Walker Street

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Reetta
Kanada

Walker Street

Viesti Kirjoittaja Reetta »

WALKER STREET

" Vilkas katu Houstonin sydämessä tarjoaa lähes rajattomat puitteet hauskanpidolle, on niin hämärien sivukujien epämääräisiä baareja, äänekkäitä pelihalleja, täpötäysiä ostoskeskuksia kuin perinteikkäitä viihtyisiä kahviloitakin. On räikeää nuorisoa ja mitäänsanomattomia aikuisia, jotka hiippailevat kodin ja työpaikan väliä siistissä puvussa. Tämä roolipeli kuitenkin painottuu koko kaupungin sijasta yhdelle kadulle, Walker Streetille, ja sen varrella sijaitsevaan kerrostaloon, joka pitää sisällään paljon muutakin kuin hiljaisia ihmisiä. On lintuja muistuttavia punkkareita, hiljaisia tyttöressuja, syötävän suloinen talonmies ja kaikesta valittava vanha nainen. "

Pelin tapahtumat sijoittuu Walker Street'in ympäristöön ja sen varrella olevaan kerrostaloon, jossa pelin hahmot asuvat. Sinun käsissäsi on tuleeko hahmostasi sitoutumiskammoinen juoppo, työnarkomaani vai kuudetta lastaan odottava nainen. Alkaako hän kenties seurustella jonkun muun talon asukkaan kanssa tai päätyykö hän jopa naimisiin?

Ajatus omasta nuoriin aikuisiin keskittyvästä roolipelistä oli jo pitkään pyörinyt mielessäni, nyt päätin vihdoin toteuttaa ajatukseni Radicalin kanssa. Pelin suositusikäraja on +13-vuotta, esiintyy K15/16 materiaalia.
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Walker Street

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Ihana juoni, tällästä ropea oon haeskellutkin pitemmän aikaa! Jos keksin hyvän inspiksen hahmolle, niin harkitsen liittymistä.
Saara
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Saara »

Mua harmittaa kun kaikissa roolipeleissä tuo foorumi systeemi on tuommonen tyhmä : < eli kaikilla paikoilla ( käytävä, baari.. ) on eri topick. Pelittäminen on paljon monimutkasempaa.

Eli jos joku tekisi mulle semmonen ropen, missä pelailtas kokoajan samassa töpössä ni ois mukana. :cool:
Harmittaa, kun tämäkin kuulostaisi varsin mielenkiintoiselta. :s
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

oivitsi, TÄLLÄSTÄ mä oon just halunnut! kunnon ihmisropeja (tai siis niitä joihin itse haluaisin osallistua) on niin kovin vähän, mutta voisinpa ehkä tänne jopa liittyä! katsotaan nyt, saanko jonkun hienon inspin hahmoa varten.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Reetta-peipi lähti, niin viestitän täällä osittain toisen omistajan (Radical.) sanomaa: Eli olisi mahdollista tehdä myös "Yleinen käytävällä pelitys" -tyylisen topicin, jos ei ole näitä "sovittuja pelejä" =)
olin kerran herranterttu
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

mä innostuin tuosta roolipelistä. :D ja kun ei kuollutkaan ole, niin lähden tästä hahmoa tekemään. :D

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Joillakin kun kuvien yhteydessä lukee että "Kuva on luvallinen", niin miten te varmistatte sen luvallisuuden? Mietin että jos tuonne vaikkapas liittyisi, mutta mistä kuvat?
you know what i like about people?
their dogs
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mäkin saattaisin ekaa kertaa elämässäni liittyä roolipeliin, monta kertaa ollut mietteissä mutta ei ole osunut sopivia kohdalle :D Mullakin vain huolenaiheena kuvat, mistä mä sellaiset revin? Jaah, totanoin, kiehtoisi tehdä vaikkapa seuraavanlainen hahmo, meksikosta saapunut laiton siirtolaisteinipoika joka punkkaa rappukäytävissä, olisko sellainen mahdollinen tähän peliin vai täytyykö ehdottomasti asua kunnolla siinä talossa? Mulle tulee tästä mieleen pihlajakatu... :lol:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

^ ja ^^ Flickristä löytyy ainakin varmaan jotain kuvia, joita voi luvallisesti käyttää tälläisessä tarkoituksessa?
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Paha vaan kun mä en ymmärrä yhtään mitää niistä niitten merkinnöistä, että mitä saan ja mitä en saa käyttää :lol:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Sikko kirjoitti:Joillakin kun kuvien yhteydessä lukee että "Kuva on luvallinen", niin miten te varmistatte sen luvallisuuden? Mietin että jos tuonne vaikkapas liittyisi, mutta mistä kuvat?
Sivuilla lukeekin, että emme vastaa pelaajien hahmojen kuvien laillisuudesta. Omille hahmoilleni olen merkannut aina sivun loppuun mistä kuva on otettu.

Itse käytän DeviantArtista kuvia jotka ovat Creative Commonsin alaisia (tunnistaa CC merkistää ja pitkästä sepustuksesta kuvan alla), myös mion mainitsemasta Flickr.comista löytyy paljon vapaasti käytettäviä kuvia. Tällä sivulla kun etsii löytyy pelkästään kuvia, joita saa vapaasti käyttää kunhan mainitsee kuvan ottajan nimen.
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Tackar! :) Minä kun yleensä pelailen roolipeleissä, joissa ei ole kuvia ollenkaan tai kuvat on piirretty.

Sain loisto hahmoideankin kaiken lisäksi!
you know what i like about people?
their dogs
Vastaa Viestiin