Corusant'sin alkuvuoden tulevia pentueita!/koiker, irski (:

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Corusant'sin alkuvuoden tulevia pentueita!/koiker, irski (:

Viesti Kirjoittaja Ember »

Jees, elikkäs nyt olisin Corusant'siin muutamasta roduista pentuja tiedossa kiinnostuksen mukaan (:

Elikkäs nyt olisin kooikerhondjeja tarjolla.
Uros on epävarma, sillä en ole jaksanut vielä/edes tehdä jalostusilmoitusta, eikä edellisillä kerroilla ole tärpännyt joten se siitä, luultavasti evm. olisi kyseessä. Tarjouksia otetaan kyllä vastaan ;)
Emä olisi sitten oma pieni Ionani, vPva vFin Mva* Gendarme Platonic Iona, 1x SWE SERT, 2x CACIB (ROP x 4), kisaa agilityn MIDI II-luokassa ja mejän AVO-luokassa (1x 1.palkinto). Bh käytäisiin suorittamassa ennen pentuja niin saataisiin siinä samalla oikeus tuohon vSwe Mva- titteliin.
Luonnollisesti mie toivon kiinnostusta! Kaikki vähänkin rodusta kiinnostuneet kyselemään pentua, multa saa sitten vaikka kuviakin josse on siitä kiinni :)

Koikkereiden lisäksi olen suunnitellut irlanninsusikoiralleni Radjalle (Rusw-07 Ww-07 Belw-07 vFin Mva* vGbr Mva vKre Mva* vLt Mva JOY VISION RADIO ROMANCE (+ 3x KV-aika, 1x SWE SERT, 6x CACIB, 14x ROP, RYP-sijoitus x3). Isänä jälleen kerran luultavasti evm.-uros, ellei sopivaa irskiherraa löydy (:
Tästä oli jo etukäteen mainostusta tuolla E&k osastolla, pentue syntyy luultavasti uutena vuotena, tai vähän sen jälkeen ;)

Varaukset 2/5
*Ember, Corusant's, u/n.
*Lansu_, Ionraic Gael, u. Corusant's Casmeon "Njurd"
*Henji, Sinihaukan, n. Corusant's Ciannat
Molemmista pentueista maksimi on 5 pentua, mikäli kiinnostuneita löytyy..

Irskipennut siis luultavasti syntysivät tammikuun abt alussa-puolivälissä.. :D

Ihan selkeyden vuoksi ja omaksi iloksi olen jakanut nimet urosten (yllätys yllätys, siniset nimet) ja narttujen (punaiset) nimet erikseen. Nimet ovat siis irlantilaisia, joko irlantilaisesta mytologiasta tai nykyakaisempia irlantilaisia nimiä. Suurin osa on lyhennyksiä muista nimistä, osa taas muodostuu käsittääkseni iirin kielen eri sanoista.
Suomennuksia voipi kysellä (:

CADOGAN
CAHAL
CAHIR
CAIRBRE
CALBHACH
CALVAGH
CAOIMHÍN
CAOLÁN
CARBREY
CARBRY
CATHAIR
CATHAL
CATHÁN
CATHAOIR
CAVAN
CEALLACH
CEALLAGH
CEARBHALL
CIARÁN
CILLIAN
CILLÍN
CIONAODH
COILEAN
COLMÁN
COLUM
COMGAN
COMHGHALL
COMHGHÁN
CONALL
CONCHOBHAR
CONLETH
CONRÍ
CORMAC
COWAL
CUÁN
CIAN
CIANÁN
CIAR

CÁIT
CAITLÍN
CAITRIA
CAITRÍONA
CAOILAINN
CAOILFHIONN
CAOILINN
CAOIMHE
CATRINA
CATRIONA
CHEVONNE
CIANNAIT // Henji
CLEENA
CLÍODHNA
CLÍONA
CLODAGH
CONCEPTA
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Corusant'sin alkuvuoden tulevia pentueita! (:

Nostellaan, cmoon ihmiset ;D

Nööy, eikö muka irlanninsusikoiristakaan ole kiinnostunut kukaan? :O
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Corusant'sin alkuvuoden tulevia pentueita!/koiker, irski (:

Up up.. :roll:
Mä alan jo olemaan epätoivoinen >:)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

eijeijeijeijei! Mä haluaisin ottaa irskin, mutta kun ei oo tilaa :( siirrä pentuetta kuukaudella tai parilla niin mä tuun ja varaan pennun >:)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mää voisin ottaa irlantilaisen Ionraic Gaeliin Silkeen seuraksi. Tarjolla olisi elinikäinen koti hienossa, koirille mainiossa ympäristössä. Ionraic jakaa nimittäin tilat Meripelastajan kanssa. Tilaa juosta ja peuhata löytyy, ja Silkeen lisäksi kaverina on kahdeksan lansun ja nöffin lauma. En voi luvata superaktiivista tai suurta menestystä ja mammonaa tavoittelevaa kotia, mutta sen sijaan rakastavan kodin pienellä kisauksella. Luvassa olisi pari kisaa kuukaudessa, riippuen kuinka irliksille sopivia kisoja löytyy. Lajeina harrastaisimme ainakin rata- tai maastojuoksua, maastoesteitä ja näyttelyitä, jossain määrin tokoa ja muita isolle koiralle sopivia lajeja. Silkeen kisakalenteri ei kovin hyvää näyttöä ole koska Ionraic Gael on ollut pystyssä vasta pari kuukautta eikä irlikselle sopivia kisoja ole pahemmin silmien eteen sattunut. Sen sijaan nöffinarttu Ajkan kisakalenteriin on tämän verran kisoja ehtinyt kertyä reilun vuoden aikana.

