Mustia palleroita pakkaseen! (viimeinen viesti!)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Mustia palleroita pakkaseen! (viimeinen viesti!)

Viesti Kirjoittaja Bee »

Eli toisin sanoen olisi aika Redwickin A- pentueelle! Rotuna on belgianpaimenkoira groenendael, koska tervuja ei Redwickissa vielä asusta :// Pentue tulisi ajoittumaan joulu- tammikuulle, riippuen hieman Daran (emä) kisamenestyksestä sekä tietysti kiinnostuneisuudesta!

Emäksi siis valitsin jo mainitsemani Reawel's Get Aroundin. Dara on täysin evm. sukuinen. Tyttö on nuoresta iästään huolimatta melko hyvin menestynyt. Agilityssa Daralla on tällä hetkellä 7 vKUMA:a eli puuttuu enää kaksi kunniamainintaa valioitumiseen. Paimennuksessa Dara kisaa A III:sessa ja yhtä KUPI:a siis odotellaan! Palveluskoiralajeissa löytyy Hk2- koulari sekä jäljestä Jk1. Tottelevaisuudessa junnataan edelleen AVO:ssa, 1. palkintoja kovasti toivoen. Koiratanssissa & flyballissa on melko paljon pisteitä myöskin. Näyttelyissäkin on käyty ja tuloksena monta ERI:ä. Daran uusin saavutus onkin LT MVA.

Ennen pentuetta Daran odotellaan ainakin valioituvan agilityssa ja paimennuksessa sekä nousevan tottelevaisuudessa VOI- luokkaan. Muutaman muun maan muotovalioarvokin voisi olla kiva juttu (: Vaikka pentue ei siis ole vielä aivan ajankohtainen, alustavia varauksia otetaan jo vastaan!

Pentueen isänä toimii evm. uros Trenova's Back Youth.

Varaajat 4/4
uros, Kirsi, Rainvalley
uros, Anna_, Hukkaharjan
narttu, Kate, No Way Back
sij. narttu, Ciel, Haly

Pennut
u. Redwick Always Empathic, om. Kirsi
u. Redwick Adorn With Spark, om. Anna_
n. Redwick Autumn in Paris, om. Ciel
n. Redwick Anything but Ordinary, om. Kate
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Ciel
Vuohenruokaa

Re: Musta palleroita pakkaseen! (Redwick A)

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Mä olisin äärettömän kiinnostunut, mutta täytyy vielä vähän miettiä, kun noita koiriakin on kertynyt jo ihan kiitettävä määrä mulle ;>

/ PAKKO. Niin kauan oon oottanu gronttupentuetta, että! :>

Pikkunen tulisi siis yksityisiini, joka ei ole kylläkään vielä ihan valmis =) Kumminkin kisanäyttöä ynnämuutasellaista voit katsoa kennelini sivuilta. Kaikkien koirien kaikki kisat eivät ole kumminkaan itse kisaamiani ja vaan merkittävät tulokset on kalenterissa, joten todellisuudessa kisoja on puolet enemmän ;>

Kumminkin, narttua olin jälleen kerran ajatellut. Pentu pääsisi varmasti aktiiviseen ja elinikäiseen kotiin. Kisattaisiin päälajeina pk-lajeja, paimennusta, tokoa ja agilityä. Sen lisäksi voidaan sivussa kisailla flyballissa, koiratanssissa ja vaikka pelastuskoiralajejakin voitaisiin kokeilla. Päälajeista siis koitetaan valioitua ensimmäisenä ja sitten noista 'sivulajeista'. Voin siis luvata, että kisaus tulisi olemaan aktiivista ja tuloksia saataisiin pennulle.

Kuvia ei vielä ole, sellaset kyllä voin hankkia ennen kuin pennut syntyvät. Jalostuskäytöstä en tiedä, koska jos yksityisiini tulisi, se ei olisi niin varmaa. Tietysti jos annat yhden sijoitukseen, niin sellaisenkin olisin kyllä valmis ottamaan. Sitä ehkä kerkeää kumminkin miettiä sitten.

