syntyneet - voi lukottaa : )

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Satu
Lassien tassuhiki

syntyneet - voi lukottaa : )

Viesti Kirjoittaja Satu »

Nyt voisi olla aika myrrhan ensimmäiselle pentueelle ja rotunahan on keskikokoinen villakoira. Tällä hetkellähän tilanne on se, että keskikokoisia villakoiria on vain myrrhassa ja olisi kiva saada näin mahtavan rodun kantaa kasvatettua. Pentujen väri voi olla mikä tahansa ja on mahdollista, että joku niistä jää kääpiöksi, mutta toiveena olisi, että kaikki pennut olisivat keskikokoisia.

VANHEMMAT
Isä on BH vKTV VFIN TVA, VAVA, vBEL & SWE & KRE & FIN MVA Harmaajouhen T'n Lumoissa, tutummin Teemu. Se on Oskaria selvästikin vanhempi ja saanut huomattavasti enemmän tuloksia. Teemu on pärjännyt myös hyvin näyttelyissä, mutta on nyt Oskarin tultua alkanut jäädä sen taakse. Tuloksien perusteella Teemu olisi parempi vaihtoehto isäksi, mutta pentujen ajateltiin nyt antaa teille useampia vaihtoehtoja. :--DD

Pentueen emäksi ollaan kaavailtu BH*Caniche A'Classic, eli Clara. Keskikokoiseksi kääpiöstä kasvaneella tytöllä on taustallaan todella mahtava suku. Näyttelyistä se on saanut ERIä, muttei toistaiseksi yhtään SERTiä johtuen siitä, että rodussa on tällä hetkellä vain neljä edustajaa. Tuloksia muista lajeista ei ole suuremmin, mutta meidän mielestämme Clara oli myrrhan kahdesta nartusta se potentiaalisempi.
*vahvistamaton

MITÄ JA MILLOIN?
Otamme neljä varausta, eli pentuja voi syntyä enintään viisi. Edellytämme, että pennun ostaja kisaa koiransa kanssa näyttelyden lisäksi ainakin yhdessä muussa lajissa. Toivomme myös kuulevamme kasvattiemme kuulumisia edes joskus. Jos tulevaisuudessa aiot käyttää kasvattiamme jalostukseen, olisi toiveena, että ottaisit meihin ensin yhteyttä. Ja varausviestissä voisit kertoa jotain kennelistä, minne pentu tulisi ja antaa jonkinlaista sivunäyttöä.

// PENNUT SYNTYNEET, EI ENÄÄ VARAUKSIA.

VARAUKSET
1. satu ja enppu, uros, Healthy Sick Bastard of myrrha
2. kristel, narttu, Pompadour of myrrha
3. jannsu, uros, Monkey Cage of myrrha
4. Wolfie, narttu, Ammonite of myrrha
jannu
Kanada

Re: Villavia vauvoja myrrhaan

Viesti Kirjoittaja jannu »

mua vois sinälläsä kiinnostaa tämmönen puudelsson. Se tulis kumminkin ehkä näyttelykoiraks, joten tartteisin jotkut tosi kivat kuvat teiltä. :'D Käyttölajeista nyt suoritettais bh, ja sitten tokoa jne. Jos teillä on jotkut tosi kivat narttu kuvat, nii voisin ottaa tämmösen pikkusen. Mut pitää kattoo vähä tarkemmin parempana ajankohtana kumminkin vielä.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

No minä voin ainakin vakuuttaa että kisaamista jannsun puudelipennulle tulis ja mun puolesta jannsulle laitetaankin pentu, jos vaan kuvat löytyy ja on varmasti villasta kiinnostunu :'DD kun toi alkulausahdus 'sinällänsä' vähän on eivakuuttava, mutta jos nyt kiinnostuksen villaan saa niin mikäettei. kuitenkin tähän pentueeseen on kai vielä aikaa ja kun isäehdokaskin pitää vielä päättää, niin aikaa on miettiä ja näin. Mut tietysti on myös sitten satunkin päätettävissä lähtiskö pentu jannikalle, mutta mun puolesta kyllä.

ja tosiaan sit teidän päätettävissä toi isukki, et eikunvaan ääniä kehiin :p
Satu
Lassien tassuhiki

Laitoin jannsulle alustavan varauksen.

