M: n./u. landseer, s. 12.12.2008

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lansu_
Höpsö veitikka

M: n./u. landseer, s. 12.12.2008

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Tällä kertaa kaupan on N-pentueen landseerkakara, joka ei omaa kotia olekaan varauksesta huolimatta saanut. Pentu on syntynyt viime vuoden lopulla, 12. joulukuuta 2008. Sen isä on oma landseerurokseni vKTV vNW-08 vBELW-08 vMV-07 Veselý Medvedík ja emä ruotsalainen evm-narttu Vattenfalls Nejlika. Lapsosella on viisi sisarusta, joista tietoja löytyy tältä sivulta (yhdeltä tämän lisäksi puuttuu toistaiseksi sivu). Alkuperäinen varaaja kaipaili narttua, mutta minun puolestani sukupuolen voi vaihtaa urokseksi jos jotakuta uroslandseer kiinnostaa.

Nimiehdotuksia löytyy seuraavanlaisia:
  • Meripelastajan Nollatoleranssi
    Meripelastajan Nukkavieru
    Meripelastajan Nälkälakko
    Meripelastajan Nurjapuoli
    Meripelastajan Nuijajupakka
    Meripelastajan Nukkehallitus
    Meripelastajan Nummisuutari
    Meripelastajan Naskalihammas
Myös omat ehdotukset huomioidaan. Nimen tulisi kuitenkin olla N-kirjaimella alkava ja mielellään yhdyssana.

Haussa on pitkäikäinen, mielellään loppuiän kestävä ja rakastava koti. Suuria kilpailumääriä en vaadi: pari kisaa per kuukausi riittää mainiosti, mutta haluan nähdä ettei koira unohdu vain sivujen koristeeksi. Kehotan tutustumaan myyntiehtoihini ja kasvatusperiaatteisiini. Yhteydenotot alle tai sähköpostiin, joka löytyy Meripelastajan etusivulta.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Nath
Höpsö veitikka

Re: M: n./u. landseer, s. 12.12.2008

Viesti Kirjoittaja Nath »

Minulta löytyy kiinnostusta, mutta sellainen hupsu kysymys, että olisiko sinulla antaa kuvia hupelolle mukaan? :'D On ollut viime aikoina niin hiljaista tuolla kuvalupien suunnalla, etten viitsisi taas kiusata kasvattajia lupapyynnöillä ja sen jälkeen vaan rukoilla, että pliis vastatkaa nyt edes joku....

Mutta niin, vaava saisi kodin Helluvasta, ja koti olisi niin pitkäaikainen kuin minulla vain kiinnostus virtuaalikoirailuun riittää :) Ensimmäinen vuosi menisi tuon ikääntymissysteemin vuoksi vain kasvaessa ja tapojen opettelussa (eli karkeasti sanottuna tyhjänpanttina seisoskellen), ja iän karttuessa sen kanssa alettaisiin enemmän harrastamaan jotain. Kuvatilanteesta riippuen näyttelyissä käytäisiin suht.säännöllisesti, mutta käyttöpuolen lajeista ainakin vesipelastusta tultaisiin harrastamaan.
Jos tällainen systeemi vain käy ja hupelo minulle lähtisi, sukupuoli voisi olla uros ja nimenä Meripelastajan Nukkehallitus :)
Lansu_
Höpsö veitikka

Nathille lähtee ilomielin uros! Kuviani en ole viime aikoina jaellut, mutta jos tämän kerran teen poikkeuksen. :D

Ängelmäen Alfa Romeo
Ingmar von der Burg Wettin
Tuntematon uros
Yhdenkerran Alarik
Fabius Parcae Us Arsnouphis
Kaikista löytyy muistaakseni lisää kuvia.

Kysyt kuitenkin mun mielipidettäni niin todettakoon että Ängelmäen Alfa Romeo ja Yhdenkerran Alarik kuuluvat omiin lansusuosikkeihini. Ingmar von der Burg Wettin on kanssa kivannäköinen uros, mutta minulla ei valitettavasti ole tuon parempaa kuvaa siitä. Anniina S. näyttää joskus lahjoittaneen tälle virtuaalilansulle (kyseinen virtuaalikoira ei ole enää kisakentillä) kuvia kyseisestä koirasta, joten kannattaa häneltä kysellä jos kyseisen koiran kuvat kiinnostavat. Tuntematon uros on kanssa ihan ok, tosin mun makuuni jotenkin turhan voimakkaan neliömäinen. Viimoinen koira oli viime vuoden voittajassa ROP, kyseessä hollantilainen uros. Ihan nätti koira tuokin, mutta itse tykkään vähän vankemmista uroksista.

Lisäksi olen joskus tämmösen kuvat lansu-uroksesta:
http://i6.photobucket.com/albums/y208/l ... iirros.jpg
Nath
Höpsö veitikka

^
Iso kiitos tuosta poikkeuksesta! :D
Omiinkin silmiini Ängelmäen Alfa Romeo sekä Yhdenkerran Alarik erottuivat edukseen noista koirista. Alfa Romeossa vain jäi mietityttämään tuo selkä, kun minusta uros on ihan hilpun takakorkea. Hmm, lähtisivätkö mulle siis Alarikin kuvat? Näyttelypuolelle tosin päästäisiin kisaamaan koiran ollessa NUO-ikäinen, mutta sitä odotellessa :D Ellen sitten uhkarohkeuttani yritä etsiä netin syövereistä koiran pentukuvia ja saada niihin lupia.

Sivut yritän saada kasattua tänään :)
Lansu_
Höpsö veitikka

Sulle lähtee siis Meripelastajan Nukkehallitus Yhdenkerran Alarikin kuvilla!

Tässä vielä muutama kuva lisää:
Toinen rakennekuva
Liikekuva sivulta
Pääkuva edestä
Pään sivuprofiili
Ihan saat oman valinnan mukaan käyttää tai olla käyttämättä.
Nath
Höpsö veitikka

^
Otinkin nuo kaikki käyttöön, kun tuo koira on niin luttana noissa <3_<3

Meripelastajan Nukkehallitus, kutsumanimeltään Keith : ) Näyttelyihin aikaisintaan ensi vuoden maaliskuussa ja vepeen aikaisintaan tämän vuoden joulukuussa.
Lansu_
Höpsö veitikka

Sillä tosiaan on syötävän suloiset ilmeet, niinkuin lansuilla yleensä. &.&

Kiitos sivuista, näyttävät hyviltä! Kuvien copyiksi voisit merkitä Hanna Lintunen ja linkittää vaikka Valkohammas.netin.

Lähettelen itse pennut VFCI:n rekisteriin kunhan saan Mykhalta Nokkapokan osoitteen. Ilmoittelen sitten rekisterinumeroita. :)
Vastaa Viestiin