Slacklinen saksanpaimenkoirat
- Lania
- Kanada
- Viesti:
Slacklinen saksanpaimenkoirat
Vihdoin sitten pitkään suunniteltua pentuetta alan miettimään ajankohtaiseksi. Kyseessä on siis Slacklinen saksanpaimenkoirat. Kyseessä siis Slacklinen A-pentue. Pyrin löytämään pennuille hyvät kodit, joissa ne eivät heti unohdu. Pyydän siis että harkitset ennen kuin tulet pentua pyytämään (:
Isäksi olen miettinyt yhtä menestyneimmistä uroksistani käyttöpuolelta, josta löytyy myös hieman näyttöpuolta,
BH SchH3 Ek2 Hk1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VPVA VAVA vMEVA VKTV VFBV RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A vSWE & vBEL & vDK & vLT MVA Highline's American Chopper Boy.
Canelta löytyy mahtava luonne, se on aina ollut laumasta rohkein ja itsevarmoin. Se on todella monipuolinen ja osaa sopeutua erilaisiin tilanteisiin todella kiitettävästi. Harrastuskoirana se on mitä mahtavin, palveluskoirana siltä löytyy ihailtavana ominaisuutena paljon kovuutta ja taistelutahtoa. Cane on kärsivällinen ja vahvahermoinen. Myöskin käyttöpuolen ohelta siltä löytyy jonkinverran näyttelytuloksia, 8xSERT ja sitä kautta se on siis 4 maan muotovalio. Menestynyt uros, jossa ripaus myös näyttöpuolta. Canen suku on siis täysin evm. ja siltä löytyy ennestään 1 pentue johon syntyi 3 pentua.
Emänä tulee toimimaan myöskin oma koirani, jolta ei löydy jälkeläisiä ja sen suku on täysin evm.
BH Hk1 Jk1 SchH3 Tk4 vFIN TVA RH-E RH-FL B VKTV Highline's Twist Kiray.
Kiray on hyvin tasapainoinen, säyseä ja vahvahermoinen narttu. Kiraylta löytyy myös kehuttavasti taistelutahtoa, vahvuutta ja kovuutta, näitä ominaisuuksia vaalin todella paljon koirissani. Harrastuskoirana Kiray on yhteistyöhaluinen ja aktiivinen, joten sen kanssa on helppo ja mukava harrastaa. Kiraylta löytyy näyttelyistä 3xSERT. Kirayn kisaura on joidenkin lajien kohdalla vielä aluillaan, joten pari vaatimusta minulla olisi Kirayn suhteen ennen kuin pentue syntyisi. Suojeluksesta tulisimme hakemaan vielä sen viimeisen VOI1-tuloksen, jotta Kiraysta tulisi käyttövalio. Paimennuksessa voisimme myöskin yrittää ehtiä valioitumaan, yhtä KUPIa vailla olisi vielä.
Jos varaajia tulee hyvin ja Kiraylle saadaan vielä vaaditut tulokset, pentue saattaisi ehtiä syntyä vielä tämän kuun lopussa, mutta muuten sitten menisi hieman vuodenvaihteen jälkeiseksi.
Jos olet kiinnostunut, vapaamuotoista hakemusta alle sitten vain. Toivoisin että kertoisit ainakin paikan mihin pentu pääsisi, näyttäisit hieman sivu-, ja kisanäyttöä ja kertoisit jonkinverran tulevaisuudensuunnitelmista. Pennuille haen aktiiviset ja hyvät kodit.
Varaajat: 3/4
uros - Lania
narttu - Mimmu - sijoitus
narttu - Unna
NIMET:
Slackline Aggravate Hissing Lania
Slackline Alstair Inky Black Mimmu
Slackline Addict Jeer Unna
Isäksi olen miettinyt yhtä menestyneimmistä uroksistani käyttöpuolelta, josta löytyy myös hieman näyttöpuolta,
BH SchH3 Ek2 Hk1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VPVA VAVA vMEVA VKTV VFBV RH-E RH-F B RH-FL A RH-T A vSWE & vBEL & vDK & vLT MVA Highline's American Chopper Boy.
Canelta löytyy mahtava luonne, se on aina ollut laumasta rohkein ja itsevarmoin. Se on todella monipuolinen ja osaa sopeutua erilaisiin tilanteisiin todella kiitettävästi. Harrastuskoirana se on mitä mahtavin, palveluskoirana siltä löytyy ihailtavana ominaisuutena paljon kovuutta ja taistelutahtoa. Cane on kärsivällinen ja vahvahermoinen. Myöskin käyttöpuolen ohelta siltä löytyy jonkinverran näyttelytuloksia, 8xSERT ja sitä kautta se on siis 4 maan muotovalio. Menestynyt uros, jossa ripaus myös näyttöpuolta. Canen suku on siis täysin evm. ja siltä löytyy ennestään 1 pentue johon syntyi 3 pentua.
Emänä tulee toimimaan myöskin oma koirani, jolta ei löydy jälkeläisiä ja sen suku on täysin evm.
BH Hk1 Jk1 SchH3 Tk4 vFIN TVA RH-E RH-FL B VKTV Highline's Twist Kiray.
Kiray on hyvin tasapainoinen, säyseä ja vahvahermoinen narttu. Kiraylta löytyy myös kehuttavasti taistelutahtoa, vahvuutta ja kovuutta, näitä ominaisuuksia vaalin todella paljon koirissani. Harrastuskoirana Kiray on yhteistyöhaluinen ja aktiivinen, joten sen kanssa on helppo ja mukava harrastaa. Kiraylta löytyy näyttelyistä 3xSERT. Kirayn kisaura on joidenkin lajien kohdalla vielä aluillaan, joten pari vaatimusta minulla olisi Kirayn suhteen ennen kuin pentue syntyisi. Suojeluksesta tulisimme hakemaan vielä sen viimeisen VOI1-tuloksen, jotta Kiraysta tulisi käyttövalio. Paimennuksessa voisimme myöskin yrittää ehtiä valioitumaan, yhtä KUPIa vailla olisi vielä.
Jos varaajia tulee hyvin ja Kiraylle saadaan vielä vaaditut tulokset, pentue saattaisi ehtiä syntyä vielä tämän kuun lopussa, mutta muuten sitten menisi hieman vuodenvaihteen jälkeiseksi.
Jos olet kiinnostunut, vapaamuotoista hakemusta alle sitten vain. Toivoisin että kertoisit ainakin paikan mihin pentu pääsisi, näyttäisit hieman sivu-, ja kisanäyttöä ja kertoisit jonkinverran tulevaisuudensuunnitelmista. Pennuille haen aktiiviset ja hyvät kodit.
Varaajat: 3/4
uros - Lania
narttu - Mimmu - sijoitus
narttu - Unna
NIMET:
Slackline Aggravate Hissing Lania
Slackline Alstair Inky Black Mimmu
Slackline Addict Jeer Unna

- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
- Nostaa rautaa
Re: Slacklinen saksanpaimenkoirat
Ei vitsiku kiinnostais :( On niin ihanat vanhemmat, mut ei taida löytyä aikaa enää 13. koiralle. Tai ainakaan liiaksi asti kisautusta. Kuvat kyllä olis, mutta rakenteista en osaa sanoa yhtää mitää...
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Mieti vain rauhassa, koska minähän en pysty päätökseesi mitenkään vaikuttamaan, itse tiedät kuinka sinulla riittää aika (:
Eikö muita halukkaita?
Eikö muita halukkaita?

- your my lucky ace
- jannu
- Kanada
Tää meni nyt vaakalaudalle otanko vai en. :s pitää miettiä. Koska tällä hetkellä jo yli 10 koiraa ja pitää päästä lopettelemaan ykkösten kasvatus :S
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Ymmärrän jannsu, mieti asia vain ihan rauhassa.
Heii, eikö löydy enempää nyt kiinnostuneita?
Heii, eikö löydy enempää nyt kiinnostuneita?

- your my lucky ace
- Unna
- Alkupalat
Minua saattaisi kiinnostaa, mutta käsissäni on tällä hetkellä keskeneräinen tervuerenuros, jonka kanssa haluaisin harrastaa aktiivisesti, sekä tammikuun ja helmikuun vaihteessa tulossa itäsiperianlaikapentu. Kennelini kuitenkin kasvattaa saksanpaimenkoiria ja tervuja, ja olen jo pitemmän aikaa miettinyt saakemannin ottoa. Täytyy nyt tässä vielä harkita, kiinnostus olisi kova..
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Unnalle sama juttu, mietiskele asiaa. Elikkäs, jannsu ei ainakaan nyt enään voi ottaa pentua ja etsinnässä olisi nyt vielä se 1 varma varaaja, jotta pentueen syntymäpäivääkin päästäisiin miettimään. Kiinnostuneita siis?
EDIT // Olen miettinyt että pennut tulevat syntymään 24.12.. Löytyykö siis vielä ketään varaajaa? En vaadi mitään kovin aktiivista kisautusta, kunhan koiraa näkyy silloin tällöin kisakentillä ja tuloksia tulee ajan myötä. Eikö kukaan nyt?
Mites Dream, Unna?
EDIT // Olen miettinyt että pennut tulevat syntymään 24.12.. Löytyykö siis vielä ketään varaajaa? En vaadi mitään kovin aktiivista kisautusta, kunhan koiraa näkyy silloin tällöin kisakentillä ja tuloksia tulee ajan myötä. Eikö kukaan nyt?
Mites Dream, Unna?

