MYYTY, saa lukottaa.
- Greywolf
- Toistolla tehoa
MYYTY, saa lukottaa.
Päätin lopettaa yksityisteni sivun jo jonkin aikaa sitten ja tästä syystä minulla ei ole enää paikkaa Pakkashelmen Vaaleaorakkaalle "Amberille", joka nyt siis etsiskelee aktiivisempaa kotia. Tarkempaa tietoa vanhemmista yms. löytyy täältä. Toiveena olisi, että Amberista kisattaisiin ainakin yhden lajin valio + BH.
Mikäli sinulla olisi tarjota Amberille uusi koti, laitathan alle hakemusta, jossa kerrot vähän tulevasta kodista, kisatavoitteista ym.:)
Mikäli sinulla olisi tarjota Amberille uusi koti, laitathan alle hakemusta, jossa kerrot vähän tulevasta kodista, kisatavoitteista ym.:)
- Greywolf
- Toistolla tehoa
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: M: suomenlapinkoiranarttu
Harmi kun tuon suvussa on omaa koiraani, muuten olisin ottanut, mutta en tahdo mitään suvunsotkioita :,D
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Minulla olisi tuosta nartusta kiinnostusta. Elikkäs jos ei ole muita niin voisin sen kenneliini ottaa
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Toller, kertoisitko vähän lisää missä lajeissa koira tulisi kisaamaan ja osoitetta mihin se olisi menossa? :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
No varman Agility näyttelyt jne. Ja sitten sivut ovat kesken mutta osoite on www.Lapinkoirakennel.webs.com
- Greywolf
- Toistolla tehoa
^ Mä en nyt kyllä ihan vakuuttunut tuosta, että mun pitää kyllä vielä katsella jos muita halukkaita löytyisi.:)
-
- Keilapallo
- Viesti:
Mie oisin kiinnostunut tosin tarvii vielä miettiä kun koiramäärä hipoo jo ylärajaa.. Koheltajiin pääsisi shelttien ja muiden lapikkaiden joukkoon sekä yhden aussien leikitettäväksi. (: Kisautusta yritän jokaisessa lajissa, kuten muillakin koirilla. Kuvat varmasti löytyisi kun kansiosta kaivelisin ja olen kyllä menossa tulevana viikonloppuna näyttelyyn kuvailemaan että sieltäkin varmasti kuvat saisi helposti. paimennusvalio, mejävalio ainakin tavoitteena ja pk-lajeista muutama koulutustunnus ja mahdollisesti käyttövalioksi mikäli rahkeet riittää.. ;)
//niin ja kisanäyttönä vaikka Inka ja sivuina Alice
//niin ja kisanäyttönä vaikka Inka ja sivuina Alice
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Ellu, tarjouksesi kuulosti kyllä todella hyvältä, mutta tässä mietittyäni päätin luovuttaa koiran Janitalle CC'hen. Kiitos kuitenkin.:)
TÄMÄN SAA SIIS LUKOTTAA NYT.:)
TÄMÄN SAA SIIS LUKOTTAA NYT.:)