Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Evie »

Seuraavaksi mulla on suunnitteilla shetlanninlammaskoirapentue. Ne on semmoisia kivoja pieniä harrastuskavereita, jotka on kivannäköisiäkin ja niistä on vaikka mihin! Pennut olis näillänäkymin WolfTamen V-pentuja.

Pentueen emä.
..on erinomaisesti menestynyt, kaunis ja hulvattoman ihana, sininen rakas tyttöseni, Feda, virallisemmin BH RH-E TK3 vKTV vPVA vAVA vN&GBR&KRE&SWE&BEL<&EST MVA vLTW-08 vBELW-08 Free Dragon's Karate Queen.
Feda on agility-, paimennus-, koiratanssi-, ja usean maan muotovalio. Feda on siis kaunis ulkoisesti, kuin myös sisäisesti täyttä kultaa.

Pentueen isä.
..tulee olemaan joko evm -koira, tai sitten koira, jolla ei ole muuta sukua virtuaalimaailmassa, kuin itsensä, eli joku keksitty. Olen kysynyt yhtä kivaa urosta jo, mutta saa nähdä nyt.

// Eli sain nyt Apilalta myöntävän vastauksen, joten pentueen isäksi tulee vPVA Bh TK1 The Proud Violist.
Ville on paimennusvalio ja sillä on aivan ihastuttava luonne. :) Villellä ei ole aikaisempaa sukua virtuaalimaailmassa.

Kiinnostunut?
Etsin pennuille koteja, jotka ovat ennen kaikkea pysyviä. (ei oo kiva ettiä parin viikon päästä uutta kotia..) Toivon myös jotain pienoista kisaamista, mutta mitään semiaktiivista sen ei todellakaan tarvitse olla. Kuulumisiakin olisi joskus mukava kuulla. Mielelläni voin myös sijoittaa (= saan teettää yhden pentueen koiralla myöhemmin, mahdollisesti) yhden pennuista johonkin suht' aktiiviseen kotiin, mikäli sellaista kiinnostusta joltakulta löytyy, tää ei oo kumminkaan välttämätöntä.
Kertoile viestissäsi, että minkälaiseen kotiin pentu olisi menossa, mitä tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on pennun varalle, miksi haluat... jne.

Varaajat
- Kissed / Miltein / narttu - WolfTame´s Voiceless Misery
- Janita / Comma Chaos / narttu - WolfTame's Vice Versa
- Viuki / paikka? / sukupuoli? - WolfTame's Virus Protection
- Ellu / Koheltajat / uros - WolfTame's Village Idiot

Nimivaihtoehdot: (LindaJerry keksiii! kiitos!)
WolfTame's Validity Period (voimassaoloaika)
WolfTame's Volcanic Eruption (tulivuorenpurkaus)
WolfTame's Virus Protection (virusturva) -viuki
WolfTame's Village Idiot (kylähullu)
WolfTame's Vulgar Fraction (murtoluku)
WolfTame's Voiceless Secret (soinniton salaisuus) - kissed

Pennut syntyvät 28.01.2009. (joten sivuja 1vk'n kuluttua syntymästä -viimeistään, ellei ole mitään esteitä)
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Huooh, kuolaan tota Fedaa. Mutta kun en oo varma tosta koiramäärästäni. ;s
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Oi vitsi ton Fedan pentu olis ihana saada<3 Mullahan on siis Fedan isä, ja veli :)
Jos pennun nyt ottaisin, niin se lähtis siis Rosewelliin jossa mulla asustelee nyt 11 koiraa. Tultais kisaamaan koiran kanssa agilityssä, koiratanssissa, tokossa, ja paimennuksessa, sekä myös bh-koe suoritettaisiin. Näyttelytkin mahdollisia jos hyvät kuvat tulee. + Flyballiin on aina kaverit tervetulleita, Ever kun on kohta kisattu valioksi :D Yritän saada käytyä vähintään yhdessä kilpailussa per. kuukausi. Sais pysyvän kodin Rosewellistä, ja sais elää täällä koko elämänsä muiden koirien kaverina.
Kisanäyttönä voisin näyttää sulle Beaa, ja Everiä.
http://www.freewebs.com/rosewel/bea.htm
http://www.freewebs.com/rosewel/ever.htm
ja jos meille luovutat pennun, niin me otettais mielellään uros :)

// Jos et sitten tee pentueesta muuten mitään jättipentuetta, että pääsen käyttään tota velipoikaakin vielä jalostukseen : DD ja onhan tolla Nikelläkin 2 pentuetta, niin ei senkään takia (Niken toisen pentueen pennuista en tiiä miten niillä on pentueita, yhelle niistä mulla itellä on pentuesuunnitelmia). :) Kingille ja Lotalle ei mun tietääkseen oo pentuja suunnitteilla, paitsi Lotta kun taas myynnissä, niin siitä ei sitten tiiä. :s
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Milteiniin olen jo muutaman kuukauden ajan suunnitellut ottavani sheltti nartun. Voin luvata pysyvän kodin, mutta kisautuksesta en halua mitään paineita eli voi olla että välillä käydään pelkissä näyttelyissä. Koiralle haluaisin ehdottomasti piirretyt kuvat. En ole ikinä varannut pentua, joten en oikein tiedä mitä kirjoittaa.. Kysy jos haluat tietää jotain, mutta jos sopii niin varaisin nartun ja se tulis asumaan Milteiniin. Sijoitus narttua en mielelläni ottaisi ja ellei koiran suku pääsesi pahasti yleistymään haluaisin joskus tulevaisuudessa teettää sillä yhden pienehkön pentueen ja voisin kertoilla sulle kuulumisia aina säännöllisin välein vaikka mesessä. Kisattaisiin kaikissa mahdollisissa lajeissa kun ei ole ennästään kuin kaksi koiraa niin pystyisin keskittymään hyvin ja panostamaan koiraan.
Janina
Höpsö veitikka

