Siperianhuskypentuja
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Siperianhuskypentuja
Harmaaseen Aaveeseen (katso a.k.) on tosiaan tulossa pienoinen huskypentue.
Vanhemmat
Isänä Rekiyön aikainen sijoitukseni Rekiyön Rauha ja Rakkaus alias Tuhka. Tuhka on Pehkolla asusteleva loistavien vanhempien (Kuutamon Virdis x Xeniana of Little Alaska) jälkeläinen. Tuhka on täysin terve. Se on valio valjakkoajossa, sillä on kaksi kilpailukokeen kakkostulosta ja käyttöluokan johtajaluokassa ykköstulos! Tuhka on kunnostunut muissakin lajeissa valionarvoon asti. Ulkoisesti upea rekikoira, paras tulos PU2 kera sertin.
Tämä on Tuhkan ensimmäinen ja mahdollisesti ainoa pentue.
Emänä meillä on Snow Star's Song of the Wind alias Africa. Africa on luustoltaan ja silmiltään täysin terve tuontinarttu. Africa on luonteeltaan avoin ja selkeä käyttökoira. Näyttelyissä Africa menestyy hienon rakenteensa ansiosta, sertejä on kasassa neljä! Tämän lisäksi useita EH - ja ERI-tuloksia. Lisäksi Africakin on kunnostautunut kilpailu- ja käyttökokeissa monin eri tuloksin, joista parhain lienee käyttöluokan JOH1 ja kilpailukokeen REK1.
Africa on myös suorittanut BH-kokeen hyväksytysti ja valioitunut tokossa.
Tämä on African ensimmäinen ja mahdollisesti ainoa pentue.
Varaajat
Pentuja syntyy tosiaan maksimissaan neljä tai viisi.
- Kettu: n. Harmaan Aaveen Sokea Pianonvirittäjä
- Ricea: u. Harmaan Aaveen Legenda On Totta
- Kuunsirppi: n. Harmaan Aaveen Lento Vedessä
- Greywolf: n. Harmaan Aaveen Särkyneen Sydämen Hotelli
- Anna_: u. Harmaan Aaveen Varastettu Mieli
Vanhemmat
Isänä Rekiyön aikainen sijoitukseni Rekiyön Rauha ja Rakkaus alias Tuhka. Tuhka on Pehkolla asusteleva loistavien vanhempien (Kuutamon Virdis x Xeniana of Little Alaska) jälkeläinen. Tuhka on täysin terve. Se on valio valjakkoajossa, sillä on kaksi kilpailukokeen kakkostulosta ja käyttöluokan johtajaluokassa ykköstulos! Tuhka on kunnostunut muissakin lajeissa valionarvoon asti. Ulkoisesti upea rekikoira, paras tulos PU2 kera sertin.
Tämä on Tuhkan ensimmäinen ja mahdollisesti ainoa pentue.
Emänä meillä on Snow Star's Song of the Wind alias Africa. Africa on luustoltaan ja silmiltään täysin terve tuontinarttu. Africa on luonteeltaan avoin ja selkeä käyttökoira. Näyttelyissä Africa menestyy hienon rakenteensa ansiosta, sertejä on kasassa neljä! Tämän lisäksi useita EH - ja ERI-tuloksia. Lisäksi Africakin on kunnostautunut kilpailu- ja käyttökokeissa monin eri tuloksin, joista parhain lienee käyttöluokan JOH1 ja kilpailukokeen REK1.
Africa on myös suorittanut BH-kokeen hyväksytysti ja valioitunut tokossa.
Tämä on African ensimmäinen ja mahdollisesti ainoa pentue.
Varaajat
Pentuja syntyy tosiaan maksimissaan neljä tai viisi.
- Kettu: n. Harmaan Aaveen Sokea Pianonvirittäjä
- Ricea: u. Harmaan Aaveen Legenda On Totta
- Kuunsirppi: n. Harmaan Aaveen Lento Vedessä
- Greywolf: n. Harmaan Aaveen Särkyneen Sydämen Hotelli
- Anna_: u. Harmaan Aaveen Varastettu Mieli
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Siperianhuskypentuja
Pentumäärä käy hyvin mulle (: Ja löysin varastoistani hienot kuvatkin :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
- Greywolf
- Toistolla tehoa
MINÄMINÄMINÄ!
