She burns like the sun
And I can't look away
And she'll burn our horizons make no mistake
Come let the truth be shared
No-one ever dared
To break these endless lies
Secretly she cries
Siinä oli pieni pätkä Musen hienosta kappaleesta Sunburn, jonka nimeä upouusi novascotiannoutajia pienimuotoisesti kasvattava kennel ylpeästi kantaa! Astu siis sisään ja kerro rohkeasti mielipiteesi :) Otan enemmän kuin mielelläni kaikenlaista rakentavaa palautetta vastaan. Jos olet tolleri-ihmisiä ja sellaisen omistat / kasvatat niitä täällä virtuaalimaailmassa, niin ilmoitapa ihmeessä niin lisäilen linkkeihin.
Kennel Sunburn's - novascotiannoutajat
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Kennel Sunburn's - novascotiannoutajat
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
sigma
- Nakkisotilas
Re: Kennel Sunburn's - novascotiannoutajat
Voi että mie rakastan tuota ulkoasua. <3_<3
Ei tällä hetkellä mitään fiksua ja rakentavaa, ehkä myöhemmin. :D
Ei tällä hetkellä mitään fiksua ja rakentavaa, ehkä myöhemmin. :D
-
Mirzu
- Syvällistä
Sanoisinko että jee, lisää tollerikasvattajia! Sunburn's on ihan jees nimi, en erityisemmin siihen ihastunut, mutta tollerithan se tuo mieleen, en tiedä kuitenkaan mistä kumman syystä. Kasvatusrotu kuuluu lemppareihini, ja senhän saattoi päätelläkin ensimmäisestä lauseesta.
Ulkoasu on mukavan yksinkertainen ja siinä on lämpimät, novascottareihin sopivat värit. Jotenki tuosta laysta tulee mieleen heti Kirsin tekeleet, en tiedä onko tuon tehnyt, mutta silti.. aivan Kirsin tyylinen! ;D Sivupalkki sopii tuohon, ja sinne on näköjääs sijoitettu sitten päivitykset, hjuva juttu. Ton otsikon alla oleva tausta on muuten tosi kaunis, ellen sitä tässä jo sanonut. Een tainnu sanoo. Tietoa-sivulla tekijänoikeudet, linkit ja näin, niistä ei sitten sen enempää. Ehkä vois käydä nytten kattomassa Sunburn'sin toltsuja, eiks je? Oh, oletko sä ite piirtäny noiden kahden novascotiannoutajan kuvat? On muuten hienoja, muuta en osaa sanoa. Koirien sivut ovat siistit, onnea ja menestystä kaikille koirillesi. Toiminta- ja kasvatus-osioissa on omat tietonsa kyseisistä asioista, ja kasvatuksesta on muuten todella paljon sitä tietoa myös! Osaisimpa mäkin kirjoittaa noin selviä ja pitkiä, mutta enhän minä tuommoseen jaksa ryhtyä, laiska kun oon.
Sunburn's on upea tollerikenneli, muuta en siitä silti saanut irti. Toivottavasti tääkin kävi nyt, jossain vaiheessa saatan sitten lisäillä, jos muuta sanomista löydän. :')
Ulkoasu on mukavan yksinkertainen ja siinä on lämpimät, novascottareihin sopivat värit. Jotenki tuosta laysta tulee mieleen heti Kirsin tekeleet, en tiedä onko tuon tehnyt, mutta silti.. aivan Kirsin tyylinen! ;D Sivupalkki sopii tuohon, ja sinne on näköjääs sijoitettu sitten päivitykset, hjuva juttu. Ton otsikon alla oleva tausta on muuten tosi kaunis, ellen sitä tässä jo sanonut. Een tainnu sanoo. Tietoa-sivulla tekijänoikeudet, linkit ja näin, niistä ei sitten sen enempää. Ehkä vois käydä nytten kattomassa Sunburn'sin toltsuja, eiks je? Oh, oletko sä ite piirtäny noiden kahden novascotiannoutajan kuvat? On muuten hienoja, muuta en osaa sanoa. Koirien sivut ovat siistit, onnea ja menestystä kaikille koirillesi. Toiminta- ja kasvatus-osioissa on omat tietonsa kyseisistä asioista, ja kasvatuksesta on muuten todella paljon sitä tietoa myös! Osaisimpa mäkin kirjoittaa noin selviä ja pitkiä, mutta enhän minä tuommoseen jaksa ryhtyä, laiska kun oon.
Sunburn's on upea tollerikenneli, muuta en siitä silti saanut irti. Toivottavasti tääkin kävi nyt, jossain vaiheessa saatan sitten lisäillä, jos muuta sanomista löydän. :')
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Kiitos sigma ja Mirzu! Ja kyllä, tuosta mahtavasta ulkoasusta kuuluu kiitos kokonaan Kirsille :D Tollojen kuvat olen tosiaan piirrellyt itse, mukavaa jos miellyttävät silmää (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset