M: u/n. newfoundlandinkoira, s. 20.12.2008

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Lansu_
Höpsö veitikka

M: u/n. newfoundlandinkoira, s. 20.12.2008

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Koska Meripelastajan O-pentueen yhdestä varaajasta ei ole kuulunut enää mitään, lähtee hänen pentunsa nyt myyntiin. Kyseessä on siis hienosta yhdistelmästä vFIN vSWE vN vGBR vLT vKRE & vKANS MVA vDKW-08 vSWEW-08 vNW-08 vGBRW-07 vBELW-07 Agetton Ajasta Ikuisuuteen & Lord McGreedy (evm) syntynyt nöffipentu. Pentueeseen syntyi viisi pentua, joista yksi on nyt kaupan. Varaaja puhui nartusta, mutta ei ehtinyt päättää nimeä joten koiran sukupuolen voi vaihtaa vapaasti urokseksi jos joku nöffiurosta kaipailee.

Mahdollisia nimivaihtoehtoja kiinnostuneelle on tässä:
  • Meripelastajan Ohikulkija
    Meripelastajan Ojankaivaja
    Meripelastajan Olkinukke
    Meripelastajan Onnenonkija
    Meripelastajan Oppipoika
    Meripelastajan Oravanpyörä
    Meripelastajan Orjantappura
Myös omat ideat ovat sallittuja (mun hyväksyntäni kautta toki).

Lisää tietoa sisaruksista, vanhemmista ja pentueesta löytyy Meripelastajan O-pentueen sivuilta.

Haussa on pitkäikäinen, mielellään loppuiän kestävä ja rakastava koti. Suuria kilpailumääriä en vaadi: pari kisaa per kuukausi riittää mainiosti, mutta haluan nähdä ettei koira unohdu vain sivujen koristeeksi. Kehotan tutustumaan myyntiehtoihini ja kasvatusperiaatteisiini. Yhteydenotot alle tai sähköpostiin, joka löytyy Meripelastajan etusivulta.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
emy
Alkupalat

Re: M: u/n. newfoundlandinkoira, s. 20.12.2008

Viesti Kirjoittaja emy »

Oi nöffit :D Mä ottaisin oppipoijan jos saisi sen kennun joskus valmiiks :D<mietin vielä,tuskin ees annat mulle :D
Taukoilee taukoamatta :D
Lansu_
Höpsö veitikka

emy kirjoitti:Oi nöffit :D Mä ottaisin oppipoijan jos saisi sen kennun joskus valmiiks :D<mietin vielä,tuskin ees annat mulle :D
Kaikki kiinnostuksensa ilmaisseet ovat ehdottomasti harkinnassa. Jos kiinnostut vielä enemmän niin kerro ihmeessä vähän lisää itsestäsi ja kennelistäsi! :)
Zandie
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Zandie »

Voi vitsi, tämä kiinnostaisi nyt hirmuisesti. En uskalla vielä luvata mitään, täytyy miettiä nyt ainakin yön yli. Olisi kyllä kiva saada nöffi kahden tanskandogin seuraksi. Ajattelin pivikoa, ainakin jos en löydä valokuvia tähän hätään. Ilmoitin nyt ainakin että olisin kiinnostunut, vaikka en ihan vielä osaa varmaksi sanoa mitään. :)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
Lansu_
Höpsö veitikka

Zandiekin ehdottomasti mukana laskuissa! Kiva saada Meripelastajia niin PIVIKO-puolelle kuin valokuvallistenkin joukkoon. Ilmoitelehan kun osaat varmempana sanoa. :)
nica
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja nica »

Heippa!
Minulla olisi uusi talli avautumassa, joka sivutoimena kasvattaa nöffejä. Sivut eivät ole vielä valmiita, mutta yksi koira on jo valmiina ja kisojakin kalenterista löytyy Northern Girl. Homaathan, että hion vielä sivuja jonkin verran.

