Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ciel
Vuohenruokaa

Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Kuva
Photo © DG Jones

Jee, vihdoinkin aika Halyn aapentusten :)

Emänä toimisi mustavalkoinen, 02.07.2008 syntynyt Bordersky Fire Of Life. Kiran nimeä koristavat tällä hetkellä meriitit BH RH-E HK1 EK3 vFIN KVA vPVA. Ihan sopivasti menestynyt tyttö siis, valionarvot löytyvät paimennuksesta sekä pk-lajeista. Pelastuskoirakokeista löytyy RH-E tunnus, sekä myös haun ALO-luokasta löytyy koulutustunnus. Kira valioitui juuri eilen PAEK:in kautta palveluskoiralajeista ja tänään paimennuksesta. Kiralta löytyy myös 49 pistettä koiratanssista sekä kaksi VKUMA:a agilitysta. Neiti mahdollisesti kisataan vielä agilityvalioksi ennen pentuja, katsotaan miten paljon kiinnostusta pennuille on. Kiran molempien vanhempien suvut ovat kokonaan evm., eikä sisaruksillakaan ole vielä pentuja.

Isäksi olen valinnut komean mustavalkoisen evm.-uroksen Leishill's Never Say Never. Se on menestynyt lähinnä käyttöpuolella, mutta muutamia erittäin hyviä tuloksia näyttelyistäkin löytyy. Nyt on sitten luvassa melkein täysin uutta verta bordercolliekantaan.

Kasvatusperiaatteistani ja myyntiehdoista pääsee lukemaan Halyn kasvatus-sivulta. Toivon, että jokainen pentu saa aktiivisen kodin, jossa se saa oleilla loppuikänsä. Toki ääritilanteiden sattuessa en vedä herneitä nenääni, jos joudut luopumaan koirasta, mutta mieti silti ennen kuin varaat pennun, riittääkö aikasi sille ja pystytkö tarjoamaan sille yhtä aktiivista kisautusta kuin muille koirillesi. Kun kirjoitat viestiä alle, sinulla tulisi olla jonkunlaista kisanäyttöä ja kennelisi tulisi olla valmis. Voin varoittaa, että olen ihan suht tarkka pennunottajien kanssa, mutta mut saa silti aika helposti vakuutettua :''D

Niin ja piti vielä mainita, että sijoitan tästä pentueesta yhden narttupennun. Sijoituspennun tulevan omistajan tulee olla luotettava ja mieluiten sellainen henkilö, jonka tiedän kisaavan koirillaan aktiivisesti. Tietty olisi myös mukava, että tuntisin sinua vähän, mutta kumminkaan se ei ole pakollista. Tarpeen vaatiessa voin myös autella sijoituspennun kisauksessa.

Pentue tulisi olemaan Halyn A-pentue, enkä ole vielä täysin päättänyt tulevatko nimet jonkun teeman vai ihan tuon kirjaimen mukaan. Niitä nimiä ei nyt kumminkaan vielä tarvitse miettiä ;)

Jee. Pennut syntyivät 23.02. aamulla seitsemän aikoihin. Pennut sekä Kira voivat kaikki oikein mainiosti. Luovutus uusiin koteihin tapahtuu huomenissa.

VARAUKSET 4/4
Nettei - Windyheart's - narttu - Halyn Always So Pretty
Oda & Mirzu - ??? - uros - Halyn After The Rain
sigma - Touhottajan - uros - Halyn All Attractive
Viivi - Moonlace's - narttu - Halyn African Dancer

Eli, jos olet vähääkään kiinnostunut, ilmoitathan edes kiinnostuksesi! Se ei velvoita vielä mihinkään, ja vaikka vielä ihan pennun varattuaankin pystyy perumaan varauksensa, jos ei jostain syystä pystykään pentua ottamaan. Vapaamuotoista hakemusta siis alle vain :>
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Ciel
Vuohenruokaa

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Kyllä joku tällasen haluaa eikö? <:
hello, the end is near
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Täällä oltaisiin kiinnostuneita Bordercollie nartusta! Neiti pääsisi Windyheart'siin, jossa on tällä hetkellä yksi bortsupoika, ja yhtä shelttiä olen kysellyt. Koirat saisivat loppuelämänsä kodin Windyheart'sista, saisivat elää siellä niin kauan kun vain henki niissä pihisee. ::DD Windyheart'sin sivut ovat tällä hetkellä kesken, mutta valmistuvat koko ajan :)
Kisauttaisin tyttöstä paimennuksessa, agilityssä, tokossa, flyballissa, koiratanssissa ja bordercollieita tietenkin pk lajeissa, vielä ei ole varmaa missä niistä. :) Paimennus on minulla kisaamisessa ehdoton ykkönen. Jos näyttelyissä käymistä vaadit, minulta löytyy kuvat koiralle, mutta sitten löytyy myös sellaisen koiran kuvia, joilla ei näyttelyissä käydä. :) Koska minulla ei ole Windyheart'sissa vielä koiria, kisanäyttöä minulla ei ole antaa, mutta Rosewell kun on myös kennelini, sieltä voisin näyttää vaikkapa Beaa.
Kysy jos on jotain :)
Ciel
Vuohenruokaa

Kyllä mä sulla pennun luovutan, Nettei, mukavaa että edes joku on kiinnostunut ;) Näyttelyissä käymistä en pidä pakollisena, joten jos haluat, saat laittaa nartulle käyttölinjaisen koiran kuvat. Kisauksesikin vaikuttaa oikein hyvältä. Lisään sut varaajiin.
hello, the end is near
Odea
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Odea »

Ehittiin mesessä jo juttu sopia, mutta siis varaittaisiin yksi urospentu Halyn pentueesta uudenkarheaan Tuiverrukseen. Pk-lajeissa ja paimennuksessa on mahdollista kisata, myös näyttelyissä ja agilityssa. :)
sigma
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja sigma »

Heheii. :D
Täällä ois tarvetta bortsupojalle. :>
Sigmanasta löytyy ennestään kaksi bcnarttua ja yks spu. Kisaus painottuisi enemmän agilityyn, tokoon, paimennukseen ja koiratanssiin. BH:n suorittaminen on ehdotonta. Näyttelyssä piipahdettaisiin silloin tällöin. Pk-lajit kuuluisivat myös harrastuksiin kunhan pääsen niihin kunnolla tutustumaan(sääntöihin lähinnä). Jonkin verran olen kerennyt kisaamaan entisillä ja monta kisaa on vielä edessä. Yhden muutaman pennun pentueen tulisin teetämään.
Saisi meiltä varmasti lopullisen, rakastavan ja aktiivisen kodin.

Joten, liikenisköhän tänne pentu? (:
Ciel
Vuohenruokaa

Kyllä mä voin sulle pennun luovuttaa, sigma, aika hyvältä kuulostaa. Olisi mukava, jos pystyisit kisaamaan pennun kanssa palveluskoiralajeissa mielellään valioksikin asti, mutta toivon, että ainakin esim. PAJÄä tai PAHAa kokeiltaisiin :)
hello, the end is near
sigma
Nakkisotilas

Joo, kyllähän miä varmasti alan kisaamaan kuhan säännöt selviää. :=)
Eve
Kanada

Viesti Kirjoittaja Eve »

Voivoivoi, nyt ei kyllä voi ottaa vaikka mieli tekis 8') Teetä sit B-pentuekki joskus.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Ei Ciel! Toi olisi niin namnam mutta viittiikö tälläiselle surkeelle kisauttajalle mitään antaa /:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Ciel
Vuohenruokaa

Kyllä mä Viiville voisin pennun luovuttaa, en vaadi mitään himoaktiivista kisautusta, kuhan paimennuksessa ja pk-lajeissa edes kisattaisiin :D
hello, the end is near
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Ootas (laskee koiriaan). Mulle on tulossa kaksi koiraa, eli mulla on sitten yhteensä 6. Ja jos tämä tulisi olisi tietenkin yksi enemmän. Ei se nyt mikään paha määrä ole ja jos et vaadi kamalaa kisauttamista niin ottaisin mielläni. Tämä ei tarkoita sitä että se on se BH, VPVA ja sitten jälkeläisiä vaan perusasiat hanskaan ja vähän meriittejä ennen kun niin tehdään. Näyttelyt, paimennus, pk-lajit, koiratanssi ja pelastuksessa mennään varmasti.

Olen näköjään ottamassa sitä sitten, narttuhan se olisi ja tulisi Moonlace'siin. http://www.pehko.net/moonmades/index.htm
En jaksanut linkittää.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Ciel
Vuohenruokaa

Viivi, tosi mukava juttu, tietty saat pennun! Lisään sut tuonne listaan ja sitten onkin (alustavat) varaukset täynnä. Vielä jos tulee toisiin aatteisiin on mahdollista perua. Pentue tulee syntymään luultavasti helmikuun alussa, katsotaan kisaanko Kiran kanssa agilityssä vielä ennen pentuja vai en. Nimiäkin voisi alkaa miettimään, teemaa tai kieltäkään en tiedä varmaksi, tekin saatte ehdotella jos mieleen tulee jotain. Suomea vai englantia, kaksiosaisia, joku teema...? Kertokaa mitä mieltä ootte.
hello, the end is near
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Kiva :3 Teen sivuja sitten ajan kanssa. Tosta nimi hommasta, hmm. Jotai persoonallista ja kaksi sanaista. Mulle se on aivan sama koska tiedän että sitten kun ne nimet tulee niin sieltä löytyy joku kiva miulle.
sigma
Nakkisotilas

Tykkäisin jostai enkun kielisestä ja kaksosasest. (: Muuta en osseee sannoo.
Vastaa Viestiin