Xtragewitter

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Xtragewitter

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Risuja ja ruusuja kaipaa Sweet Dream'sin seuraaja Xtragewitter.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Re: Xtragewitter

83 on käynyt katsomassa mutta kellään ei ole mitään sanottavaa?
Pilvi
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Minä uhraudun!
Nimi on.. Erikoinen mutta ihan kiva. Ehkä liian vaikea mun suuhun ja sormille, mutta menettelee. Erottuu ainakin massasta hyvin. Ulkoasu ei ole niinkään minun mieleeni, mutta odotin vähän tämän kaltaista, lähinnä tuon kuvan osalta. Nimi tuo mieleen jotenkin kamalan energisen koiran ja olisin kyllä pettynyt, jos ulkoasussa olisi ollut jonkin laiskan, selällään makaavan koiran kuva. :D Tuo hurttamus hyppimässä sopii erinomaisesti. Sitä jotain olisin ehkä toivonut ulkoasuun lisää.

Tekstin koko on musta vähän liian pieni. Sen näkee, mutta väsynein silmin voisi olla suurempi. Etusivulla tuo dobermannin kuva toimii hyvin. Kieltämättä odotin seuraaville sivuille mennessäni, että löytyisikö lisää tuollaisia kuvia, mitkä on leikattu taustastaan. Harmikseni joka sivulle ei ollut edes kuvaa. Jos joka sivulla olisi kuva, se toisi vähän sellaista.. Yhtenäisempää tunnetta.

Mutta siis, yleiskuvaltaan oikein mukava pieni kennel. :)
Kuva
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Kukaan ei uskalla :D. Mutta voin sanoa!

Ulkoasu on näppärä, mukava nähdä välillä tuollaista "vanhan tyylistä" asettelua :). Mintunvihreää näkyy harvoin, joten plussaa värivalinnoista! Otsikkokuvasta näkee heti minkälainen kennel on kyseessä, se on hyvin valittu. En tiedä miten paljon kuva jatkuu alkuperäisessä koossaan oikealle, mutta jos varaa olisi, häivytystä olisi voinut duunailla vähän rankemmalla kädellä. Nyt tuon kuvan raja on mielestäni liian selkeä. Otsikon fontit ovat hauskat, mutta tuo alempi olisi voinut olla vähän haaleampi. Nyt kennelin nimeä on hiukan hankalaa hahmottaa, sillä tekstit menevät ristiin. Tuo alempi vihreä sävy ei myöskään ihan kolahda taustavärin kanssa.

Nimi ei oikein sovi suuhuni. Tykkään paljon tuosta alusta (Xtra), mutta kokonaisuutena se on liian pitkä ja monimutkainen. Myös hieman outo. Miten se muuten ns. paloitellaan, "Xtrage-witter" vai "Xtra-gewitter"? Se on kuitenkin käyttökoirille sopiva, jotenkin vähän kova ja maskuliininen :).

Sisällöltään aika perus, tosin kasvatus-sivusta tykkäsin jostain syystä erityisesti :D. Onnittelut pitkästä kasvatustyöstä Sweet Dream'sin ajoilta! Lukemista haittasi harmittavasti ääkkös-ongelma, se + fontin pieni koko tekivät tutustumisen vaikeaksi. Näppärä dobberi tuo Katti, hyvä idea tuo erillinen kuvagalleria!
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Kiitos molemmille :) Tuo on vielä vaiheessa, ja siksi mä halusinkin kuulla kovasti sitä palautetta jotta voisi kehittää vielä. Ulkoasuhan on nyt kovin yksinkertainen - ja yksinkertaisuus oli vahvasti mielessä kun aloin koko muutosta Sweet Dream'sista tekemään, se kun oli oikeastaan tässä asiassa päinvastainen. Itseäni viehättää kovin saksan kieli, joten pakkohan se nimi oli sieltä vääntää. Mä itse rakastan sellaisia vaikeammin lausuttavia sanoja joita joutuu hetken pyörittelemään suussa ennenkun ne sieltä oikein tulee. Ja paloitellaan Xtra-gewitter.

Sitä mä mietinkin, että haluaisin noille sivuille kuvan, mutta minusta esim. koirat-sivun kuva ei istu sinne niinkuin toivoisin, ja kehitellessäni vähän tuota kuvajuttua jätin ne vielä joka sivulta pois. Mut olipa hyvä kun keksit tuon että jokaiselle sivulle voisi laittaa etusivun dobberin kaltaisen kuvan, en olisi varmaan itse keksinyt :D
Teksteihin on tarkoitus paneutua vielä vähän enemmän tässä, mutta halusin tosiaan vielä näin vähän keskeneräisessä vaiheessa julkistaa kennelin jotta olisi helpompi ottaa vastaan palautetta ja jonkinverran muokata ja saada uusia ideoita niiden mukaan.