Uros kiinnostaisi ehkäpä vähän enemmän, jolle mulla olis tarjolla tämmöisen koiran kuvat. Mikäli annat sijoitukseen niin sekin käy, koska itse en todennäköisesti tule tätä koiraa jalostukseen käyttämään (syynä irlisten tällä hetkellä olemattoman pieni kanta). Toki siinä tapauksessa voin harkita tuon jalostuskäyttöä jos koira osoittautuu erityisen hienoksi ja joku sitä ehdottomasti haluaa lainata eikä suku näytä liian yleistymisen merkkejä.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Kiitos kiitos kiitos :D mä luulin jo ettei mun Radjuskalle saadakaan pentuja :(

Lansulle ihan ehottomasti pentu! ;) Kuvien suhteen taidat olla parempi "arvostelija" kuin minä, joten nuo ainakin käyvät hyvin :) Voin antaa sijoitukseen jos haluat, vaikka tosin olin suunnitellut itsekin ottavani yhden Radjan pennun, mutta ihan miltä susta itsestäs tuntuu?

Kuunsirppiih.. ottaisit nyt, pliiis, kyllä sulle yks pikkunen irski mahtuu :lol: Yksi ihan pieni.. ei se vie paljoa tilaa :D Ja kisaillakin voit kuukauden päästä vasta.. Jooko? :mrgreen:
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Ember kirjoitti:Lansulle ihan ehottomasti pentu! ;) Kuvien suhteen taidat olla parempi "arvostelija" kuin minä, joten nuo ainakin käyvät hyvin :) Voin antaa sijoitukseen jos haluat, vaikka tosin olin suunnitellut itsekin ottavani yhden Radjan pennun, mutta ihan miltä susta itsestäs tuntuu?
Emmä usko olenko ite sen parempi arvioija kuvien suhteen ko säkään. :D Mulla on tpaana valita ne omaan silmääni kauneimmat koirat, mutta sit saan todeta ettei näyttelytuomarit aina olekaan kaikkien kohdalla samaa mieltä. Jos sie oot kerran ottamassa itselles niin kyllä mä voin ottaa kanssa ihan ikioman pennun. :) Kattoo sitten tulevaisuudessa onko tolla uroksellani annettava rodulleen, mutta näillä näkymin en tosiaan ole ainakaan käyttämässä tota jalostukseen.

Mut jos mua ei kuulu kun pennut syntyy tai nimiä pitää valita niin laitahan yksityisviestiä, voi hyvin olla että lahopäänä unohtelen seurata ketjuja (ei olisi ensimmäinen kerta :mrgreen:).
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Oukeu :D Kattelen niitä nimiä vähä myöhemmin, kattoo mitä keksin, C-pennut olis kyseessä. Olisin kiva saada enemmän varaajia ennen ku alan nimiä miettimään. Mutta uros sulle ;)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Ember kirjoitti:Kuunsirppiih.. ottaisit nyt, pliiis, kyllä sulle yks pikkunen irski mahtuu :lol: Yksi ihan pieni.. ei se vie paljoa tilaa :D Ja kisaillakin voit kuukauden päästä vasta.. Jooko? :mrgreen:
Pieni? :D Tai vähän isompi. Heitit kyl pahan, mä mietin viel pari päivää ; ) Voi nöyh..
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Kuunsirppi kirjoitti:
Ember kirjoitti:Kuunsirppiih.. ottaisit nyt, pliiis, kyllä sulle yks pikkunen irski mahtuu :lol: Yksi ihan pieni.. ei se vie paljoa tilaa :D Ja kisaillakin voit kuukauden päästä vasta.. Jooko? :mrgreen:
Pieni? :D Tai vähän isompi. Heitit kyl pahan, mä mietin viel pari päivää ; ) Voi nöyh..
Mieti ihan rauhassa :D Emmä tietenkää yrittänytkään taivutella sua ottamaan pentua tai mitään.. ;)
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Ember sä oot kurja ihmnen yrität pakottaa muita ottamaan pennun ;D
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

hayano kirjoitti:Ember sä oot kurja ihmnen yrität pakottaa muita ottamaan pennun ;D
Kato kuka puhuu >:) (en kyllä tiedä ootko sie pakottanu ketään... ) Emmä pakota, mä vaan kehotan ja rohkaisen ottamaan pennun :D Et muuten haluis irskiä tai kookeiria? >:)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Ember on kiero, kaikki keinot sallittuja ilmeisesti >P) Mä mietin vielä... aaarg...
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Mä kyll tota irskiä mietin mut nyt on vähän paha hetki ku just tulossa toi Borderskyn bortsu puppana tulossa ja vähän lähenee taas hurtat maximi määriä ja mipliin laittaisin sen kuitenki ja siel on ihan tarpeeks kesen eräsiä hurttia.
Ja tiiet et jos koikkerin otaisin haluisin agilityyn sen ja saluisin että vanhemmilla olis kisattu enemmän käytössä joten eipä sori onnistu c(:

Mut jos tää pentue ei tuu saman tien ni joskus myöhemi voisin irskiä katella :D

Nii ja en oo ikinä pakottanu sa ottaa yhtään pentua enemmäkii hissutellu et et ottais pentuja :D Varmaan oot huomannu ;D
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Kuunsirppi: Hmm, ehkä mulla tosiaan on sellaseen vähän taipumusta..

Hay: ... >:) Joo oon huomannu ^
Vastaa Viestiin