Tulossa saksanpaimenkoiria Stristar'siin. SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Suzie
Alkupalat

Tulossa saksanpaimenkoiria Stristar'siin. SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Suzie »

En ota enää varauksia vastaan!

Stristar'siin on tulossa näin uudelleen aukeamisen kunniaksi (no ei sentäs, ihan tarpeeseen vain) pesueellinen sakemannikakaroita vuoden vaihteen jälkeen, toivottavasti ainakin. Pari pentua liikenisi vastuuntuntoisille ja aktiivisille omistajille, ja yksi on tulossa itselleni mahdollisesti tulevaisuudessa jalostuskäyttöön. Sijoitusnartullekin saattaisi olla omistaja etsinnässä.

Yhdistelmästä:

Isänä tulee olemaan oma, vasta tuotu uros Zeld von der Arbeitstier, tällä hetkellä tulokseton mutta jo pariin kisaan ilmoitettu. Vahvahermoinen, kaksiviettinen työnarkomaani, joka edustaa vanhoja saksalaisia linjoja. Toimiva jokapaikanhöylä. :mrgreen:

Emänä tulee olemaan (Annan ystävällisestä avustuksesta johtuen) liisattu narttu Hukkaharjasta, vFIN KVA & vTVA (vahv. vaille) BH Jk3 SchH3 Fh2 TK4 Fimera's Bewitch GSD. Viljalla on jo suuresti todistusta ominaisuuksistaan, mitä sitä sen enempää enää selittelemään. :cool: Suurin syy Viljan käyttöön on kuitenkin haluni saada tulevaisuuden kasvatustyöhöni menneisyyden kasvatustyöni hedelmiä. Vilja on nimittäin sen ajan menestyneimmän kasvattini, vFIN KVA BH Jk2 SchH3 Hk2 vPORTW-04 Stristar's Barock Bestsellerin lapsenlapsenlapsi. Baro syntyi jo vuonna 2003, joten se on ensimmäisistä sakemannipentueistani.

Vanhemmat ovat siis sekoitus uutta ja vanhaa, edustaen työskentelevää, vahvaa tyyppiä.

Kiinnostuneita? Lue tämä sivu: http://stristars.webs.com/kasvatus.html ennen vastaamista, kiitos. Ja muistathan esitellä itsesi, kennelisi sekä jotain koiriasi. :)

Varaustilanne: 3/3

Suzie - uros
Mariza - narttu
Lania - narttu

Nimivaihtoehdot:
Stristar's Made-to-Measure
S. Magniloquent Marauder Suzie
S. Mark of Respect
S. Mark for Life
S. Machiavellian Madcap Lania
S. Maid of Honor
S. Mythical Mockingbird Mariza
S. Mind-blowing Mistress
S. Mimic Me
Mona
Kriisissä
Viesti:

Re: Tulossa saksanpaimenkoiria Stristar'siin.

Viesti Kirjoittaja Mona »

Ouuuuu. ME WANTS. Jos pentue tulisi suht nopeasti vuoden vaihteen jälkeen (esim. tammikuun alussa), olisin enemmän kuin kiinnostunut. Jos asia on näin, niin:

Pentu tulisi Elm Streetille (osoite allekirjoituksessa). Tällä hetkellä minulla on kaksi sakemannia; Dolce (tuonti) ja Sigitiuksen kasvatti Rommi. Kisaan koirillani aktiivisesti, tosin joskus kyllä kieltämättä on "luovia taukoja" ;). Pennulle voin luvata kodin niin pitkäksi aikaa kuin itse virtuaalimaailmassa olen. Kiertoon siis EI lähde, mutta jos päätän että virtuaalihommat saavat jäädä, niin ei siinä sitten muu auta. Tällä hetkellä tosin ei ole suunnitteilla mitään äkkilähtöä. Ikääntyminen meillä menee n. 1 URL kk = 1 IRL vuosi. Eli reaaliajassa virtuaalikoirat elävät minulla noin yhden vuoden.