No niin, joo.:D Eli pentu tulisi Kirsikankukkaan. Kennel on kyllä ollut pystyssä melkein kolme vuotta, mutta siellä on nyt noin tyhjää, koska mulla on erittäin iso muutto vieläkin kesken, ei kannata välittää.^_^'
Koiria löytyy tällä hetkellä (kuten huomata saattaa) kaksi, eikä mulla ole ainakaan nyt suunnitelmissa enää kasvattaa tuota koiralaumaa hirveästi, joten koirien määrän puolesta pennulle kyllä löytyisi aikaa. Tuolta näkee myös millaiset sivut koiralle olisi tulossa.:)
Kisailen ahkerasti koirieni kanssa varsinkin agilityssä ja flyballissa, joten niissä uusi tulokas tulisi todennäköisesti kisailemaan myös (todennäköisesti ihan valioksi asti, flyballissa mahdollisesti tavoitellaan erityisvalion arvoa). BH-koe suoritetaan myös. Muita lajeja, jotka voisin koiran kanssa aloittaa ovat valjakkoajo (valioksi yritetään, tosin olen aika vasta tuossa kisailun aloittanut, enkä vieläkään ole varma tajusinko idean...:D On meillä tässä hyvä huskykasvattaja, joo ^^), toko ja maastoesteet, sekä näistä hupilajeista mahdollisesti koiratanssi. Muutamissa näyttelyissäkin varmasti käydään. Kaikissa en alkaisi luultavasti kuitenkaan heti kisata, vaan panostaisin aina muutamaan lajiin kerrallaan. Jonkinlaista kisanäyttöä voi urkkia täältä.
Mulla on aika paljon kuvalupia, joten en ole vielä varma, mitkä ottaisin tulevalle pennulle käyttöön, mutta Staraxin Make me happy of wolfpointin kuvat mahdollisesti.
Äh, en minä tiedä mitä muuta tähän pitäisi laittaa, niin, että kysy jos jotain jäi puuttumaan.:D Toivottavasti mulla nyt jonkinlaiset mahdollisuudet edes on se pentu saada, ettei ihan toivottomalta kuulostanut.
No niin, joo.:D Eli pentu tulisi Kirsikankukkaan. Kennel on kyllä ollut pystyssä melkein kolme vuotta, mutta siellä on nyt noin tyhjää, koska mulla on erittäin iso muutto vieläkin kesken, ei kannata välittää.^_^'
Koiria löytyy tällä hetkellä (kuten huomata saattaa) kaksi, eikä mulla ole ainakaan nyt suunnitelmissa enää kasvattaa tuota koiralaumaa hirveästi, joten koirien määrän puolesta pennulle kyllä löytyisi aikaa. Tuolta näkee myös millaiset sivut koiralle olisi tulossa.:)
Kisailen ahkerasti koirieni kanssa varsinkin agilityssä ja flyballissa, joten niissä uusi tulokas tulisi todennäköisesti kisailemaan myös (todennäköisesti ihan valioksi asti, flyballissa mahdollisesti tavoitellaan erityisvalion arvoa). BH-koe suoritetaan myös. Muita lajeja, jotka voisin koiran kanssa aloittaa ovat valjakkoajo (valioksi yritetään, tosin olen aika vasta tuossa kisailun aloittanut, enkä vieläkään ole varma tajusinko idean...:D On meillä tässä hyvä huskykasvattaja, joo ^^), toko ja maastoesteet, sekä näistä hupilajeista mahdollisesti koiratanssi. Muutamissa näyttelyissäkin varmasti käydään. Kaikissa en alkaisi luultavasti kuitenkaan heti kisata, vaan panostaisin aina muutamaan lajiin kerrallaan. Jonkinlaista kisanäyttöä voi urkkia täältä.
Mulla on aika paljon kuvalupia, joten en ole vielä varma, mitkä ottaisin tulevalle pennulle käyttöön, mutta Staraxin Make me happy of wolfpointin kuvat mahdollisesti.
