Batiskaj
Olen nyt suunnittelemassa kennelini toista coton de tulear pentuetta ja nyt kyselisinkin olisiko kiinnostuneita.
Jos sinua kiinnostaa pieni, touhukas, iloinen ja hyvä harrastuskoira niin otathan yhteyttä voit myös kirjoittaa tähän.
Cotonin suosio virtuaalimaailmassa on kasvatnut, olisi silti hienoa saada lisää näitä palleroita tänne.
Hieman vanhemmista:
Emänä on Ranskalainen "Caro" Quette Boule De Cristal
Caro on evm ja tuo siis uutta verta cotoneihin.
Carosta hiukan, että tyttö on todella reipas, kiltti, aina valmis kaikkeen uuteen ja rakastaa agilityä!
Caro asuu Ranskassa Quette kennelissä mutta tulee suomeen vierailulle.
Isänä on oma kasvattini Sanjaras kennelistä nimeltään Sanjaras Cocoa"Huugo"
rek nro. VTR-6675
Huugo on vuoden ikäinen iloinen uros, jonka kanssa lähinnä harrastan näyttelyitä ja
niistä onkin saavuttanut kuusi SERT:ä ja on vLT MVA, vCA MVA, vSWE MVA, vLUX MVA, vCAJV-08 ja coton de tulear juniori voittaja -08
BH on myös suoritettu hyväksytysti!
Huugo on ollut myös kolme kertaa ROP-jun ja kerran BEST IN SHOW 3-jun ja RYP2-jun
Agilityn olemme juuri aloittanut ja parissa kisassa ollaan käyty. Lähinnä keskinkertaisia tuloksia on tullut, mutta mahtuu mukaan yksi vKUMA!
Huugolla ei ole aikaisempia pentuja.
Huugo isä on oma kasvattini "Jerry" Sanjaras Joulupipari vCAW-08, vNV-08, vMV-08, vSWE MVA, vN MVA, vCA MVA, vLUX MVA, vFIN MVA, vLT MVA, BH, Multi champion
Huugon emä on "Fani" FIN MVA Puuvillapilven FaniNami
Caro on astutettu tänään ja syntyvät joskus 16-18 päivä.
Otan varauksia 1-4
Joana - Breathtaking - narttu - Snowball Fight
Cocoa - White Cloud - narttu - Snow Crystal
Janita - Comma Chaos - narttu - Snowberry
Aloin keksimään koirille nimiä ja laitan ne nyt myös tänne ettei unohdu.
White Cloud..
..Snowflake
..Snowball
..Snowfall
..Snowberry
..Snow Pearl
..Snow Angel
..Snow Queen
..Snow flower
..Snow Crystal
Voitte myös itse keksiä nimen, sanassa pitää kuitenkin olla Snow!
Saatte myöt itse päättää laitatteko nimen yhteen vai erikseen.