Mutta toivottavasti meille lähtisi musta pallero :)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Laura
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Laura »

Jos nyt pääsisi aloittamaan "uudestaan" virt. harrastuksen :--D

Eli mulla on ollut jo puoli vuotta suunnitelmissa perustaa corgikasvatukseen perehtynyt Neema. Vielä ko. kennel ei ole netissä, "olemassa", mutta yritän saada sivut henkiin pian. Ja kun corgit ei sitten liity yhtään näihin mustiin painajaisiin, niin voin hiukan selventää miksi belgi mua niin himottaisi. Eli ihan tosielämässä belgeissä kiehtoo juuri se energia, kauneus, olemus. Koko paketti on vaan niin mahtava. Ja oon pari kertaa ihaillutkin sun Daraa, tosi kaunis koira ja menestystäkin on näemmä tullut. Vaikka en valitettavasti pysty kisanäyttöä yms. antamaan (pentu olisi kennelin ensimmäinen koira), voin kyllä taata, että myyntiehtojesi mukaisesti koira saisi rakastavan kodin jossa tekemistä ei puutu. Varmasti ainakin yritetään valiotumista paimennuksessa, tokossa ja agissa ja mahdollisuuksien mukaan pöyrähdellään kehänauhojen sisällä (ehkä sielläkin valioksi asti) ja tutustutaan muihinkin lajeihin. Sukupuolesta en osaa kyllä vielä sanoa, mutta eiköhän sekin selviä sitten.
Unna
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Unna »

On tullut tässä ihailtua useampaankin otteeseen Redwickiä ja erityisesti Daraa, joka on upea ja menestynyt koira. En ole tässä kuitenkaan nyt pyytämässä pentua, vaan tulin mainitsemaan, että muista mut, kun ajankohtaiseksi tulee tervupentue. <3

Kiinnostais tästäkin pentueesta jo, mutta kisanäyttö surkeanpuoleista, ja yksi koira, jolla vasta BH sekä jK2. Lisäksi tammikuussa tulossa pentu, joten en nyt tästä vielä pentua ota, mutta tervupennusta olisin sitten kiinnostunut (joskus hamassa tulevaisuudessa..) Ja silloin ehkä voisin tarjota omaa tervuani urokseksi. Tämä oli kyllä niin OT-viesti, mutta unohdetaan tämä, että pääsee pennunostajat kirjottamaan. :)
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Olkaa mukavia immeisiä, ja ruokkikaa Ziriusta ja kliksutelkaa poikasia (:
Kaikille ruokkineille/klikanneille suuri kiitos
Kuva
Risto
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Risto »

Ei yhtään houkuttais..... Ääää mietin vielä!

Siis mua kiinnostaisi tosi paljon, mutta kun oon päättänyt, että en hanki gronttuja vähään aikaan..

Argh.
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (Redwick A)

Viesti Kirjoittaja Bee »

Hienoa, että kinnostuneita löytyisi! (:

Ciel: Sinulle uskallan kyllä pennun luvata hyvillä mielin. Olen nähnyt paljon koiriasi kisoissa ja puhuvathan nuo kisakalenteritkin puolestaan! Sinne päin lähtisi siis belgityttönen ;> Voit vielä miettiä, haluatko pennun sijoitusnartun, koska joka tapauksessa tulen sijoittamaan pennun tästä pentueesta.

llore: Hmm. Nyt menikin hieman vaikeammaksi. Tavoitteesi kuulostavat kyllä oikein hyviltä ja realistisilta, mutta tuo kisa- ja sivunäyttö sitten puuttuu.. Koska pidän kisaamista erittäin tärkeänä, en aivan suorilta käsin antaisi sinulle pentua. Olisitko ennemmin kiinnostunut vaikka seuraavasta pentueesta, joka tulee sijoittumaan sinne kevään puolelle?

Unna: Kiitos kehuista! Tervupentue on kyllä seuraavana vuorossa, mutta luultavammin vasta keväällä. Kun pitäisi ensin jostakin se tervu hommata. Mukavaa, että sinulla olisi uroskin jo tarjolla! Palaillaankos asiaan vaikka sitten, kun pentue on enemmän ajankohtainen?

wenya: Kovin mielelläni antaisin sinulle pennun, mutta mieti toki rauhassa! 8)

[/size]
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^ Mä kyllä olisin valmis ottamaan sijoituspennun, jos mulle haluaisit antaa :)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Risto
Pohjasakan hämmentäjä

Voitko laittaa alustavasti mulle varauksen? :)
Olen melko varma, että voisin ottaa pennun, mutta harkitsen viellä kumminkin.