Kisanäyttö vielä kahdelta edesmenneeltä "huippukoiraltani":
http://susilapsi.net/virt/koirat/lori.htm
http://susilapsi.net/virt/koirat/ruusu.htm

/ edit. Ja lisää voin tarinoida, jos keksit kysyttävää ;). Sukupuolesta en vielä tiedä, täytyy katsoa kummalle olisi kivemmat kuvat.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Boksu
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Boksu »

Sinäkin täällä pentuja tehtailemassa!! :mrgreen:
Wice
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Wice »

Mulle vois tulla yks uros :D
''Aatoksen taikaa''
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Pakko änkeä nokkani tähän topiciin nyt kun kaikki ollaan täällä *osoittaa Boksua*

Ok, on mulla ihan oikeata asiaakin. Vilja siis ei ole Baron lapsenlapsi, vaan lapsenlapsenlapsi. Oli pakko korjata :mrgreen:
Kiva, että on kiinnostusta pennuille!
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

^^ Suzie haluaa varmasti kuulla ehkä hieman enemmän.. :)

Mutta mun on pakko ainakin yrittää ruinata pentua!

Moi. Joo - tiedän että mulla on nyt suht paljon koiria, mutta sakemanni on sakemanni, josta en hevillä luovu.
Mutta haluaisin Joomagnan & Criminalesiin sakunartun.
Mulla olis kuvaluvat
1Tänne
2tänne (varsinkin ensimmäinen koira on mieleeni)
3Tänne
4Tänne
5Tänne
6Tänne
7Tänne
8Tänne
9Tänne
10Tänne

Sakemannikuvia mulla onkin siis paljon. Ongelma on siinä, että jos voisit vaan (jos siis saan pennun) valita koiralle kuvat. Ite oon niin sakemannifani, että luonnollisesti ottaisin minkänäkösen sakemannin vaan. Eli siinä kohtaa täytyis jelpata.

Noista miellyttäis mun silmään nää koirat:

1. > ei mikään
2. > Calibra vom Panoniansee (eka)
3. > tämä
4. > tämä
5. > ei mikään, koska yhdet kuvat on jo käytössä
6. > ei mikään
7. > ei mikään
8. > mm. 1 & 2 & 3
9. > ei mikään
10. > 1 & 2 & 3 &

Kisailusta..
Tällä hetkellä etsin itselleni hyvää kilpailukoiraa niin toko, vepe kuin palveluskoirapuollelekkin. Luulen, että enimmäkseen kilpailisimme palveluskoirapuolella unohtamatta kuitenkaan agilitya, tokoa, vepeä, pelastuskokeita kuin näyttelyitä.
Kilpailunäyttöä olisi tässä; Tuulin kanssa olemme erikoistuneet palveluskoirakilpailuihin ja pelastuskoirakokeisiin, mistä tulikin mieleeni että varmasti kisaisimme pennun kanssa myös PEMEssä ja muissakin pelastuskokeissa. Mutta takaisin Tuuliin. Tuulin kanssa olen saavuttanut tavoitteeni näyttelyistä, josta olemme nyt ensi kertaa saaneet ERIn. Mulla kun on huono onni saksanpaimenkoirien kuvien kanssa, kun mähän kelpuutan minkänäkösen sakun vaa .__.
Mut joo. Palveluskoirakokeissa me ollaan menestytty ihan kivasti, kohta on varmaan jo valiuus eessä.
Näyttelypuolelta vilautan sinulle Nellin. Nelli on tosin PIVIKO, mutta kertoo miten ahkerasti olemme noissakin näyttelyissä käyneet, palkaksi on tullut 14 x ERI ja 3 sertiä.
Kalenteri kielii siis koiran pääpainotuksesta. Koiria meillä on tällä hetkellä 6. Saksanpaimenkoiria on 3, yksi lk collie, yksi italianvinttarinarttu ja yksi whippeturos. Koira saisi luultavasti noin tän kokosen luonteen, tai pidemmän jos mulla riittää inspistä. (Huomaa myös Miron SERT <3) Kisailen fiilispohjalta.

Mutta päätän pikkukirjoitukseni tähän, lisäyksenä tekstiin että valionarvoa haetaan aina koiran kilpailuissa. Ei mulla muuta! Jos haluut tentata tai jotain niin kysymyksiä peliin vaan!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Milou
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Milou »

Minä voisin ollat kiinostunut uroksesta.

