolella olen åyörinyt jo useamman vuoden.