-
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Meinasin menna kysaisemaan, onko Fedalle tulossa pentuja, mutta kerkesit ensin. Eli, olisin kiinnostunut pennusta Taccataan, merle olisi tosi kiva, ja varmaankin sitten narttu. Saisi pysyvan ja kisaavan kodin. Olen matkoilla, Suomessa voin kertoa lisaa tulevasta kodista, jos nyt annat minulle.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Oho. :o

Tälleppä pentueelle on ihmeen paljon kysyntää. Juu, tosiaan, oli Fedan osoite unohtunut linkitellä tuohon aloitusviestiin, nyt sekin on siellä. Isästä mulla ei siis vielä ole varmuutta.

Hassu miettii liian pitkään, sulle ei enää riittäkään tästä pentua, ellei muutamat peruuttele. :D

Nettei, ootko varma, että haluut just tästä pentueesta pennun, kun sulla kumminkin on noita sukulaisia niin paljon? :D Mitkä Niken toisen pentueen nimet muuten on? En tiennykkään (tai ainakaan muistanut ;D), että sillä toinenkin pentue on olemassa. Aattelin myös, että pentueesta ei vois tulla kovin suurta, ettei suvut just pääse liikaa yleistymään, joku kolmen-neljän pennun pentuetta tästä näillä näkymin tulee tulemaan, ja toki velipojalle pitää saada pienehkö pentue jossain vaiheessa. : D Toki sulle pennun annan, jos oikeesti haluat, mutta jäin vaan miettimään tuota. <;

Kissedille Milteiniin lähtee pentu, juu, kisaamisesta ei tosiaankaan tarvitse (eikä pidäkään) ottaa minkäänlaisia paineita, ihan omaan tahtiin vaan.

Janita, mielelläni myisin valmiisiin koteihin, joten pistelen sut nyt varasijalle, että jos joku sattuu peruuttamaan, niin voisit saada pennun.
Viuki kans joutuu nyt varasijalle, ilman muuta Taccataan lähtisi pentu, mut kattellaan nyt.
Janina
Höpsö veitikka

-
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Evie kirjoitti:Nettei, ootko varma, että haluut just tästä pentueesta pennun, kun sulla kumminkin on noita sukulaisia niin paljon? :D Mitkä Niken toisen pentueen nimet muuten on? En tiennykkään (tai ainakaan muistanut ;D), että sillä toinenkin pentue on olemassa. Aattelin myös, että pentueesta ei vois tulla kovin suurta, ettei suvut just pääse liikaa yleistymään, joku kolmen-neljän pennun pentuetta tästä näillä näkymin tulee tulemaan, ja toki velipojalle pitää saada pienehkö pentue jossain vaiheessa. : D Toki sulle pennun annan, jos oikeesti haluat, mutta jäin vaan miettimään tuota. <;
samaa mä iteki mietin, et tahtoisinko todella tästä pentueesta pennun ennen kun rupesin tarjousta tekemään, muttaa :DD En mä muita pentuja siitä pentueesta tiiä kun Prìvels Pretty Breethin, mun Bean, kasvattajalta niitä kyselin, vielä ei ole vastannut :)
Iik, kai mun on pakko vaan yrittää jättää Fedan pentu ottamatta, ja hommata evm sheltti, etten mä vahingossakaan menis hommaileen tota sukua liian yleiseks hetken mielijohteesta :DD Kyllä ton Fedan pennun voit jollekin muulle nyt kyl luovuttaa :D
Natali
Kriisissä

Pitäs nyt saada kerrottua sulle vielä yksi pieni fakta ja mä ymmärrän, jos haluat olla antamatta mulle pentua.. Eli mulla on sellanen päätös että mun virtuaalikoirat elää vain n. 1 IRL vuoden, koska mä koen että siinä ajassa ehtii hyvin kisata ja teettää pentueenkin ja mulla kun on toi koiramäärä niin pieni niin pystyn ilmoitteleen koiria hyvin. Ja tota en oo vielä muistanu päivitellä Milteinin sivuille.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Juu, selvä, kyl se sopii näinkin, pentu lähteekin sitten Janitalle. <;

Kissed, en mä usko, ei toi varmaan este ole sun pennun saamiselle, mut kiva ku informoit.
Natali
Kriisissä

Ihanaa nyt mä vihdoin uskallan riemuita tosta pennusta.. Meenkin heti tekemään ihmisille piirrustus pyyntöjä, että saisin tytölle ne kuvatkin ja väriks varmaan yritän saada blue merlen, mutta en sitten tiedä suostuuko kukaan piirtämään sen väristä koiraa kun se väri ei taida olla niitä kaikkein helpoiten piirrettäviä.
Janina
Höpsö veitikka

-
Natali
Kriisissä

Nyt olis sitten kuvakin. Ite rakastuin tähän kuvaan totaalisesti, mutta käyhän tää nyt varmasti sullekin?
Vastaa Viestiin