Tulisi tulevaan kenneliin ja pääsisi kilpa radoille, näyttelyyn & agilityyn ainaskin.
Riippuu vauvvelin luonteesta, ajattelin ainakin että pääsis näyttelyyn ja ehkä jos siitä tulee suuri menestys/valio voisi teettää pari penskaa sillä. Mutta sivuista saat tietää varmaan ens viikon loppuna jos saan ulkoasun kennulleni, mutta mulle siis saa laittaa varaukseen uros pennun.
MISS YOU
Marcia
Höpsö veitikka

nostellaas hieman ;)
Suzie
Alkupalat

No niin, asiaan siis. Pennut ovat tosiaan syntymässä siinä 5-11.1.2009, jos se aika sopii omiin aikatauluihisi, Mona, niin mielelläni sulle pennun annan. ^^ Ilmoittele viimeistään paria viikkoa aiemmin kumpaan sukupuoleen päädyit.

Boksu: >:) No ei sentäs, en mä koskaan. :mrgreen:

Anna: Ei siellä oo koskaan lukenu lapsenlapsi. Ei varmasti! .. Ei ainakaan enää. ;D

Wice: Tarvitsisin reippaasti enemmän tietoa sinusta, kennelistäsi sekä nykyisistä koiristasi ennen kuin voin luvata mitään. ^^

Mariza: Hyvältä kuulostaa, enköhän voi varauksen sulle laittaa! Katsellaan vaikka niitä kuvia sitten lähempänä, vaikken ehkä paras olekaan arvostelemaan näyttelyihin vaadittavaa rakennetta. :mrgreen:

Milou: Sinusta haluaisin myös kuulla vähän enemmän. :)

Molen selvästi hymiöiden yltiökäyttäjä..
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Kyllä tuo ihan hyvältä kuulostaa ainakin tässä vaiheessa :). Ellei nyt mitään ihmeellistä tapahdu, niin ottaisin mielelläni narttupennun.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Suzie
Alkupalat

Ok, laitan nyt alustavasti tonne sen nartun. ^^

Rohkeasti vain nyt muutkin kiinnostuneet ilmoittelemaan itsestään, kukaan ei pure jos niin teette. :)
Marcia
Höpsö veitikka

^Sori, laitoin sulle YV:llä upitusta 8) Älä huomioi sitä!

Muutenmuuten, sain uudet kuvaluvat, tästä kennelistä: (varsinkin toi musta saku)
http://www.wingertshaus.de/Hunde/Sally/Sally1J1.jpg
http://www.wingertshaus.de/index1.html

:) Mutta kiva että pentu lähtee meille <3_<3
Risto
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Risto »

............ Pakko.
Mä olen tässä jo jonkin aikaa haaveillut saksanpaimenkoiran ottoa Jauniklisiin harrastuskaveriksi. Ei ole ollut kuvia, joten en ole voinut ottaa sellaista vielä, mutta nyt ollen menossa nyt messariin 13.12 eli saisin sieltä 99% jotkut kuvat. Mielessäni olisi, että ottaisin nartun ja joskus ehkä teettäisin sillä pentueen. Tuo pentueen isä vei heti sydämmeni, on niin komea!

www.freewebs.com/vjauniklis/ - jauniklis on ollut pitkällä tauolla, siksi kisakalenterit ovat melko tyhjät, mutta nyt aktivoidutaan!
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Lilla
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Lilla »

Mulle on nousemassa sitten pitkän pähkäilyn jälkeen sakemannikenneli. :)
Eli voisin olla kiinnostunut, uroksesta. Kiinnostuin kovasti, varsinkin vanhempien takia, hienot vanhemmat, todentotta! Mulla on aikaisemmin ollut shetlanninlammaskoiria ja pari landseeria, suhtkoht hyvin menestyneitä. Tämä urospirpana, pääsisi siis uuteen kenneliini, enimmäkseen tulen panostamaan käyttölinjaisiin, mutta jonkinlaista sekalijaa tulee varmasti myös löytymään. Pentue näyttää tulevan minun kirjoihini juuri sopivaan aikaan, on aikaa suunnitella, etsiä lisää kuvia ja kaikkea sellaista. Kirjoittelen tähän samaan viestiin vielä sitten kisanäyttöä, ja suunnitelmia, nyt just en ehi, tämän illan aikana kummiskin. :)