- your my lucky ace
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Hmm... Jos mä en nyt saisi tuosta Suzien pentueesta pentua niin olisiko mahdollista saada tästä?
Voisin varata alustavasti, mahtuisi Jauniklisiin kaksi saksanpaimenkoiraakin, mutta täytyy vielä miettiä kunnolla. Intoa olisi kisata ja luultavasti kisaisimme palveluskoira lajien parissa, lajiahan miettisin vasta sitten kun se olisi luonnetestattu. Olisi siis suunnitelmissa ottaa narttu, kuviahan ei vielä ole, mutta menen voittaja näyttelyyn lauantaina, josta voisin saada jonkin näköiset kuvat tytölle tai sitten kyselisin jostain lupia. Jauniklisien koirilla ei ole vielä paljon tuloksia, koska meillä oli todella pitkä tauko, mutta nyt puhkuu intoa ja olisin koko ajan ilmoittelemassa koiria kisoihin.
Jalostukseen voisin narttua ehkä kerran käyttää, sen näkee sitten millainen tyttö olisi luonteeltaan ja kuinka terve olisi.
Eli siis varaisin alustavasti, 95% varaisin kokonaan. Pitää myös katsoa kuvapuoli, kysellä lupia ja lauantaina nään, että saanko jonkun näkösiä kuvia.
Jauniklisiin siis menisi www.freewebs.com/vjauniklis/
Voisin varata alustavasti, mahtuisi Jauniklisiin kaksi saksanpaimenkoiraakin, mutta täytyy vielä miettiä kunnolla. Intoa olisi kisata ja luultavasti kisaisimme palveluskoira lajien parissa, lajiahan miettisin vasta sitten kun se olisi luonnetestattu. Olisi siis suunnitelmissa ottaa narttu, kuviahan ei vielä ole, mutta menen voittaja näyttelyyn lauantaina, josta voisin saada jonkin näköiset kuvat tytölle tai sitten kyselisin jostain lupia. Jauniklisien koirilla ei ole vielä paljon tuloksia, koska meillä oli todella pitkä tauko, mutta nyt puhkuu intoa ja olisin koko ajan ilmoittelemassa koiria kisoihin.
Jalostukseen voisin narttua ehkä kerran käyttää, sen näkee sitten millainen tyttö olisi luonteeltaan ja kuinka terve olisi.
Eli siis varaisin alustavasti, 95% varaisin kokonaan. Pitää myös katsoa kuvapuoli, kysellä lupia ja lauantaina nään, että saanko jonkun näkösiä kuvia.
Jauniklisiin siis menisi www.freewebs.com/vjauniklis/
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Kyllä minä wenya sinulle pennun antaisin (: Laitan nyt alustavasti sinulle tästä, että ilmoittele sitten lopullinen päätöksesi kun olet saanut päätettyä (:

