o; shetlanninlammaskoira

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Alina
Alkupalat

o; shetlanninlammaskoira

Viesti Kirjoittaja Alina »

Olen juuri aloittanut virtuaalikoirailun ja olisihan se kiva saada omakin koira. Sheltit ovat lähellä sydäntäni, joten sellainen olisi enemmän kuin tervetullut omistukseeni.

Haen pentua tai nuorta narttua, jolla olisi mahdollisuudet blue merlen tai vaalean soopelin väritykseen. Pystyn lupaamaan ikuisen ja aktiivisen kodin, jossa pentu pääsisi harrastamaan ainakin agilityä, tokoa, paimennusta ja piviko-näyttelyitä. Myös BH-koe pyritään suorittamaan ja koira saisi oman VTR-tunnuksen.

Ensimmäinen kerta koiraa ostaessa joten taisi jäädä info vähän suppeaksi. Kyselkää kuitenkin, jos haluatte lisää tietoa. :-)
and we talk about stupid things like feelings and men
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: o; shetlanninlammaskoira

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jos etsit "ei jalostuskoiraa", niin minulla olisi yksi D-pentueen sheltti vapaana (:

Jääkyyneleen Donna "Donna" on ollut parissa kodissa, mutta kumpikaan ei ole ollut pysyvä. Tyttönen on asustanut nyt minulla, kasvattajallaan, ja etsinyt kotia, jossa ei etsitä jalostuskoiraa, vaan pelkästään aktiivista harrastuskaveria. Donna on osoittautunut todella kivaksi harrastuskaveriksi, paimennusta olemme kokeilleet Donnan kanssa. Tokoa ja agia on myös kotona harrasteltu, kisoissa ei olla käyty.
Jalostukseen Donnaa en anna, koska sen siskolla on pentue, veljellä on pentue ja toinen tulossa. En halua, että suku jatkuisi vielä Donnan kohdalta.
Donnalla on ikää yksi IRL vuosi, eli yksi oikea vuosi.

Kiinnostaako? (:
Alina
Alkupalat

Donna on oikein viehättävä yksilö, mitä olet mieltä väriasiasta: onko tytön oltava trikki vai kelpaako toinen aloitusviestiin laitetuista väreistä? Minulle pentujen teettäminen ei ole pakollista, varsinkaan ensimmäiselle koiralle.
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^Värillä ei ole mitään väliä (: En niin mene noitten värien periytymisjuttujen mukaan. Päätä vain itse minkä värisen Donnasta haluat.
Alina
Alkupalat

Jatketaan yksityisviesteillä. :-)
Vastaa Viestiin