Äh, en minä tiedä mitä muuta tähän pitäisi laittaa, niin, että kysy jos jotain jäi puuttumaan.:D Toivottavasti mulla nyt jonkinlaiset mahdollisuudet edes on se pentu saada, ettei ihan toivottomalta kuulostanut.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kuunsirpiltä utelisin kuvia, vaikka yv:llä. Ajattelin nimittäin, että jatkossa todellakin panostan kasvattieni ulkonäköön. (ennen kaikkea periytyvään ulkonäköön)
Greywolf, kiva että olet kiinnostunut! Kirsikankukka vaikuttaa hyvältä paikalta kasvatilleni, erittäin hienot sivut Winter Chaosin upeiden kuvien kera olet väsännyt! Koirienkin sivut näyttävät hyviltä, mutta. Tuo ainoa Kirsikankukan koira, jolla on kuvat. Koira ei edusta sitä, mihin mä kasvattamisessa pyrin. Että toivon mukaan näistä kuvista puhutaan sitten? Sen sijaan tuo kuviksi ehdottamasi koira on jo paljon parempi ja on siinä kiikunkaakun. Esimerkiksi ko. kennelin koirista Nay-La-Chee´s Vyla Ice Crystal on mielestäni kauniimpi, vaikkakin Make Me Happy Of WolfPointilla on sitä selkeämmät rakennekuvat.
Mutta loistavaa että valjakkoajoon pääsee, se onkin kisaamisen pääasia. Eikä mitään hätää, jokainen meistä on joskus ollut se untuvikko, äkkiäkös mukaan loikkaa.
Eikä lainkaan kuulostanut toivottomalta!
Greywolf, kiva että olet kiinnostunut! Kirsikankukka vaikuttaa hyvältä paikalta kasvatilleni, erittäin hienot sivut Winter Chaosin upeiden kuvien kera olet väsännyt! Koirienkin sivut näyttävät hyviltä, mutta. Tuo ainoa Kirsikankukan koira, jolla on kuvat. Koira ei edusta sitä, mihin mä kasvattamisessa pyrin. Että toivon mukaan näistä kuvista puhutaan sitten? Sen sijaan tuo kuviksi ehdottamasi koira on jo paljon parempi ja on siinä kiikunkaakun. Esimerkiksi ko. kennelin koirista Nay-La-Chee´s Vyla Ice Crystal on mielestäni kauniimpi, vaikkakin Make Me Happy Of WolfPointilla on sitä selkeämmät rakennekuvat.
Mutta loistavaa että valjakkoajoon pääsee, se onkin kisaamisen pääasia. Eikä mitään hätää, jokainen meistä on joskus ollut se untuvikko, äkkiäkös mukaan loikkaa.
Eikä lainkaan kuulostanut toivottomalta!
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 8091358466
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 1353322274
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 8620977218
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 3018319250
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 8627224562
Tällaiset olisivat tulossa, jos sulle sopii. Mulla on itsellänikin vielä samaisesta NUO-nartusta muutamia kuvia (:
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 1353322274
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 8620977218
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 3018319250
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 8627224562
Tällaiset olisivat tulossa, jos sulle sopii. Mulla on itsellänikin vielä samaisesta NUO-nartusta muutamia kuvia (:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hmm, eiköhän tuo mulle käy. Tosin vähän erinäköinen kuin vanhemmat, muttei ruma koira (edes mun silmiin ;D) ollenkaan.. Voittajasta napattu?
/Jep jep Kuunsirppi. Meinasinkin enemmän rakennetta.
/Jep jep Kuunsirppi. Meinasinkin enemmän rakennetta.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Joo, Bedarran kasvatti. Sai ERI:n (: Ja onhan sen väri pikkaisen Virdiksen väritystä muistuttava, vähän eri sävy vain : D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Kanada
- Viesti:
Jees, topick (: Voisin ehdotella nimiä tähän:
Harmaan Aaveen...
Aate Kärsiessään
Aikaisin Aamulla
Arvet Sydämessä MULLE : D
Ei mulla tuu just nyt enempää 8< Tota, oli aika turha viesti?
Harmaan Aaveen...
Aate Kärsiessään
Aikaisin Aamulla
Arvet Sydämessä MULLE : D
Ei mulla tuu just nyt enempää 8< Tota, oli aika turha viesti?
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Joo eli siis KAIKKIEN sanojen on alettava A:lla (päätin joo tällaisen haasteen ittelleni).
Mutta ton Aikaisin Aamulla laitan listaan toki.
Mutta ton Aikaisin Aamulla laitan listaan toki.