- your my lucky ace
- Unna
- Alkupalat
Alkoi kyllä nyt kiinnostaa liikaa. Voisin ottaa pienen narttupupelon Hurttahakaan (linkin saat myöhemmin, koska sivut vielä keskeneräiset), joka kasvattaa saksanpaimenkoiria melko pienimuotoisesti. Pääasiassa olen päättänyt painottaa käyttölinjaisiin työkykyisiin koiriin, joten pentua tuskin tulisi näkymään näyttelykehissä muuten kuin hakemassa muutaman tarvittavan laatumaininnan. Käyttöpuolella kisaaminen suuntautuisi paimennuksen lisäksi PK-lajeihin, joita myös melko aktiivisesti tultaisiin kokeilemaan.
Vanhempiin olen kyllä erittäin tyytyväinen. Upeita koiria kumpainenkin. Aika käyttölinjaisia, mikä on vaan hyvä juttu. Olen molempia koiria ehtinytkin jo ihailla kunnolla, kunnioitettavan kisattuja koiria molemmat.
Kisanäyttönä voisin antaa Elite's Amnesiac "Eetun" (senkin sivuille linkki hieman myöhemmin), jolla on nimensä edessä tittelit BH, JK2. Nämä tulokset sille on kisannut sen edellinen omistaja, mutta olemme ehtineet jo kisata yhdessä kymmenkunta kisaa, joista emme ole kuitenkaan saaneet vielä mainittavia tuloksia.
Koiralaumaamme tulee täytettä vielä alkuvuodesta, kun Helluvasta tulee itäsiperianlaikanarttu, mutta uskon, että aikani kyllä riittää, sillä vietän tavallisesti paljon aikaa koneella kisaten ja päivitellen sivuja. Aktiivista kisausta kuitenkin luvassa, elinikäinen koti olisi myös tarjolla samassa paketissa. Kokemusta koirapuolen asioista löytyy niin IRL- kuin virtuaalipuoleltakin. Jos minulle päätät pennun luovuttaan, niin kuvalupia rupean kalastelemaan. Minulle kävisi tuo 24.12
Vanhempiin olen kyllä erittäin tyytyväinen. Upeita koiria kumpainenkin. Aika käyttölinjaisia, mikä on vaan hyvä juttu. Olen molempia koiria ehtinytkin jo ihailla kunnolla, kunnioitettavan kisattuja koiria molemmat.
Kisanäyttönä voisin antaa Elite's Amnesiac "Eetun" (senkin sivuille linkki hieman myöhemmin), jolla on nimensä edessä tittelit BH, JK2. Nämä tulokset sille on kisannut sen edellinen omistaja, mutta olemme ehtineet jo kisata yhdessä kymmenkunta kisaa, joista emme ole kuitenkaan saaneet vielä mainittavia tuloksia.
Koiralaumaamme tulee täytettä vielä alkuvuodesta, kun Helluvasta tulee itäsiperianlaikanarttu, mutta uskon, että aikani kyllä riittää, sillä vietän tavallisesti paljon aikaa koneella kisaten ja päivitellen sivuja. Aktiivista kisausta kuitenkin luvassa, elinikäinen koti olisi myös tarjolla samassa paketissa. Kokemusta koirapuolen asioista löytyy niin IRL- kuin virtuaalipuoleltakin. Jos minulle päätät pennun luovuttaan, niin kuvalupia rupean kalastelemaan. Minulle kävisi tuo 24.12
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Kyllä sinulle Unna nyt pentu sitten lähtee (: Mitään superaktiivista kisautusta en siis todellakaan vaadi, miten oma aika ja into riittää niin sen mukaan sitten. Kunhan tuloksia sitten ajan kanssa kuitenkin kerääntyisi ainakin palveluskoiralajeista. Aloitusviestissä on nyt nimiä valittavana, että sieltä sitten nimi ottamaan.
Entäs wenya sitten? Mites sinun päätöksesi, sillä enintään neljä pentua tulee syntymään niin vielä olisi se yksi jos olet vielä kiinnostunut? (:
Entäs wenya sitten? Mites sinun päätöksesi, sillä enintään neljä pentua tulee syntymään niin vielä olisi se yksi jos olet vielä kiinnostunut? (:

- your my lucky ace
- Unna
- Alkupalat
Hieno homma. Narttupennulle tulee nimeksi Slackline Addict Jeer.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Saako kysyä, oletko ihan rehellisesti keksinyt nuo nimet itse? Mulle vaan iski silmään sellaiset kuin Aggravate, Hissing, Barock, Acrossia, Alstair, jotka esiintyvät/ovat esiintyneet sakemannien nimissä/sukutauluissa. En väitä, etteikö asia voisi olla ihan pelkkä sattuma, osui vaan silmään kun noita oli useampikin kappale.
Tässä samassa voisin kysyä, että miksi tuolla sun uroksella on seisotuskuvassa eri uros kuin pääkuvassa?
Tässä samassa voisin kysyä, että miksi tuolla sun uroksella on seisotuskuvassa eri uros kuin pääkuvassa?
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Nimet olen keksinyt kyllä ihan itse, sanakirjaa käyttäen kyllä kaikkiin a:lla alkaviin nimiin. Myöskin olen ottanut sanoja entisien pentueideni jääneistä nimistä, joissa on esiintynyt suurin osa noista loppuosista nimissä. Myöskin erilaisia sanasivustoja olen käyttänyt nimien keksimiseen, joten ei ole kyllä tullut kopioitua niitä mistään.
Ja sitten tuota kuvahommaa en ole huomannut.
Ja sitten tuota kuvahommaa en ole huomannut.

- your my lucky ace
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Ok, kuten sanoin, osui vaan silmään kun noita oli useampi^^
Tuo kuvahomma on kyllä aika mielenkiintoinen, sulla vielä lukee toisen koiran kuvan tiedostonimenä Holtkaemper Hof Odin ja toisen Flipp. Plus että noi kaks on mun mielestä aika erilaisia kaikinpuolin
Tuo kuvahomma on kyllä aika mielenkiintoinen, sulla vielä lukee toisen koiran kuvan tiedostonimenä Holtkaemper Hof Odin ja toisen Flipp. Plus että noi kaks on mun mielestä aika erilaisia kaikinpuolin

Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008