Eikö ketään oikeasti kiinnosta puudelilapsi? o_o"
Kristel
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Villavia lapsosia kevääksi myrrhaan

Viesti Kirjoittaja Kristel »

Minua kiinnostaisi ottaa puudelivauva Fujitsunkenneliin. Sillä kisattaisiin näyttelyissä ja muissakin lajeissa varmaankin tulee käytyä :) Narttu kiinnostaisi enemmän ja mustalle olisi kuvat olemassa. Kisanäyttöä löytyy täältä. Välillä oli pientä taukoa, sillä muut jutut veivät enemmän aikaa, mutta yritän kisailla senverran kuin voin.
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
Satu
Lassien tassuhiki

Eiköhän sulle Kristel lähde pentu. Ihan uteliaisuuttani, millaiset kuvat sulla olisi?
Kristel
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kristel »

Lähetin yksärillä :)
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa

Ja teemulla sitten jatku titteli rivistö, tälläkertaa sitten näyttelypuolelta. (BH vKTV VFIN TVA vBEL & SWE & KRE & FIN MVA vKREW-08 vBELV-08) ja itse asiakin olis. :'D

Eli jannsu on nyt sit päättäny että se ottaa puudelin tästä pentueesta. mustan uroksen kuvat siltä löytyy, eli nyt voi ottaa ton kysymysmerkin perästä pois ja laittaa uroksen sinne tilalle. :')
jannu
Kanada

Mulla on sivut jo sitten valmiina, ja teemu isäks sitten! :') Nimiäkin kehiin, ja syntymäpäivä mahdollisimman lähelle - tahdon jo kisakentille.
Satu
Lassien tassuhiki

Re: Myrhhan villavat Monoral-lapset - NIMET!

Nimet ovat esillä. Olin nyt julma diktaattori ja tässä iltaväsyneenä keksin äkkiä pentueelle teeman.

Päätin tässä samalla, että pentue tulee syntymään ensi maanantaina eli 16.02.09.
Sivut valmiiksi viimeistään viikkoa syntymän jälkeen.
jannu
Kanada

Monkey Cage of myrrha - onko toi cage mahdollista vaihtaa joksikin muuks sanaks?
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Myrhhan villavat Monoral-lapset 16.02.09 - KRISTEL!

Ja nyt myös sitten teemun tittelirivistön jatkoks VAVA, eli teemusta tuli nyt agivaliokin (:
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joooh, no mua tallanen keskarilapsonen saattaisi kiinnostaakkin vaikkei kasvatusrotuuni kuulukkaan ;)

Eli Wolfeye's nimiseen kenneliin olisi pentu tulossa ja kisa näyttähän voin antaa esimerkkeinä Wolfeye's Sagur, WolfTame's lost in Future ja jo edesmennyt Comie's Davendel joidenka kaikki tulokset olen itse hankkinut.
Pentu olisikin ainoaa laatuaan Wolfeye'ssissä sillä periaatteessahan mä kasvatan pelkkiä pehkoja ja nahkoja, kuitenkin mun innostus on kasvamassa myös villiksiin päin ja tallanen puudelilapsonen kiinnostaisi erittäin paljon. Syystä etten kuitenkaan aijo mitään villis kenneliä pistää pystyyn, enkä ole mitenkään kasvattamassa villiksiä, voisin ottaa nartun sijoitukseen jos siis olette luovuttamassa mulle pentua :> Kuvat sain enpulta joka sanoi että kyse onkin nyt vaan susta Satu että onko mulle menossa pentua. Kuva näyttäisi tältä kunnes saisin paremmat kuvat.
Pyrkimys olisi kisata tyttelin kanssa suht monipuolisesti. Ihan kaikkia lajeja emme kuitenkaan kisaisi mutta BH koe mahdollisesti ehkä myös muita PK-lajeja, agilityä, maastoja, näyttelyitä ja hupilajeja tulisimme kilpailemaan. En kuitenkaan kisaisi mitenkään hyperaktiivisesti mutta kyllä me tulemme kisailemaan suht aktiivisesti. Kuulumisia saatte tietää jos tahdotte ja sellaista.
Nii no siinä kai oli kaikki (:
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Satu
Lassien tassuhiki

Eiköhän sulle lähde pentu Wolfie. : D Eikä kannata noita kuvia vaihtaa. Noissahan on jumalaisen ihana koira! Sit vaan päättämään nimeä.

Kristeliä tässä odottelisin valitsemaan pennulleen nimeä..
jannu
Kanada

jannsu kirjoitti:Monkey Cage of myrrha - onko toi cage mahdollista vaihtaa joksikin muuks sanaks?
Vastaa Viestiin