Kaipailisin tuolle tytölle nuorta urosta. Tästä syystä olisin kiinnostunut ostamaan sinulta uroksen nöffipennun. Tulevaisuus pennulla olisi suurin piirtein tälläinen:

- näyttelyistä vähintään HYVÄ -palkinto
- VePe :ssä tähdätään Valion -arvoon, kilpaillaan säännöllisesti
- Pelastuskoiraksi tähdätään
- Kun VePe Valioksi tai pelastuskoiraksi pääsee, rekisteröidään ja ilmoitetaan joka paikkaan jalostusurokseksi

Aion käyttää jalostuksessa vain oikeasti hyviä koiria, jotka ovat painottuneita pelastuslajeihin.
manna
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja manna »

ähh, mun tekis niin mieli nöffiä Colourfuliin, kun jotain pelastuskoiraa oon jo pidemmän aikaa haikaillut. Ja vielä Meripelastajan kasvatti, mun on pakko laittaa tähän hakemusta jossain vaiheessa :D

// no niin eli tämä nuori herra (uroksen olisin siis ottamassa mikäli mulle pentu tulee) muuttaisi Colourfuliin, yhden flatin ja kultaisennoutajan seuraksi. Kuten jo mainitsin ylempänä koiran kanssa painotettaisiin pelastuslajeihin, etenkin vepeen. Tavoitteena olis saada vesipelastusvalion arvo ja pelastuskoiraksi tähdättäisiin myös. Sivu- ja kisanäyttönä mulla on tarjota vaikka Allu, mutta kisakalenteri on päivittämättä. Kuvia mulla ei valitettavasti ole ainakaan vielä. :s varsinaista näyttelykoiraa tästä ei tulisi, panostan enemmän käyttölajeihin. Tietysti muutamassa kehässä käytäisiin pyörähtämässä ja saa nyt nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ehkä joskus saattaisin yhden pentueen teettää mutta saa nyt nähdä. <:
  • elämä vie, elämä tuo
      • ensin kädestä syö, sit sielusta juo
[/size]
Lansu_
Höpsö veitikka

nican tarjous kuulostaa lupaavalta, harkintaan siis. Katson josko manna saa väsättyä hakemusta ja mietin sen jälkeen kummalle koiran luovutan. Mikäli manna ei jostain syystä tarjousta teekään niin siinä tapauksessa pentu menee nicalle. :)

Edit / Te teette tän vaikeeksi. :D Pohdinnan jälkeen päädyn kuitenkin luovuttamaan nöffiuroksen nyt mannalle, koska tiedän hänestä jo ennestään hivenen enemmän. Sivuja toivoisin saavani tietenkin mahdollisimman pian, mutta viimeistään kuukauden päästä. Nimen voisit päättää ja antaa tietooni vaikka heti.

Jos nica on vielä myöhemmin kiinnostunut niin kannattaa seuraulla Meripelastajan tilannetta. Mulla on nimittäin mukavasti kisannut nöffiuros, vFIN vSWE vN vGBR vLT vKRE & vKANS MVA vDKW-08 vNW-08 MV-07 vSWEW-08 RH-F B Typhoon's Ruffle Ruff, jolle olisi tarkoitus saada jossain vaiheessa jälkeläisiä. Yksi mahdollisuus on teettää urokselle evm-nartun kanssa pennut, mutta mikäli itse olet jossain vaiheessa teettämässä Nooralle pentuja niin Ruffe voi tarjoutua isäksi. :)
manna
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja manna »

Mukava juttu että pentu lähtee mulle, sivuja alan tekemään heti ja nimeksi ottaisin Meripelastajan Onnenonkijan. <:

// täältä löytyy Meripelastajan Onnenonnkija alias Konna. <: kuvia en ole vielä löytänyt mutta koitan etsiskellä jostakin!
  • elämä vie, elämä tuo
      • ensin kädestä syö, sit sielusta juo
[/size]
Lansu_
Höpsö veitikka

Kiitoksia sivuista! Laittelenkin huomenissa VFCI:n rekisteriin pentujen tietoja kun kerran kaikkien sivut on nyt tiedossa. :) Rekisterinumerot laitan sitten yksityisviestillä kaikille O-pentueen koiran omistajille.
Vastaa Viestiin