// No niin, eipä tässä kauan mennyt.
Eli urospentua olisin haluamassa. Näin tulevaisuutta ajatellen, panostaisin erityisesti PK-lajeihin ja tokoon. Muutamissa näyttelyissä, ja muissa kilpailuissa tullaan varmasti vierailemaan, mutta erityisesti pk-lajit ja toko olisivat päälajit, joista tultaisiin jossainvaiheessa myös valioutumaan. Myös yhen pentueen voisin tällä uroksella oman kennelnimeni alle teettää, ja mahdollisesti lainata jollekin urosta tarvitsevalle. Mutta mikäli haluat, että koiralle ei teetettäisi yhtään pentuetta, yhdyn ajatukseesi.

Olen suht. aktiivinen kisailija, shelttien kanssa kiersin paljon näyttelyissä, mutta harrastin myös agilityä, koiratanssia ja tokoa. Kisailu jäi vähemmälle, kun kaikki meni sekaisin, Kisausesimerkkinä Fiia, http://lumottu.net/briann/koirat/fiia.html
Fiia on suht. uusi evm. shelttinarttu, mutta mielestäni olen sillä kuitenkin jonkinverran kisaillut. Mulla on tosiaan taustaa paljonkin shelttien kanssa, kuten monet tietävätkin. Vanhojen koirien sivuja mulla ei valitettavasti (muistaakseni) ole enää tallessa, mutta kuitenkin. Aatu landseerini sivujakaan ei ilmeisesti enää ole olemassa, mutta Aatun kanssa kisasin erityisesti vepessä. Vepessä pääsimme muistaakseni AVO (tai VOI) luokkaan, näyttelyissä poika oli useamman maan valio. BH-koe oli suoritettuna ja muutamissa agilitykilpailuissa vierailtiin.

Toivottavasti tämä riittää. Kiinnostusta ja tietoa saksanpaimenkoiriin on, Kikan (IRL koira, Ingana av Thorarinn, narttu) kanssa olen touhunnut kesästä asti, ja ihastunut todenteolla! :)
You saved my life, now maybe it's my time to save yours
Lania
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lania »

Aaaah, pahan pistit :'D. Minullahan on aina ollut unelmana saada Stristar'sista koira itselleni, ja tässähän olisi vihdoin oiva tilaisuus, niinpä ängen nokkani nyt tänne harkinnan jälkeen.

Elikkäs siis, pentu pääsisi saksanpaimenkoiria kasvattavaan kenneliini, Slacklineen, joka tosin on vielä rakennuksen alla, sillä vanha sakukennelini tuli pistettyä nyt nimen ja sisällön kanssa uusiksi, niin aivan valmista ei kyllä vielä ole, mutta tuonnepa sitten olisi tulossa. Kisautusta voit katsoa kaikilta koirilta mitä tuolta kennelistä löytyy, sillä kaikille koirille olen sivut ehtinyt rakentaa, aktiivinen kisaaja kyllä omasta mielestäni kyllä olen.

Mutta siis, pennun kanssa suunnattaisiin ehdottomasti aktiivisimmin palveluskoiralajeihin, ainakin suojelukseen ja jälkeen, jotakin kolmattakin täytyisi sitten miettiä. Myöskin tottelevaisuus ja paimennus kuuluisivat aktiivisimpaan kisakastiin. Näiden ohella tulisi myös käytyä näyttelyissä, pelastuskoiralajeissa, agilityssä ja mahd. koiratanssissa, flyballissa ja vesipelastuksessa.

Hhhmm.. jalostuskäyttöä en olekaan ehtinyt milläänlailla miettiä, riippuisi aivan koiran menestyksestä ja sitten kuinka yleistä suku olisi. Mutta jos mahdollista käyttää jalostukseen, saattaisin joskus pitkän ajan kuluttua miettiä jotakin pienempää pentuetta luultavimmin evm. narttua käyttäen tälle omalle.

Niin, sukupuolen sainkin päätettyä nyt hetken miettimisen jälkeen, uroksesta olisin siis kovasti kiinnostunut (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Vastaa Viestiin