// Jos isää et ole löytänyt, niin voisin ehdottaa minun urostani Jauniklis 666, ikää siltä ei vielä hurjasti löydy, eikä kisatuloksiakaan, mutta koko ajan ilmoittelen Jäynää kisoihin, ehtisin kyllä ennen pentueen syntyä kisaamaan Jäynällä riittävästi (jos siis pennut syntyvät vasta 2009 puolella). Jäynä on luonteeltaan todella energinen ja tulinen, niinkuin isänsäkin, eli luonnekkin voisi periytyä pennuille, eli voisi tulla erinomaisia käyttöbelgejä. Jäynä on myös komea, joten tulee varmasti menestymään näyttelyissä. Jos ei uros käy, niin eipä se mitään. :)

www.freewebs.com/vjauniklis/jayna.htm
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Selvä juttu, Ciel! Sinne lähteepi siis sijoitusnarttu ;>

wenya: Kiva, että (luultavasti) otat pennun! Hmm. Täytyy vielä vähän miettiä tuota Jäynää kun koiralla ei tuota kisamenestystä vielä ole :/ Katsotaankos sitten, kun pentue on ajankohtaisempi? Jos Jäynä silloin on saanut hieman tuloksia, käyttäisin sitä toki mielelläni! Mutta jos näyttää sieltä, ettei kisakokemusta ole kauheasti ehtinyt silloinkaan kertyä, käytän varmaan evm. urosta.

[/size]
Risto
Pohjasakan hämmentäjä

Juu mä vähän arvasinkin, että tuo, että kisatuloksia ei ole vielä tullut hieman haittaa. Mutta katsotaan sitten kun on pentueen ajankohta jne.. Mä olen kyllä ilmoitellut Jäynää kisoihin, mutta kun koneeni pimahti niin kaikki kisojen osoitteet hävisivät kirjanmerkeistä, joten mulla ei ole hajuakaan, että missä kisoissa se on ollut mukana.. :D
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Osaisitkos sanoa yhtään, koska pentue olisi ajankohtainen? Kauheasti kiinnostaisi, mutta tilaa ei tällä hetkellä ole muuhun kuin palvelukseen ja paimennukseen. Rainvalleyyn ajattelin.

/ Kisanäyttöä vaikka Lilithista ja Charmista.
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Kuten sanoinkin, pentueen tarkkaa ajankohtaa ei ole vielä päätetty. Kuitenkin sinne joulukuun ihan viimeisille/tammikuun ensimmäisille päiville tämä tulisi todennäköisesti sijoittumaan. Tarkemmin en vielä osaa sanoa. Olisi kuitenkin kiva, jos ottaisit pennun!

[/size]
Unna
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Unna »

Bee kirjoitti: Unna: Kiitos kehuista! Tervupentue on kyllä seuraavana vuorossa, mutta luultavammin vasta keväällä. Kun pitäisi ensin jostakin se tervu hommata. Mukavaa, että sinulla olisi uroskin jo tarjolla! Palaillaankos asiaan vaikka sitten, kun pentue on enemmänajankohtainen?
Juu, palaillaan :)
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Olkaa mukavia immeisiä, ja ruokkikaa Ziriusta ja kliksutelkaa poikasia (:
Kaikille ruokkineille/klikanneille suuri kiitos
Kuva
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Niinhän tuolla aloitusviestissä lukeekin :D Hyvä minä. No kuitenkin, jos toistaiseksi (siihen asti, kun muiden lajien aloitusluokat menevät vähän tyhjemmiksi) pelkät paimennus ja palveluskokeet riittävät, niin sitten ottaisin ilomielin pennun :)

/ Sukupuolesta en osaa sanoa vielä mitään.
Kumma
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Kumma »

Mahtuuko vielä yksi pennunhaluaja mukaan?
Haluaisin KasKummaan kovasti groepalleroa, mahd. urosta :)
KasKummaa on aikalailla tuore kennel, eikä kisänäyttöä vielä erityisemmin ole. Kennelissä asuu nyt vain yksi koira, partis Valdo, jolta voi vähän myöhemmin katsella kisanäyttöä. Tarkoituksena on kisata aika ahkerasti ainakin lajeissa TOKO, paimennus, näyttelyt ja agility. no, kaikenkaikkiaan olisis tarjolla huolehtiva ja rakastava koti jossa ei jää sohvaperunaksi!

Mutta vois katsella vähä myöhemmin riittääkö kisa- ja sivunäyttö vakuuttamaan Sinua :)
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
Vastaa Viestiin