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Kuten sanoin jo viestissäni, en todellakaan ole varma mitkä kuvat pennulle ottaisin käyttöön ja kuvista tosiaan voidaan neuvotella.:) Kunhan nyt kiireessä ehdotin noita, kun ne mulle ekana tuli mieleen, mutta nyt kun katselin niin esim. Funny, Dixie tai x x, tuon tyyppisiä löytyy myös, että jos noita kansioita vielä enemmän penkoo, niin eiköhän sieltä joku silmää miellyttävä löydy.:)Rami kirjoitti:Että toivon mukaan näistä kuvista puhutaan sitten?
Ja jos se niistä kuvista tulee olemaan kiinni, niin enköhän mä voi vielä kysellä ja katsella, että saataisiin pennulle mahdollisimman sopivat kuvat.:)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Otatko vielä varauksia vastaan, vai onko pentue jo täynnä?
Mä olisin alustavasti kiinnostunut pennusta, sillä varauksella tosin, että lähetin eilen illalla viestiä huskykasvattajalle jonka kuviin mulla oli luvat aikaa sitten. Eli jos vastaus on, että saan edelleen käyttää kuvia, olisin erittäin kiinnostunut. Huskyja mulla on ollut pari kappaletta, viimeisinpänä Hukkaharjassa asustanut Halti, (vFIN TVA BH vTURW-06 vGBRW-06 vEUW-07 Snowphantom Downtown Charm) joka ilokseni löytyi tämän pentueen sukutaulusta. Tässä siis yksi syy kiinnostukseeni
Kisatuksesta sitten. Sellaisista lajeista, jotka voisi huskyllekin sopia harrastan aktiivisesti ToKoa, pelastuskoiralajeja sekä agilitya. BH-koe käytäisiin myös suorittamassa. Valjakkoajoista olen myös erittäin kiinnostunut, ja lukaisinkin nuo liiton sivut jo kertaalleen läpi. Luulen ymmärtäneeni idean, eli eiköhän sinnekin päin lähdettäisi kisaamaan. Ja varmasti apua tuohon asiaan saa ihan kysymällä, eli kyllä voisin luvata aktiivista kisausta tässäkin lajissa.
Mä olisin alustavasti kiinnostunut pennusta, sillä varauksella tosin, että lähetin eilen illalla viestiä huskykasvattajalle jonka kuviin mulla oli luvat aikaa sitten. Eli jos vastaus on, että saan edelleen käyttää kuvia, olisin erittäin kiinnostunut. Huskyja mulla on ollut pari kappaletta, viimeisinpänä Hukkaharjassa asustanut Halti, (vFIN TVA BH vTURW-06 vGBRW-06 vEUW-07 Snowphantom Downtown Charm) joka ilokseni löytyi tämän pentueen sukutaulusta. Tässä siis yksi syy kiinnostukseeni

Kisatuksesta sitten. Sellaisista lajeista, jotka voisi huskyllekin sopia harrastan aktiivisesti ToKoa, pelastuskoiralajeja sekä agilitya. BH-koe käytäisiin myös suorittamassa. Valjakkoajoista olen myös erittäin kiinnostunut, ja lukaisinkin nuo liiton sivut jo kertaalleen läpi. Luulen ymmärtäneeni idean, eli eiköhän sinnekin päin lähdettäisi kisaamaan. Ja varmasti apua tuohon asiaan saa ihan kysymällä, eli kyllä voisin luvata aktiivista kisausta tässäkin lajissa.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mulle toi Harmaan Aaven Aina Ajoissa :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Joo eli eli.
Greywolf, noi sun näyttämät kuvat <3_<3 Nyt tykästyin, siinä oli kaikki ehdotukset mun makuun. Eli sulle taitaa lähteä pentu?
Ja Anna_, kyllä tänne vielä yksi varaaja mahtuu! Meinaan pakkohan mun on sulle pentu antaa, Halti kun on sellanen opeus että että. Ja tosiaan Tuhkan äidin puoleltahan Halti tästä(kin) pentueesta tosiaan löytyy.
Ja loistavaa, että valjakkoajosta ollaan kiinnostuneita! Tosiaan neuvoa saa heti kun kysyy, mutta eiköhän tuo kisaaminen aika iisiä ole. Haastavampia ovatkin sitten nuo kisa - ja käyttökokeet jos multa (kröhöm, tuomarilta
) kysytään. Mutta siis, sullekin pentu varaukseen?
