Kenjan k-sivut
-
janttha
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kenjan k-sivut
Mainostan Irlanninterrieri Kenjan sivuja. Saat osoitteen s-postin kautta:
http://freewebs.com/kenja
http://freewebs.com/kenja
Älä ota kyyneliä vastaan. Tiputa ne
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Re: Kenjan k-sivut
Vähän ot, mutta pakko kysyä osaatko kertoa Kuulumisia-sivun alalaidassa olevassa kuvassa esiintyvän landseerin virallisen nimen (jos et sitä tiedä niin lempinimikin voi antaa osviittaa)? Jollei mun silmäni valehtele niin lansu tuo kuiteskii on. :D
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
janttha
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
- Kelmi
- Ei riitä.
btw, eikö tuo belong (to)-verbi ole niinko kuulua johonkin eikä kuulumiset (siis just nää päivitykset ym.)?
'saan sut mua haluamaan'
palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
-
Mirzu
- Syvällistä
^ Eiköhän se sitä meinaa. Mun mielestä "belong to" on ainaki 'kuulua johonkin tai jollekin'.
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
No hei haloo ei siinä lue belong to (verbi, kuulua jollekkin) vaan belonging (substantivi, kuuluminen). Mutta on siinä silti virhe.
Kivat sivut, pidän väreistä. Etusivu on valitettavasti tosi sekavan oloinen, niin paljon eri fonttikokoja ja kaikki tekstit kovin irrallisina. Itse suurentaisin tekstilaatikkoa leveyssuunnassa paljon enemmän, ja joka sivulle yhtä suurta tekstiä. Mukavanoloinen haukku tuo Kenja (:
Kivat sivut, pidän väreistä. Etusivu on valitettavasti tosi sekavan oloinen, niin paljon eri fonttikokoja ja kaikki tekstit kovin irrallisina. Itse suurentaisin tekstilaatikkoa leveyssuunnassa paljon enemmän, ja joka sivulle yhtä suurta tekstiä. Mukavanoloinen haukku tuo Kenja (:
-
Pilvi
- Analysaattori
Mutta belonging on taivutettu muoto belong to -verbistä. Ihan samallalailla kun kuuluminen on taivutettu sanasta kuulua. Joten ihan aiheellisesti täällä on belong to-verbistä sanottu.Leevi kirjoitti:No hei haloo ei siinä lue belong to (verbi, kuulua jollekkin) vaan belonging (substantivi, kuuluminen). Mutta on siinä silti virhe.

-
janttha
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
Nath
- Höpsö veitikka
^
"Kuulumisemme - our belonging" -linkissä. Sana on väärä, koska sitä käytetään yleensä ilmaisemaan esim. jonkun esineen/asian kuulumisesta jollekin esim. "The dog belongs to me - koira kuuluu minulle". Korvaa se mieluummin vaikka sanalla news, eli uutiset.
"Kuulumisemme - our belonging" -linkissä. Sana on väärä, koska sitä käytetään yleensä ilmaisemaan esim. jonkun esineen/asian kuulumisesta jollekin esim. "The dog belongs to me - koira kuuluu minulle". Korvaa se mieluummin vaikka sanalla news, eli uutiset.
-
kirby
- Höpsö veitikka
Sivut ovat ihan hienot ja nätti on irskisi ;> Ovat ihan kivoja koiria nää. Sivuilla on kuitenkin pari silmäänpistävää virhettä - "Käymme Tokkoi harkoissa Inkan kanssa" tarkoitat varmaan että "Käymme toko harkoissa Inkan kanssa" koska toko- sanaa ei minun käsittääkseni kirjoiteta tokkoi? Sivuilla on muutenkin pieniä kirjoitusvirheitä sekä takeltelua lauserakenteiden kanssa. Esimerkiksi sanaa eläinlääkäri ei kirjoiteta isolla kirjaimella, kuten tuolla yhdellä sivulla lukee. Pieniä asioita mutta kyllä ne pistävät silmään (;
Ja minä vähän hämmästyin, kun avoimesti julkaisit osoitteesi ja kaikki. Ei siinä toki mitään, jos haluaa, mutta kannattaa muistaa ettei osoitteen julkaiseminen netissä ole kovinkaan kannattavaa. Toivottavasti myös vanhempasi antavat julkaista osoitteenne..? (:
Ja minä vähän hämmästyin, kun avoimesti julkaisit osoitteesi ja kaikki. Ei siinä toki mitään, jos haluaa, mutta kannattaa muistaa ettei osoitteen julkaiseminen netissä ole kovinkaan kannattavaa. Toivottavasti myös vanhempasi antavat julkaista osoitteenne..? (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
janttha
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiitos kehuista! Toki siellä saattaa olla virheitä! Saan kyllä julkaista osoitteen.irkkulikka kirjoitti:Sivut ovat ihan hienot ja nätti on irskisi ;> Ovat ihan kivoja koiria nää. Sivuilla on kuitenkin pari silmäänpistävää virhettä - "Käymme Tokkoi harkoissa Inkan kanssa" tarkoitat varmaan että "Käymme toko harkoissa Inkan kanssa" koska toko- sanaa ei minun käsittääkseni kirjoiteta tokkoi? Sivuilla on muutenkin pieniä kirjoitusvirheitä sekä takeltelua lauserakenteiden kanssa. Esimerkiksi sanaa eläinlääkäri ei kirjoiteta isolla kirjaimella, kuten tuolla yhdellä sivulla lukee. Pieniä asioita mutta kyllä ne pistävät silmään (;
Älä ota kyyneliä vastaan. Tiputa ne
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
OT// Mua alkoi vähän häiritsemään tuo, että sulla on osoite kokonaan näkyvissä tuolla. Ok, ei siinä mitään sinänsä, mutta kuitenkin kun nuori tyttö oot ja ihka aito kennel ei kyseessä ole (?), niin eikö osoitteen voisi jättää pois tai antaa sen vaikkapa s-postin kautta tmv.? Ku tähnä muailmas riittää kaikkia pöyrööjä. :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
sigma
- Nakkisotilas
Muaki vähä ihmetyttää.
-
janttha
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
- Saana
- Aspartaamin annostelija
- Viesti:
Eivätköhän he tarkoittaneet, että antaisit postiosoitteesi vaikka s-postin kautta, eikä sitä, että koko sivujen ositteen saa vain sähköpostilla. ;)
2008 VUODEN FANITTAJA
2012 VUODEN IHASTUS, HERRANTERTTU & SÖPÖLÄINEN
2013 VUODEN TYYLILYYLI
2014 VUODEN KADEHDITUIN
2015 VUODEN ASIALLISIMMAT JUTUT & KADEHDITUIN
2017 VUODEN MAAILMANMATKAAJA, HUIPPUKOKKI & TYYLILYYLI + KOIRAPERSOONA (BUDDY)
2018 VUODEN HUIPPUKOKKI
2012 VUODEN IHASTUS, HERRANTERTTU & SÖPÖLÄINEN
2013 VUODEN TYYLILYYLI
2014 VUODEN KADEHDITUIN
2015 VUODEN ASIALLISIMMAT JUTUT & KADEHDITUIN
2017 VUODEN MAAILMANMATKAAJA, HUIPPUKOKKI & TYYLILYYLI + KOIRAPERSOONA (BUDDY)
2018 VUODEN HUIPPUKOKKI