Ratapihan L: SIPERIANHUSKY -- lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Ratapihan L: SIPERIANHUSKY -- lukkoon

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

SYNTYNEET 11.03.2009

Üubertsuuberkyybertuplaextraharvinaisuuksia tulossa maaliskuun keskivaiheille...

(Kasvatus-sivu)

Äitihommissa toimii ensimmäistä kertaa Wiua Hoarmûrath Ice King, tutummin Taiga. Energisyytensä ja tarkkaavaisuutensa vuoksi se on hyppinyt itsensä agilityvalioksi, miellyttämishalu on ollut vaikuttamassa tokossa (4 x I-palkinto) ja sen yhteistyökyky, kestävyys ja toimintavalmius antavat sille mahdollisuuden loistaa valjakossa (80rp.), ei tosin johtajan hommissa. Yksin se myös pärjää valjakossa. Näyttelyissä ollaan myös lukuisat kerrat käyty, muttei kovin parhain tuloksin pärjätty. Kreikan voittaja se oli vuonna 2007, mutta muuten on tullut pääasiassa EH:ta. Käyttäytymiskoe on läpäisty.

Isänä on evm. uros Epiqua Arctic Fresh.

ASTUTUS: 05.03.2009
SYNTYMÄVIIKKO: 11
SYNTYNEET: 11.03.2009

MYYNTIEHDOT

1. Mahdollisista muutoksista (esimerkiksi osoitteen muuttuminen, kasvatin myynti) pitää ilmoittaa minulle.
2. Kuulumisia ei ole pakko ilmoitella, mutta esimerkiksi jos olet teettämässä kasvatilla pentueita tai muuta tärkeää, niin sellaisesta minulle täytyy ehdottomasti ilmoittaa, joko sähköpostiin tai vieraskirjaan.
3. Kasvatin sivuilla täytyy ilmoittaa tärkeät tiedot, esimerkiksi nimi, syntymäaika ja kasvattaja (miel. linkitettynä Ratapihan etusivulle) ynnä muut sellaiset eikä niitä saa muuttaa (paitsi kutsumanimeä jos kasvatti myydään)
4. Kasvatilla täytyy kisata virallisissa kisoissa.
5. Jos kasvatti unohtuu/sivuja ei päivitetä/ei kisata tai muuta mitä tahansa myyntiehdoista poikkeavaa tapahtuu, minulla on kasvattajana täysi oikeus ottaa kasvatti takaisin itselleni tai myydä se eteenpäin.

VARAAJAT (4/4)

Varaajia täytyy olla väh. 2, jotta pentue syntyy. Jos joku haluaa sijoitusnartun (jonka tästä pentueesta miel. antaisin), ilmoittakoon jotenkin minulle, niin jutellaan miten kumpikin kisauttaa ym. oleellisia asioita.
Vahvista varauksesi vasta sitten, kun olet 100% varma, että pennun otat!

Rekisteröin kaikki pennut kunhan pentue syntyy, joten ilmoitathan pennun värin minulle!

n. vveera, Ratapihan, Ratapihan Lost in Hollywood "Nita", väri: harmaa-ruskea-valkoinen, vahvistus: kyllä
u. Hasse, Arctic Line, Ratapihan Let Me Know "Mocca", väri: harmaa-valkoinen, vahvistus: kyllä
SIJOITUS: n. Milja, Sudenyön, Ratapihan Lies "Tilli", väri: harmaa-valkoinen, vahvistus: kyllä

NIMET

UUSI: R. Let us prey
UUSI: R. Loveshine
UUSI: R. Looks that kill
UUSI: R. Live wire
UUSI: R. Lying from you
UUSI: R. Lonely Day
UUSI: R. Lost in Hollywood -> vveeralle
UUSI: R. Legend of Zelda
R. Look at your game
R. Live and let die
R. Locomotive
R. Letterbomb
R. Longview
R. Like a rat does cheese
R. Lonely is the hunter
R. Love's a deadly weapon
R. Little Caesar
R. Love's a slap in the face
R. Let me go rock n' roll
R. Love gun
R. Lick it up
R. Let me know -> Hasselle
R. Ladies room
R. Larger than life
R. Living in sin
R. Last to know
R. Little things
R. Lies -> Miljalle
R. Lowrider
R. Love and luxury
R. Long Away
R. Lazing on a sunday afternoon
R. Lily of the valley

SINULLEKKO PENTU?

Kerro minne menisi, uros vai narttu, mahd. kuvat + väri, kisautus, mahd. jälkeläiset ym. oleelliset asiat.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Milja
Vuohenruokaa

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY

Viesti Kirjoittaja Milja »

Ärgh! Et sitten parempaan saumaan tätä saanut laitettua ;) Kiinnostaisi todella paljon Ratapihalainen Sydenyöhön, mutta jos suomenpystykorvien kasvatuksenkin alottaisin pienimuotoisesti, niin sitten aikaa jäisi vähemmän.. Tosin mitä enemmän porukkaa, sitä helpompi kisata. Katsotaan, tulen ilmottelemaan tänne piakkoin, jos olen vielä kiinnostunut, ja jos pennun uskaltaisit minulle luovuttaa :) Laitan sitten myös tietysti paljon enemmän informaatiota tulevasta kodista, kun olen saanut päätökseni tehtyä.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Voi ei, tekisi hirmuisesti mieli yhtä Ratapihalaista Lumikirsuun, mut just nyt kyllä ei onnistu. Koiria muutenkin jo vähän liikaa, ei enää mahdu mukaan. Vitsit kun harmittaa.. Mutta täytyypi kysellä sitten myöhemmin :D
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Milja: totta kai sulle Ratapihalaisen antaisin, vaikutat hyvältä haskikasvattajalta ja sulla on hyvät periaatteet niiden kasvattamisessa. :) Mut palaillaan, jos oot kiinnostunut!

