Virtuaaliset lelukoirakennelit

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
~Fani~
Alkupalat

Virtuaaliset lelukoirakennelit

Viesti Kirjoittaja ~Fani~ »

Onko muita näitä kenneleitä harrastavia?

Itselläni on Untuvainen- niminen virtuaalikennel, jossa on lelukoiria.
Osoite: http://www.freewebs.com/untuvaisen

Olisi kiva jos jollakin muullakin olisi samallainen kennel ku minulla? :D
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Virtuaaliset lelukoirakennelit

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

ot. Border colli on bordercollie ja tossa sun kuvassa ei oo bordercollieta. Pikemminkin vissiin bobtail.

//Mun mielestä noita lelukoirakenneleitä on kyllä ennenkin ollut! Tosin en oo kyllä yhtään varma nykytilanteesta.. tuntuu ainakin siltä että turrilaiset ei enää sitä harrasta mutta yhessä vaiheessahan siitä tuli kauhee villitys ihan turrilassakin :D Tai ainakin muistan muutamia topickeja joissa pyydettiin pehmolelukoirista... rakennekuvia. :D Mut joo. Onnea harrastukselle. Lueskelin Lansun viestiä, toivottavasti ei oo laitonta tuo että käyttää leluja joita ei ole itse tehnyt.
~Fani~
Alkupalat

^Okei, vaihdan sitten sen rodun. Toivottavasti noita toisia harrastajia on vielä..
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miira »

Mulla on viisi pehmokoiraa vieläkin, mutta enimmäkseen vaan kotona lattialla kierii. Sivuja päivitetty joskus puolivuotta sitten varmaan. Olihan joskus oikein liittokin ainakin pehmokoirille, mutta en sitten tiiä, mitä sille tapahtui..
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Miira, minullakin on pehmoeläimilleni sivu netissä, mutta minun pitää vielä puuhastaa sen kanssa, mikäli aion joskus nostaa sen vielä pystyyn. Kiva, että vielä löytyy näitä lapsellisia/lapsenmielisiä/lapsia, jotka vielä puuhaavat pehmolelujen kanssa. Tuntuu joskus, että lapset haluavat aikaisemmin ja aikaisemmin olla aikuismaisia, meikata yms. Mutta nyt meinaakin jo mennä ot :n puolelle.

~Fani~ lla on ihan kiva kenneli, mutta mielestäni se kaipaisi lisää koiria, hoitajia tms ;).
~Fani~
Alkupalat

^Joo vielä ne on vähän kesken, mutta sainkin sivut vasta tänään päivällä valmiiksi, joten ei siellä vielä ole varmaankaan hoitajia ;)
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

--
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Muutama kuukausi sitten erilaisia virtuaalipaikkoja selaillessa tuli kyllä muutamia melko aktiivisiakin lelueläinhoitoloita vastaan. Enimmäkseen koiria, mutta muitakin tuli vastaan. :)
Harmaharjun kennel
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Harmaharjun kennel »

Mullakin on noi ihan samat koirat kuin Annabella, Pete ja Lasse. :lol:
~Fani~
Alkupalat

^Ai niinku ne kuvien koirat vai saman rotuiset vai samannimiset? :D
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

edla kirjoitti:Mulla on sleich-otuksilla tulossa talli ja kenneli. Enemmän nimittäin hevosia on kuin koiria, mutta anyway.
Mullakin on tulossa schleicheille, niitä on hylly täynnä :) Hevosia, koiria, hiiri, rotta, mangusteja, kaneja.. ja oravat tietysti!
Kitshi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Kitshi »

Viuki kirjoitti:
edla kirjoitti:Mulla on sleich-otuksilla tulossa talli ja kenneli. Enemmän nimittäin hevosia on kuin koiria, mutta anyway.
Mullakin on tulossa schleicheille, niitä on hylly täynnä :) Hevosia, koiria, hiiri, rotta, mangusteja, kaneja.. ja oravat tietysti!
Mitä ne schleichit on?
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Kitshi kirjoitti:
Viuki kirjoitti:
Mitä ne schleichit on?
Schleichit ovat pieniä, laadukkaita muovieläimiä. Ja ne maksavat paljon xD En osaa oikeen selittää, edla varmaan osaa :D
Kitshi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Kitshi »

Viuki kirjoitti:
Kitshi kirjoitti:
Viuki kirjoitti:
Mitä ne schleichit on?
Schleichit ovat pieniä, laadukkaita muovieläimiä. Ja ne maksavat paljon xD En osaa oikeen selittää, edla varmaan osaa :D
Okei, en ole ennen kuullutkaan.
Feiwen
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Feiwen »

Eii, lueskelin näitä ja tuli kauhea ikävä niitä kahta jätesäkkiä vintillä, jotka sisältävät minun iki-ihanat röllikkäni. Ne vietiin sinne, kun eivät enää mahtuneet ylipieneen huoneeseeni tai muualle taloon. Vain yksi mopsipehmo jäi sängylleni ja sekin varmaan vain siksi, että se oli ihan hemmetin kallis. Mutta onneksi edes se. :'>
Vastaa Viestiin