M: kääpiövillakoira narttu // KOTI LÖYDETTY, LUKKOON!
- Kemppu
- Söi navetan kaksi nautaa
M: kääpiövillakoira narttu // KOTI LÖYDETTY, LUKKOON!
noniiin, kyllähän se nähtävästi on munkin tultava näihin puuhiin, kun ei kasvatti sitä niin hyvää kotia saanutkaan. Nyt olis mun oma kasvatti vailla uutta, aktiivista, huolehtivaa ja rakastavaa kotia.Tälläkertaa päätös ei ollut koiran omistajan vaan minun, koska kisautuskin tällä koiralla oli niin kuollutta ja toivoisin, että seuraava omistaja oikeasti kisaisi sillä jotain ja koti olisi koiran loppuiän. Ja täällä kertaa annan koiran vaan sellaiselle, jolla oikeesti on sitä kisanäyttöä ja voisin jotenkin luottaa että tällä myös kisataan. Eli tää on myös sit kisaamaton koira, eli sais kisaamisen alottaa ihan alkupisteestä :') Sit sukua tältä löytyy, ja koira tietenkään ei ole sijoitus, eli pentueita en tältä vaadi, mutta yhden pentueen voin sitten joskus kun sillä on kisattu antaa luvan jalostaa. mut siitä sitten myöhemmin lisää, jos kiinnostuneita on. ja sitten vaan pyytöjä tulemaan.
Caniche A'Carol "Caro"
Caniche A'Carol "Caro"
- juulia
- Floodari
Re: M: kääpiövillakoira narttu
Mua kuiteski vähän kiinnostaa tää :--D
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Kemppu
hienoa, että ees vähän ! :-D
Ja jos sä välttämättä vähän kisattua haluat, niin mä voin parissa lajissa tota kisauttaa, tai jos sä ton haluat, voin ottaa sen itelleni kisautettavaks lajiin tai pariin, joihin sulla on luokat täynnä tms. tästä me voidaan kuitenkin mesessä puhua ja näin ja näin. ja noi huonolaatuset kuvat saa sitten mukaaan jos haluaa, mut mielellää kuitenkin paremmat muut :--D mut itelläni ei oo mitään mitä voisin luovuttaa ;< ja sit muistutukseks että väriä, kutsumanimeä ja ehkä muutakin ja niistä saa kysellä.
Mut kyllä mä voin tän sulle luvata, mut muitakin halukkaita tai vähän kiinnostuneita ?
Ja jos sä välttämättä vähän kisattua haluat, niin mä voin parissa lajissa tota kisauttaa, tai jos sä ton haluat, voin ottaa sen itelleni kisautettavaks lajiin tai pariin, joihin sulla on luokat täynnä tms. tästä me voidaan kuitenkin mesessä puhua ja näin ja näin. ja noi huonolaatuset kuvat saa sitten mukaaan jos haluaa, mut mielellää kuitenkin paremmat muut :--D mut itelläni ei oo mitään mitä voisin luovuttaa ;< ja sit muistutukseks että väriä, kutsumanimeä ja ehkä muutakin ja niistä saa kysellä.
Mut kyllä mä voin tän sulle luvata, mut muitakin halukkaita tai vähän kiinnostuneita ?
- juulia
- Floodari
No jospa mesessä puhuttais asiasta lisää, kyllä mä tästä olen kiinnostunut = uus minikoira, jeeeee!
- Kemppu
Elikkä Juulia lupautui ottamaan Caron, joten tämä aihe lukkkoon vaan!
- Kemppu
Mitenkäs muuten sivujen kanssa? saisitko tässä viikonsisällä valmiiks`? :'D tosin mesessähän me voidaan tää kanssa hoitaa.
- juulia
- Floodari
Re: M: kääpiövillakoira narttu // KOTI LÖYDETTY, LUKKOON!
Joo, viikon sisällä tulee. Oon nyt Oulussa siskon luona, täällä en niitä viitsi alkaa tekemään (2 pientä lasta + meidän pentu, pitää vahtia koko ajan) kun koneaika on aika rajallista, mutta sitten kun tullaan kotiin niin alan sivuja työstämään. :-)
- Kemppu
Re: M: kääpiövillakoira narttu // KOTI LÖYDETTY, LUKKOON!
Joo, kiva juttu.
Kun kerta voidaan tää mesessäkin hoitaa loppuun nin nyt tän topiikin voi sit laittaa lukkoooon :')
Kun kerta voidaan tää mesessäkin hoitaa loppuun nin nyt tän topiikin voi sit laittaa lukkoooon :')