Lisää! Tarkoitus kun on kehittää kennel mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi, niin kritiikki ja positiivinenkin palaute ois tosi tervetullutta.

Fonttia täytynee laittaa isommaksi ja hitusen näpertää tuon ääkkösongelman kanssa, minulle sellaista ei näy joten en siitä aiemmin ollut tietoinen.
Vieraskirjahan on vielä täysin raakile joten ennenkuin joku siitä mainitsee, niin tiedostettu on.
Edith
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mäkin voisin jotaki sanoa, vaikka tää tuskin on mikään hehkeenhimmeä kommentti :D

Nimi on... vaikea! Yritin ääntää tuota vaikka kuinka pitkään mutta jotenkin se aina kuulostaa ihan tyhmältä. :D Mutta se on jänskä ja sopii tuollaisille 'rajuille' palveluskoirille, se on täynnä energiaa, siitä tulee mieleen joku superaktiivinen, helposti turhautuva, sähäkkä mali. Kirjoitin ton muuten ennen kuin tajusin, että otsikossa OLI mali, vähän hymyilytti sitten. :) Kuten Pilvi sanoi, nimi toki mieleen vahvasti. Tälle vois kehitellä jonkun hauskan (= helpon) lempinimen, että se jäisi populan mieliin niin, että joku oikeasti osais kirjoittaa sen! :D Xtrage?

Ulkoasu on simppeli. Siinä ei oo turhia kikkailtu, vaan se on selkeä ja asiallinen (ooh, mikä uutinen). Värit sopivat täydellisesti yhteen nimen kanssa. Sivuilta löytyy kaikki tarpeellinen, ei enempää eikä vähempää, ja mun mielestä on hyvä, että tähän ei oo tungettu kaikkea mahdollista koirien koppien mitoista omistajan kengännumeroon, vaikka sitä itse tulee harrastettua. Tykkään tästä kennelistä huimasti, ja tuosta dobberistahan vois melkein tulla maskotin kaltainen! Se voisi seikkailla melkein joka sivulla :) ÄÄ, joku sanoikin sen jo! No anyway. Ja sun nimen perään etusivulla vois liittää pienen rotankuvan, joka olis se linkki sähköpostiin, ahah! Dobberi + rotta-yhdistelmä vois olla aika hulvaton.

Mitäs muuta. Hulttio = !
Tekstit on kirjoitettu taitavaa kieltä käyttäen ja susta kyllä huomaa, että tiedät jotain tästä touhusta, niin irl kuin urlkin. Se, että oot aika tosi asiantunteva, paistaa hyvin teksteistä läpi. Vaiks "epätasaisella alueella telmiminen kehittää tasapainoa..."; tuollaisia pieniä juttuja, jotka jää mieleen ja ovat samalla ihan yleistä koiratietoutta!

Xtragesta - törkeällä lyhennyksellä - jää kaiken kaikkiaan hyvä maku suuhun, vaikka jotenkin sivuilla hönkii jatkuvasti hieman keskeneräinen tunnelma, tiedä sitten mistä johtuu. Odotankin innolla, mitä kennelistä vielä kehkeytyy :)

Joo, en sitten vastaa tän viestin asiasisällöstä, kuumeessa ei kannata ehkä kirjoittaa. :D
  • não há bela sem senão
MYKHA > EDITH
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Kiitokset kehuista :D

Vaihdoin nyt fontin hieman isommaksi ja joka sivulla on tuollaiset samantyyliset kuvat kuin etusivulla.

Pitääpä kehitellä tuota rottaideaa eteenpäin, jos jostain löytäisi sellaisen sopivan rotankuvan.

Edelleen otetaan palautetta vastaan :)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Miten tää tuntuu jotenkin oudolta et oot taas aktiivisesti (?) mukana virtuaalijutuissa :D Mut mukavaahan se on. Piti tulla vaan toteamaan tämä, mutta Xtragewitter on kyllä mainio laatuaan (: Upea tuo Hulttio.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Niinno, miten sen nyt ottaa :D

Reilun vuoden olin sivussa kenneltouhuista ja osallistuin lähinnä ylläpitämällä VFCI:tä Ketun kanssa ja Turrilaa. Mut ehkä se oli sallittua, ens vuonna ois sitten mun virtuaalikoirailun kymmenvuotispäivä.

En mä vissiin sitten oikein lähde kulumallakaan :B
Rotta
Todellisuuden Avokämmen

Nyt ois vierakirjaakin modattu jonkinlaiseen suuntaan ja Toiminta -sivu on parhaillaan työn alla. Ehkä tästä vielä jotain tulee :F
Vastaa Viestiin