Ja Kuunsirppi. Rupesin tässä miettimään, että onkohan noi A:lla alkavat nimet ihan sairaita. Tulin vähän siihen tulokseen, että ovat ne. Mä luen juuri yhtä kirjaa, josta mielestäni saisin loistavia nimiehdotuksia. Editoin ne pikapikaa tähän alle ja varaajat saavat sitten sanoa että otetaanko A:lla alkavat vaiko tästä kirjasta napatut..
/Dodih:
Harmaan Aaveen..
- Sokea Pianonvirittäjä
- Alussa Oli Kana
- Planeetta Megaton
- Ethel
- Täydellinen Tunti
- Eternalia
- Maailmankaikkeuden Keskipiste
- Komero Portaiden Alla
- Avain Komerossa
- Jii Ja Koo / Koo Ja Jii
- Fiaskon Ulkolaidalla
- Varastettu Mieli
- Oraakkeli Nimeltä Pörrö
- Kolmetoista Huppupäistä Hahmoa
- Tervetuloa Eiliseen
- Juoksu Siirapissa
- Lento Vedessä
- Viimeisen Mahdollisuuden Salonki
- Särkyneen Sydämen Hotelli
- 360 Astetta Ja 365 Päivää
- Kaikki Vaan Kattilaan
- Kadonnut Excalibur
- Porcanella
- Legenda On Totta
Siinä jotakin, lisää saattaa tulla (en ole vielä lukenut koko kirjaa)
ps. Piilomainostus: Kannattaa todellakin lukea Uusi Eeden (by Colin Thompson)!
Greywolf, noi sun näyttämät kuvat <3_<3 Nyt tykästyin, siinä oli kaikki ehdotukset mun makuun. Eli sulle taitaa lähteä pentu?
Ja Anna_, kyllä tänne vielä yksi varaaja mahtuu! Meinaan pakkohan mun on sulle pentu antaa, Halti kun on sellanen opeus että että. Ja tosiaan Tuhkan äidin puoleltahan Halti tästä(kin) pentueesta tosiaan löytyy.
Ja loistavaa, että valjakkoajosta ollaan kiinnostuneita! Tosiaan neuvoa saa heti kun kysyy, mutta eiköhän tuo kisaaminen aika iisiä ole. Haastavampia ovatkin sitten nuo kisa - ja käyttökokeet jos multa (kröhöm, tuomarilta

Ja Kuunsirppi. Rupesin tässä miettimään, että onkohan noi A:lla alkavat nimet ihan sairaita. Tulin vähän siihen tulokseen, että ovat ne. Mä luen juuri yhtä kirjaa, josta mielestäni saisin loistavia nimiehdotuksia. Editoin ne pikapikaa tähän alle ja varaajat saavat sitten sanoa että otetaanko A:lla alkavat vaiko tästä kirjasta napatut..
/Dodih:
Harmaan Aaveen..
- Sokea Pianonvirittäjä
- Alussa Oli Kana
- Planeetta Megaton
- Ethel
- Täydellinen Tunti
- Eternalia
- Maailmankaikkeuden Keskipiste
- Komero Portaiden Alla
- Avain Komerossa
- Jii Ja Koo / Koo Ja Jii
- Fiaskon Ulkolaidalla
- Varastettu Mieli
- Oraakkeli Nimeltä Pörrö
- Kolmetoista Huppupäistä Hahmoa
- Tervetuloa Eiliseen
- Juoksu Siirapissa
- Lento Vedessä
- Viimeisen Mahdollisuuden Salonki
- Särkyneen Sydämen Hotelli
- 360 Astetta Ja 365 Päivää
- Kaikki Vaan Kattilaan
- Kadonnut Excalibur
- Porcanella
- Legenda On Totta
Siinä jotakin, lisää saattaa tulla (en ole vielä lukenut koko kirjaa)
ps. Piilomainostus: Kannattaa todellakin lukea Uusi Eeden (by Colin Thompson)!
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hienoa! :D Kyllä mulle juu ehdottomasti pentu. Sovitaan vaikka niin, että ellei noista kenneleistä kuulu mitään niin vaikka piirrän kuvat.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Jees, onnistuu hyvin!
Ja nyt kaikki kertomaan kummanlaiset nimet otetaan + nimeä mahdollisesti varaamaan + pennun sukupuoli kehiin. Kiitos.
Ja nyt kaikki kertomaan kummanlaiset nimet otetaan + nimeä mahdollisesti varaamaan + pennun sukupuoli kehiin. Kiitos.