Sekhmet: HÖPÖN LÖPÖN aika ei lopu ikinä kesken, ota vaikka sijoitusnarttu ni kisaillaan puoliks tai jotenkiii. :D

edit/ milja, lähettelen sulle yksäriä.

Milja
Vuohenruokaa

Oikeastaan tulin siihen tulokseen, että voisin nyt sitten ottaa sen huskykakaran. Sukupuolta vielä mietin tässä, mutta jollei Sekhmetiä haittaisi (jos siis hän päätyy pennun ottamaan), niin mä voisin ottaa sijoituspennun.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Miekin kiinnostunut! Tosin kirjottelen sen pidemmän myntipuheen, kunhan saan laitettuu ton haskikennelin pystyyn, ku tulin siihen tulokseen et siirrän haskit syksystä pois, uudelle kasvattaja nimelle. Mut kisanäyttöö voin jo antaa ja tietty mulla lukee kaikki huskyistä syksyssä vielä. Eli kisanäyttööpi vaikka tässä.
Laittelen sit sen uuden kennelin linkkiä, kunhan saan nyt sen pystyyn, mut jos en ennen pennun syntymistä saa kenneliä pystyyn niin se asuisi pikkaisen aikaa täällä. Saisi elin-ikäsen kodin multa, ja pentu suunnitelmia olisi pikkaisen, voisin ottaa uroksen jolla voisin astuttaa joskus tulevaisuudessa jonkun kennelin nartuista.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

^ Pistän sulle varauksen. :)

edit/ vähän tilannetta kyselisin. Vahvistuksia ym ym. kuvia ja värejä ilmoittelisitteko?

Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - Milja, Hasse, Rami?

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Kieltämättä sijoituspentu olis houkuttava ajatus, mutta yritän pitää itteni kurissa :D. Mutta seuraavasta Ratikkapentueesta sitten voisi asia olla ajankohtainen, etenkin sijoituspennun osalta. Että palaillaan silloin ;)
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

^ Juu, pistän takaraivooni, että sulle voisi sitten tarjoitta sijoituskotia. :) Suunnitelmia mulla ei hirveesti seuraavalle pentueelle ole, riippuu tietysti annanko edes siitä pentueesta sijoitukseen. Jos seuraava Ratikan pentue on tolta tämän pentueen sijoitusnartulta, niin aika varmasti annan sijoitukseen, riippuu käytänkö tota mun ottamaani vielä jalostukseen. Kolmantena emävaihtoehtona on mulla tällä hetkellä Ratapihan Kiirivä Kutsu "Iiris", jonka pentue on varmaankin vielä ajankohtaisempi. En tiedä annanko sitten sen pennuista sijoitukseen... Monimutkaista. :D

edit/ ok Milja. :)

Milja
Vuohenruokaa

Juu, minulle tosiaan se sijoitusnarttupupelo, ja vahvistan varauksen!
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Luoja nää huskyt menee niin nopeasti! Jos joku ei vahvista niin sano, täällä on yksi haluaja (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

^ Niinhän nää näkyy. :D Joo, ilmoittelen jos joku peruu. :)

Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

Viivi kirjoitti:Luoja nää huskyt menee niin nopeasti! Jos joku ei vahvista niin sano, täällä on yksi haluaja (:
Hmm, meitsi vois perua. Mulla ei tosiaan ole mitään kiirettä saada nyt uutta pentua ja haluan ottaa pennun vasta kun se saa itseäni ( ja kasvattajaa siinä sivussa) tyydyttävää kisautusta.
Eli mitäs vveera sanoo? Entä Viivi?
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Itse kiinnostuin välittömästi, muutenkin näin monen huskyttoman vuoden jälkeen olisi kiva saada joku viereen. Narttuhan siitä tulisi ja menisi Moonlace'siin (profiilin linkistä pääsee, en jaksa linkittää) hyvää kotiin ja kisautettavaksi. Yritän kisata mahdollisimman paljon, eniten näissä vetokisoissa mutta muutakin totta kai mennään läpi. Kuvista sen verran että minulla on parista paikasta luvat mutta toki näytän sinulle eka ne mutta jos sinulta löytyisi jotain niin mielelläni niitä käyttäisin! Jajaja, nimiehdotuksia on paljon mutta sopiiko nartulle Ratapihan Letterbomb tai Ratapihan Lick it up.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Ok Rami. :<

Juu Viivi, pistän sulle narttusein! :D Noi nimet sopii, ilmoita sitten kunhan tiiät kumman/minkä nimen otat, kuvat ym.

Vastaa Viestiin